Ikke erstatningsansvarlig for hærværk???
Fra : Snuden

Dato : 27-12-09 18:24

Nogen der kan forklare mig, hvorledes folk kan slippe afsted med at brænde
skoler ned for den nette pris af 7.500,- kr??

Det krænker mig dybt, at det vitterligt forholder sig sådan, at man i
Danmark kan gøre lige hvad man har lyst til UDEN nævneværdige konsekvenser.

Livstid= 12 års fængsel, LOL (kriminelle griner deres røv i laser, Danmark
er et slaraffenland for uromagere og forbrydere)

Fra : Hekatombe

Dato : 27-12-09 19:04

On 27-12-2009 18:23, Snuden wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/12/18/182110.htm
>
> Nogen der kan forklare mig, hvorledes folk kan slippe afsted med at
> brænde skoler ned for den nette pris af 7.500,- kr??

Gå ind på siden igen og klik på "Her kan du læse mere om lovgivningen",
som står under "Links", der vil du se at man ikke kan nøjes med at
betale 7.500 kr.

Fra : Bæ9

Dato : 27-12-09 22:06

"Snuden" <snudebørgen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Livstid= 12 års fængsel, LOL (kriminelle griner deres røv i laser, Danmark
> er et slaraffenland for uromagere og forbrydere)

enig - man sku sgu bo i iran eller kina!!!

Fra : Preben Andersen

Dato : 27-12-09 23:34

"Bæ9" <baeni.splitterr@vende.tosset> skrev i meddelelsen

> enig - man sku sgu bo i iran eller kina!!!

Ville det ikke give dig store problemer Bæ?
--
mvh/Preben

Fra : Bæ9

Dato : 27-12-09 23:37

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> "Bæ9" <baeni.splitterr@vende.tosset> skrev i meddelelsen

> Ville det ikke give dig store problemer Bæ?
> --
> mvh/Preben

ironi min ven - ironi

men når nu snuden gerne vil have kæft, trit og retning, så var de nævnte
lande måske noget for ham

men det ku jo osse være at han bare er en gammel sur mand der får for lidt

Fra : Hauge

Dato : 27-12-09 23:38

Bæ9 skrev:
> men det ku jo osse være at han bare er en gammel sur mand der får for lidt

Erfaring på det punkt?

/Hauge

Fra : Bæ9

Dato : 28-12-09 10:45

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Erfaring på det punkt?
>
> /Hauge

ja - jeg møder tit den slags mænd - de er kedelige og trækker gevaldigt ned,
hauge.....