Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvor er Claus Petersen henne
Fra : KsK

Dato : 26-12-09 20:44

han fik i sig tid min adresse og jeg vente på ham nu gi jeg ikke vente
længere og mener nu han skyld mig vente pengen

Kende nogle hans adresse så send mig en PM tak

KsK

Fra : Jesper Juul

Dato : 26-12-09 21:39

KsK skrev:
> han fik i sig tid min adresse og jeg vente på ham nu gi jeg ikke vente
> længere og mener nu han skyld mig vente pengen
>
> Kende nogle hans adresse så send mig en PM tak
>

> KsK

Vente penge?

Jesper

Fra : Soeren Friberg

Dato : 26-12-09 22:17

On 26-12-2009 21:39, Jesper Juul wrote:
> Vente penge?

Hedder det ikke ventetøj?

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Mogens

Dato : 26-12-09 23:15

KsK wrote:
> han fik i sig tid min adresse og jeg vente på ham nu gi jeg ikke vente
> længere og mener nu han skyld mig vente pengen
>
> Kende nogle hans adresse så send mig en PM tak
>

> KsK
Fan'me for mange perkere / orblinne i det her forum!

Fra : emjeppesen

Dato : 26-12-09 23:29

Mogens skrev:

> orblinne

)

Hilsen emj

Fra : Hauge

Dato : 27-12-09 00:09

emjeppesen skrev:

> )

Ja der var vist én der blev ramt af boomerangen

Mvh Hauge

Fra : KsK

Dato : 27-12-09 00:17

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> )
>
> Hilsen emj
ja du grin men hvad der ikke en der skrev det samme til dig for lidt under
en uge siden

KsK

Fra : KsK

Dato : 27-12-09 00:19

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Fan'me for mange perkere / orblinne i det her forum!

ja og små bøsser der ikke tør stå ved det de skriver !!!

KsK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 27-12-09 00:39

On 27-12-2009 00:18, KsK wrote:
> ja og små bøsser der ikke tør stå ved det de skriver !!!

Ja, jeg udtaler mig principielt ikke om skribenter. Specielt ikke ham her.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-12-09 03:22

Mogens wrote:

> Fan'me for mange perkere / orblinne i det her forum!

Klap så lige i og skrub ud og tag dig et par tudekiks! Jeg gider ikke
sidde og høre/læse sådanne indlæg fra sådan en selvglad nar som dig, -
det er jo tydeligt, at manden er ordblind.

mvh. Erik Richard

Fra : Soeren Friberg

Dato : 27-12-09 05:04

On 27-12-2009 03:22, Erik Richard Sørensen wrote:
> Klap så lige i og skrub ud og tag dig et par tudekiks! Jeg gider ikke
> sidde og høre/læse sådanne indlæg fra sådan en selvglad nar som dig, -
> det er jo tydeligt, at manden er ordblind.

Må jeg have lov til at citere justitsminister Brian Mikkelsen:

- Selvom der er mange af dem, så er de jo ikke særligt kloge. De har jo
ikke opfundet særligt mange skarpe knive i skuffen. Og så er de heller
ikke særligt stærke. De er skæve og vinde af... fuld. De er fulde.

Ganske vist fortæller han om de dumme, slappe autonome, som ikke bør
volde københavns politi problemer, men er det ikke ligegyldigt i denne
sammenhæng

Jesper lavede vist det, der kaldes: et selvmål.

Jeg har et ambivalent forhold til stavning på usenet. Det er
selvfølgelig ikke ligegyldigt om en tekst er forståelig. Omvendt laver
ALLE stavefejl på dette medie. Men det er og har altid været dårlig stil
at rette andres stavefejl her eller kommentere disse.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Allan

Dato : 27-12-09 05:58

Soeren Friberg skrev:

> [...]
> ALLE stavefejl på dette medie. Men det er og har altid været dårlig stil
> at rette andres stavefejl her eller kommentere disse.

Godmorgen Søren

Kan du ikke af hensyn til mig holde ham der justitsroden ud af mit
synsfelt. Jeg får rystesyge når jeg ser, hører eller bare får ham omtalt.

Aben

Fra : Soeren Friberg

Dato : 27-12-09 09:24

On 27-12-2009 05:57, Allan wrote:
> Kan du ikke af hensyn til mig holde ham der justitsroden ud af mit synsfelt.

