Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
panasonic dmc-fz18
Fra : MariaH

Dato : 27-12-09 06:00

Har et Panasonic DMC-FZ18 kamera, men har brug for at sætte dato og tid på
et par billeder jeg skal tage. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.
Nogen som kan hjælpe?

--
Maria

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-12-09 10:52

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har et Panasonic DMC-FZ18 kamera, men har brug for at sætte dato og tid på
> et par billeder jeg skal tage. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af
> det.
> Nogen som kan hjælpe?

Du skal ind og finde Text Stamp i menuen på kameraet. Der har du mulighed
for at indsætte en dato, som så bliver indfotograferet på billedet.

Fra : Allan

Dato : 27-12-09 11:48

MariaH skrev:
> [...]
> et par billeder jeg skal tage. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.

Google siger:

Se side 101

http://service.us.panasonic.com/OPERMANPDF/DMCfz18.pdf

Husk at tid og dato også skal være sat.