God morgen Allan.
Nu gør han sig vel ikke specielt godt i dette citat

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-12-09 18:15

Soeren Friberg wrote:

> [...]
> ALLE stavefejl på dette medie. Men det er og har altid været dårlig stil
> at rette andres stavefejl her eller kommentere disse.

Præcis! - Jeg bliver bare rimelig sur, når jeg ser sådanne indlæg, der
generer fx. folk, der er ordblinde. Det er ganske enkelt for dårligt, og
det er jo noget, de ikke selv kan gøre for.

Både ordblinde - og talblinde - har det hårdt nok forvejen, da det jo
ofte går ud over de både uddannelses- og jobmuligheder, der er. Og de
behøves ikke blive trådt endnu længere ned. Men desværre er der altid
nogle fjolser, der er så komplet ligeglade og nedladende overfor
handicappede.

Den anden dag, jeg var nede og købe ind, var der en tåbe, der, - da han
kom op på siden af mig, - ganske enkelt sparkede den støttestok, jeg er
pisket til at gå med, væk under mig - lige, da jeg havde lagt vægten
over på det dårlige ben, - det grinede han bare ad...

Jeg synes tværtimod, at det er godt at se, at fx. også ordblinde og
andre handicapgrupper virkelig har fået meget stor gavn af den moderne
computerteknik, så de både kan være med på 'normale betingelser' og
mange har heldigvis også fået bedre uddannelser netop ved brug af
computer. - Og så skal de altså ikke sparkes 'tilbage til stenalderen'
af et par dominerende selvglade fjolser!

mvh. Erik Richard

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-12-09 20:46

On 27-12-2009 18:14, Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> computer. - Og så skal de altså ikke sparkes 'tilbage til stenalderen'
> af et par dominerende selvglade fjolser!

Nu, hvor vi er langt væk fra KSK's oprindelige indlæg, vil jeg supplere
med een ef de forskelsbehandlinger, jeg virkelig morede mig over.

Ved kassekøen i det lokale supermarked var kassepigen sur (sikkert over
en kunde, der havde behandlet hende skidt). Det gik ud over en kunde. Og
een til, der fik korrektioner over den måde varerne lå på båndet på.
Hendes blik lignede noget fra en dårlige film.

Kunden før mig var neger (det kalder han sig selv) og 205 cm høj, men af
absolut dansk aftapning (jeg kender ham fra svømmehallen). Han lænede
sig ind over båndet og kiggede kassepigen i øjnene og sagde tydeligt:
"bare fordi han er en hvid mand, kan du godt behandle ham ordentliget!"
Og så grinede han, kassepigen og alle andre, der havde oplevet det. Det
var en oplevelse, jeg nok ikke glemmer.

Desværre er dette indlæg helt O.T., da jeg ikke har billeder fra oplevelsen.

Jeg ved at KSK lever med sin ordblindhed, og har lært at svare igen,
uden at gå ned på det. Om jeg kalder ham Karsten eller Kristian tager
han med underfundighed, der ikke findes mange andre steder

God jul til alle, og godt nytår til resten af jer.

Bo //

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-12-09 00:51

Bo Bjerre wrote:
> [...]
> var en oplevelse, jeg nok ikke glemmer.
>
> Desværre er dette indlæg helt O.T., da jeg ikke har billeder fra

OK, så kan jeg da komme med en, der er lidt mere on-topic. - For en
del år siden var der i DR TV en diskussion om diskriminering af
handicappede, hvor der bl.a. var to dværge med. Den ene fortalte, at han
ofte blev regnet for et lille barn, da han knap kunne kigge over kanten
på en disk. Som jeg forstod det, havde han i forb. med en kampagne mod
diskriminering af handicappede fået lavet et par sko med indbygget
hydraulisk lift, så han stillede sig op i køen ved skranken og nåede
frem til disken, men blev fuldstændig overset af ekspedienten, der
betjente de bagved stående.

Dette gentog sig flere gange. På et tidspunkt vendte ekspedienten sig
mod hylderne, og han trykkede på knappen, så han pludselig nu var af
normal højde. Da ekspedienten vendte sig om igen, sagde 'dværgen', at
"...nu må det da vist snart være min tur..." - Ekspedienten blev flov og
folk bagved måbede. 'Dværgen' blev ekspedert, og da han vendte sig væk
fra disken, trykkede han på knappen og var igen dværg.

- Jeg kender både den lille mand, ekspedienten og ikke mindst butikken,
hvor jeg handlede, før jeg flyttede...

> Jeg ved at KSK lever med sin ordblindhed, og har lært at svare igen,
> uden at gå ned på det. Om jeg kalder ham Karsten eller Kristian tager
> han med underfundighed, der ikke findes mange andre steder

Heldigvis er der mange, der tager det på den måde, men der er altså også
en del, der virkelig bliver såret.

> God jul til alle, og godt nytår til resten af jer.

Returneret herfra.

mvh. Erik Richard

Fra : Jesper Juul

Dato : 28-12-09 02:17

Soeren Friberg skrev:

> [...]
> sammenhæng
>
> Jesper lavede vist det, der kaldes: et selvmål.

Gider du ikke holde mig ude fra jeres indvandrer/retskrivningsdebat og
så finde ud hvem der skriver hvad i tråden?

Jesper

Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-12-09 08:55

On 27-12-2009 05:04, Soeren Friberg wrote:

> Jesper lavede vist det, der kaldes: et selvmål.

Mogens naturligvis

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : KsK

Dato : 28-12-09 13:44

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen

> Mogens naturligvis
ja men det var lette at accepter hvis folk så stod ved det de skrev istede
for at genmen sig bag en fake email /´NAVN det er så ussel !!!!

-hvad er folk`s mening vær hvis ikke de slev tør stå ved dem ???

og undskyold mig Nu trak Clause noget person fnidder fra gruppe ind i en
privart tråd på en anden site ...

jeg tror der var lidt Moral . og man ikke genre hinanden , privart i andre
tråden o, g i andet forum .

KsK

Godt Nytår

Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-12-09 15:56

0

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Kim

Dato : 04-01-10 19:59

"KsK" <61698029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> ja men det var lette at accepter hvis folk så stod ved det de skrev istede
> for at genmen sig bag en fake email /´NAVN det er så ussel !!!!
>
> -hvad er folk`s mening vær hvis ikke de slev tør stå ved dem ???

KsK er jo selvfølgelig et helt klart navn, eller ?

Mvh, Kim

Fra : KsK

Dato : 04-01-10 23:38

"Kim" <No@mail.dk> skrev i meddelelsen
> "KsK" <61698029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> KsK er jo selvfølgelig et helt klart navn, eller ?
>
> Mvh, Kim

Men Email er gyldig

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 05-01-10 19:22

On Mon, 4 Jan 2010 23:38:16 +0100, KsK wrote:

> "Kim" <No@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Men Email er gyldig
>
> KsK

Hvilket Claus' også er, så kunne du ikke bare have skrevet en alm. mail
istedet, så havde denne gruppe undgået ca 20 unødvendige indlæg.

Desuden mener jeg at det er latterligt at man ikke kan underskrive sine
egne indlæg med sit navn.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid.dk med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

Fra : KsK

Dato : 06-01-10 23:31

"Jens Stadsgaard" <jens@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> istedet, så havde denne gruppe undgået ca 20 unødvendige indlæg.
>
> Desuden mener jeg at det er latterligt at man ikke kan underskrive sine

nu er det snart 15 gang jeg fortælle dig , at jeg ikke gir en skid for din
meninger eller din indlæg !!!
FAT DET DOG ,, og hold dig fra organiske opløsningsmidler

Og vær venlig at hold dig uden fra min tråd , du trække niveau ned !!!!

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-01-10 17:17

On Wed, 6 Jan 2010 23:30:33 +0100, KsK wrote:

> nu er det snart 15 gang jeg fortælle dig , at jeg ikke gir en skid for din
> meninger eller din indlæg !!!

Det må du som også selv om.

> FAT DET DOG ,, og hold dig fra organiske opløsningsmidler

Kan du ikke lige snakke pænt.

> Og vær venlig at hold dig uden fra min tråd , du trække niveau ned !!!!

1. Det er ikke din tråd. Det er ingens tråd.
2. Jeg kan desværre ikke trække den længere ned end det du har bragt den
ned på.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid med stadsgaard.com

Fra : KsK

Dato : 07-01-10 23:45

"Jens Stadsgaard" <jens@invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> 1. Det er ikke din tråd. Det er ingens tråd.
> 2. Jeg kan desværre ikke trække den længere ned end det du har bragt den

hvis du absolut skal skriv til mig , kan du så ikke gøre det tidlig morgen
... hvor du stadigvæk er en smule ædru ..

http://www.altomalkohol.dk/Boern_og_unge/Loegneomalkohol.aspx

smut over på arto , det kan være du kan jordere nogle der over ,
for det endste fornuft jeg har læst i dine indlæg, her er noget du har klip
fra andre eller fra en hjemme side

SKÅL

KsK

Fra : KsK

Dato : 06-01-10 23:40

> Desuden mener jeg at det er latterligt at man ikke kan underskrive sine
> egne indlæg med sit navn.

Så fatte man ikke du er sådan en KLAM røv slikker og for smily MAX så det er
til at brække sig over,,,

du nærmer dig det komisk ,

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-01-10 17:21

On Wed, 6 Jan 2010 23:39:48 +0100, KsK wrote:

> Så fatte man ikke du er sådan en KLAM røv slikker og for smily MAX så det er
> til at brække sig over,,,

Nå!

> du nærmer dig det komisk ,
>

> KsK

Måske men nu er jeg jo heller ikke årgang 1963.

Fra : KsK

Dato : 07-01-10 23:37

> Nå!

> Måske men nu er jeg jo heller ikke årgang 1963.

ROFLOL

Hilse din ven og sig jeg snart komme efter mine penge!!!!!

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 08-01-10 17:06

On Thu, 7 Jan 2010 23:36:35 +0100, KsK wrote:

> "Jens Stadsgaard" <jens@invalid> skrev i meddelelsen

> ROFLOL

Utroligt at en på 46 kan opføre sig så barnligt.

> Hilse din ven og sig jeg snart komme efter mine penge!!!!!
>
> KsK
Du kan jo bare skrive en mail til ham.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-01-10 23:43

"Jens Stadsgaard" <jens@invalid.dk> wrote in message

> Desuden mener jeg at det er latterligt at man ikke kan underskrive
> sine egne indlæg med sit navn.

Hvad er beviset for du hedder Jens? det er præcis ligeså anonymt som KsK,
Viggo Hansen, eller gud.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 06-01-10 23:57

On 06-01-2010 23:43, N_B_DK wrote:
> Hvad er beviset for du hedder Jens?

Mon ikke Jens ejer det ene site, som han henviser til i signaturen ?
(selvom det heller ikke er bevist her, men meget sandsynligt)

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : N_B_DK

Dato : 07-01-10 00:16

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message

> Mon ikke Jens ejer det ene site, som han henviser til i signaturen ?
> (selvom det heller ikke er bevist her, men meget sandsynligt)

Well han ejer næppe det domæne han anvender som afsender.

Domænenavn: invalid.dk
DNS: invalid.dk Status: Aktivt Oprettet: 26. april 2001
Registrant: Bruger-id: PLF85-DK
Navn: PenSam Liv forsikringsaktieselskab

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=invalid.dk&submit=S%F8g

Men han mener åbenbart det er helt ok at misbruge andres domæne, bare han
selvslipper for spam på stadsgaard.com og så tillader han sig at brokke
soig over andre?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 07-01-10 00:23

On 07-01-2010 00:15, N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Men han mener åbenbart det er helt ok at misbruge andres domæne, bare
> han selvslipper for spam på stadsgaard.com og så tillader han sig at

Nu skrev jeg så også "signaturen"

Jens Stadsgaard - Skift invalid.dk med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com
Hobrofotoklub http://www.hobrofotoklub.dk

Mit gæt er - men gider på ingen måde undersøge det, at Jens ejer:
http://www.stadsgaard.com

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : N_B_DK

Dato : 07-01-10 00:31

> Nu skrev jeg så også "signaturen"

Ja men en person der gerne misbuger andres domænepga spam, bør nok være den
sidste til at brokke sig over noget som helst.

og ja min email add er valid, som den er, og jeg modtager stort set intet
spam.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 07-01-10 03:53

On 07-01-2010 00:31, N_B_DK wrote:
> Ja men en person der gerne misbuger andres domænepga spam, bør nok være
> den sidste til at brokke sig over noget som helst.

Det er selvfølgelig slet ikke i orden, men det er en anden problematik.

--
Kh. Søren
http://www.facebook.com/pages/Soeren-Friberg-photography/378651830060

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-01-10 17:27

On Thu, 07 Jan 2010 03:53:12 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Det er selvfølgelig slet ikke i orden, men det er en anden problematik.

Helt sikkert, men som jeg har skrevet tidligere havde jeg et computer
nedbrud engang i december 2008 og jeg tastede tingene ind i newsreaderen
ingen, så smuttede der et .dk med. Beklager. Men i kan tjekke mine indlæg
fra før december 2008 og se at der var det i orden. Og det er det også nu,

Fra : N_B_DK

Dato : 08-01-10 08:50

"Jens Stadsgaard" <jens@invalid> wrote in message
> Helt sikkert, men som jeg har skrevet tidligere havde jeg et computer
> nedbrud engang i december 2008

Og det tager over 1 år at ændre det?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 08-01-10 17:03

On Fri, 8 Jan 2010 08:49:53 +0100, N_B_DK wrote:

> "Jens Stadsgaard" <jens@invalid> wrote in message
>
> Og det tager over 1 år at ændre det?

Nu behøver du jo ikke være dum. Tror du ikke jeg havde ændret hvis jeg
havde opdaget det før.

Fra : KsK

Dato : 09-01-10 12:30

> Nu behøver du jo ikke være dum. Tror du ikke jeg havde ændret hvis jeg
> havde opdaget det før.

Tja det bekrafter os jo i mistank om du ikke er det hurtigste dyr i skoven

tillykke med selv ankendelsen

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-01-10 17:14

On Wed, 6 Jan 2010 23:43:06 +0100, N_B_DK wrote:

> "Jens Stadsgaard" <jens@invalid.dk> wrote in message

> Hvad er beviset for du hedder Jens? det er præcis ligeså anonymt som KsK,
> Viggo Hansen, eller gud.

Det er der nu ikke så meget bevis for, men magter man ikke at kunne skrive
sit navn under indlæget, så føler jeg vedkomne for mindre værd.

Og ja jeg havde et nedbrud på pc'en engang i december 2008 hvor jeg skrev
oplysningerne ind i newsreaderen igen og så smuttede der åbenbart et .dk
med. Beklager.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-01-10 08:51

> Det er der nu ikke så meget bevis for, men magter man ikke at kunne
> skrive sit navn under indlæget, så føler jeg vedkomne for mindre værd.

Så f.eks Bubber anser du også som værende mindre værd end andre?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Sunsite

Dato : 08-01-10 12:28

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Jens Stadsgaard" <jens@invalid> wrote in message

> Så f.eks Bubber anser du også som værende mindre værd end andre?

Er der nogen, der ikke gør det?

vh

--
Jan Bøgh
http://album.boegh.net

Fra : Preben

Dato : 08-01-10 13:18

"Sunsite" <nothanx@nospam.tome> skrev i meddelelsen

> Er der nogen, der ikke gør det?

LOL

Fra : Bo Armand

Dato : 08-01-10 13:28

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> "Sunsite" <nothanx@nospam.tome> skrev i meddelelsen

> LOL

Ja det var da dagens bedste

Hilsen Bo Armand

Fra : KsK

Dato : 09-01-10 18:14

CUT

Den der regne andre for mindre være end dem selv , er meneskelig analfabet

men det er jo en nem genvej til elite , at fordømme / se ned på andre ,,

sikket også derfor den hvid race , igenmen flere år ti , har opført sig
skamfuld over for den sorte race !!!!

KsK

Fra : Bo Armand

Dato : 09-01-10 18:57

> [...]
>
> men det er jo en nem genvej til elite , at fordømme / se ned på andre ,,
>
> sikket også derfor den hvid race , igenmen flere år ti , har opført sig

Piet Hein sagde engang :
Den der kun tager sjov for sjov, og alvor alvorligt.
Har fattet begge ting lige dårligt !

Hilsen Bo Armand

Fra : KsK

Dato : 09-01-10 23:13

> Piet Hein sagde engang :
> Den der kun tager sjov for sjov, og alvor alvorligt.
> Har fattet begge ting lige dårligt !
>
> Hilsen Bo Armand

Tja men han var jo også en rigtigt festlig fyr ham Peit .. fuld af
vittighedere og sjov bemækningere

der var også engang en murearbejdermand der engang sagde
De rigtigt Meninger er lette af ha, men de er fandes svære at leve efter

KsK

Men jeg tror jeg fange point , og du har nok ret
KsK

Ps undskyld hvis jeg fik sendt den privart

Fra : emjeppesen

Dato : 09-01-10 23:54

KsK skrev:

>Ps undskyld hvis jeg fik sendt den privart

Det er vel privat?
det har i alle tilfælde ikke en skid med foto at gøre.
Hilsen emj

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 00:34

> Det er vel privat?
> det har i alle tilfælde ikke en skid med foto at gøre.
> Hilsen emj

er du ikke Lidt langsom ..
de sidst 6 indlæg hat ikke en skid med foto at gøre

Men bevardes hvis det kan få dig lidt over på ,, og så har du jo ret i det
du skriver , hvilker jo ikke sker for tit

KsK

PS Jens synes du er mindre værd

så du er røget over i sammen gruppe som MAX Frodo og mig selv

Jens synes ikke vi er noget være ,,, Vel Jens ???

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-01-10 01:44

KsK wrote:
> CUT [...]

Uden at blande mig i denne del af diskussionen, er der én ting, der
virkelig undrer mig, - og det er, at d'herre Claus Petersen overhovedet
ikke har reageret på noget som helst, hvilket for mig at se tyder meget
på en dårlig samvittighed... - I øvrigt kan jeg se, at hans seneste
indlæg her i gruppen er fra d. 29.11.2009....

mvh. Erik Richard

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 10-01-10 09:30

On Sun, 10 Jan 2010 01:44:12 +0100, Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> på en dårlig samvittighed... - I øvrigt kan jeg se, at hans seneste
> indlæg her i gruppen er fra d. 29.11.2009....

Nu kender jeg jeg Claus personligt og han er næsten helt stoppet med at
skrive i fotogrupperne bl.a. p.g.a. KsK enormt dårlige opførsel.

Men da Claus's har en gyldig mail adresse i sine indlæg burde Ksk have
skrevet direkte til ham i stedet for at udgyde sig her i gruppen.

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 11:30

> Nu kender jeg jeg Claus personligt og han er næsten helt stoppet med at
> skrive i fotogrupperne bl.a. p.g.a. KsK enormt dårlige opførsel.

jamen Men der kom det jo fra Jens ,, du kender Claus ,, det ha du jo før
benægte du er ikke alene halv dum men også fuld af løgn,,

er det derfor du altid skal blande dig ????

KsK

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 11:46

"KsK" <61698029@mobil.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> benægte du er ikke alene halv dum men også fuld af løgn,,
>
> er det derfor du altid skal blande dig ????

Skulle det være en hemmelighed at Jens og jeg kender hinanden? Hvorfor det?

Claus Petersen

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 10-01-10 11:53

On Sun, 10 Jan 2010 11:30:02 +0100, KsK wrote:

> "Jens Stadsgaard" <jens@invalid> skrev i meddelelsen

> jamen Men der kom det jo fra Jens ,, du kender Claus ,, det ha du jo før
> benægte du er ikke alene halv dum men også fuld af løgn,,

Hvor har jeg benægtet at jeg kender Claus ? Kom med et bevis.

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 13:22

> Hvor har jeg benægtet at jeg kender Claus ? Kom med et bevis.

der er godt nok ikke meget ram på flash korte hva Jens

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 10-01-10 17:33

On Sun, 10 Jan 2010 13:21:59 +0100, KsK wrote:

> der er godt nok ikke meget ram på flash korte hva Jens
>

> KsK

Når du kommer med sådan et postulat må du komme med nogle beviser. Men dem
findes der ikke nogle af, så det kan du ikke. Så jeg må konkludere at du er
fuld af løgn.

Men det jeg har sagt er at jeg ikke betragter Claus som nogen nær ven, men
en god bekendt.

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 21:09

> [...]
> fuld af løgn.
>
> Men det jeg har sagt er at jeg ikke betragter Claus som nogen nær ven, men

nu må du fandem stramme remme klokke 09,30 skriv du du kende Claus
Personlig,, men nu kende du han ikke men er en bekendt ,,,

hvad der sket fra klokke 09,30 20 guld Tuborg eller hva .????

men det indlæg skal jeg vel også find for dig ikke slev og det kun er
indlæg siden

kan i ikke alle sammen se deres forklaring halt helt vildt

KsK

Fra : J

Dato : 10-01-10 21:12

> [...]
> indlæg siden
>
> kan i ikke alle sammen se deres forklaring halt helt vildt

Nej.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 10-01-10 23:06

On Sun, 10 Jan 2010 21:08:46 +0100, KsK wrote:

> "Jens Stadsgaard" <jens@invalid> skrev i meddelelsen

> nu må du fandem stramme remme klokke 09,30 skriv du du kende Claus
> Personlig,, men nu kende du han ikke men er en bekendt ,,,

Ja jeg skriver kl. 9.30 at han jeg kender ham personligt og ingen kl. 17.52
skiver jeg at jeg ikke betragter Claus som en nær ven, men som en god
bekendt.

Men jeg har sku aldrig skrevet at Claus ikke en en bekendt af undertegnede.

> hvad der sket fra klokke 09,30 20 guld Tuborg eller hva .????

Jeg ved ikke hvad du har fået siden du ikke kan forstå de 2 indlæg. Du
kriver kl. 11.30 at jeg tidligere har benægtet at jeg kender Claus, så det
må du jo lige forklare nærmere hvor jeg har skrevet og gerne med et link
eller message ID.

> men det indlæg skal jeg vel også find for dig ikke slev og det kun er
> indlæg siden
Jeg kan godt komme hanvisningen til et message id hvis det vil hjælpe dig.
Mit indlæg kl. 9.30 har Message-ID:
<1vc9b4651re2z$.1cxg9qjd5kwyw$.dlg@40tude.net>

> kan i ikke alle sammen se deres forklaring halt helt vildt

Der er som intet vildt i den forklaring, du kan og vil bare ikke forstå den
samt indse at du har taget grueligt fejl.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-10 22:42

> [...]

> indlæg siden
>
> kan i ikke alle sammen se deres forklaring halt helt vildt

Nå Karsten hvor er det så lige jeg skrivre at jeg ikke kender Claus? Siden
du siger det så må jeg jo have skrevet det et sted. Kan du ikke vise mig
hvor det er ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 09:32

Jeg har med vilje holdt mig tilbage. Hele historien startede på et
tidspunkt, hvor KSK havde skældt NRE ud i lang tid og skrev i en meddelelse:

Jeg vil være mit foto udstyr på at person findder forsvind,, den dag du hold
op med at post i denne gruppe

KsK

Den tog jeg op, og ganske rigtigt, personfnidderet forsvandt jo ikke.
Karsten formåede så let som ingenting at gå i personfnidder med mig. Så jeg
vandt jo Karstens fotoudstyr. Dette erkendte Karsten, så han bad om en
mailadresse, og fik den. At jeg så brugte en gmail faldt ham for brystet.
Men jeg fik hans adresse til afhentning af fotoudstyreet.
Jeg har så ikke hentet det, da jeg ikke selv mener at det er juridisk
bindende og bygger på et for spinkelt grundlag, men jeg fik da vist Karsten,
at han udmærket formår at skabe fnidder med andre end NRE.

Så har Karsten efterfølgende sat sit udstyr til salg på Phosee, og det
sendte jeg en kommentar til Karsten om - på Phosee. Dette har så medført at
Karsten tror, at jeg skylder ham penge.

Hvordan så tåbelig en tanke kan opstå er der vist kun Karsten selv, der kan
finde ud af. Men fniddermesteren selv har da travlt nok. Karsten er så langt
ude, at jeg ikke gider spilde mere tid på ham, og derfor har jeg ikke
skrevet før i denne tråd. Karsten HAR min mailadresse, så han kan jo bare
skrive til mig, som Jens Stadsgaard også har påpeget.

Med dyb hovedrystning
Claus Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 10:13

"Claus Petersen" <clapet AT bnaamail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ikke skrevet før i denne tråd. Karsten HAR min mailadresse, så han kan jo
> bare skrive til mig, som Jens Stadsgaard også har påpeget.

For øvrigt mener jeg at netop denne tråd glinmrende viser, hvor meget
personfnidder, der kan skabes, uden at den ene af parterne overhovedet
deltager. Imponerende at se, hvor mange, der har meninger om noget, de ikke
ved noget eller kun meget lidt om.

Mvh. Claus Petersen

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 11:31

> [...]
> personfnidder, der kan skabes, uden at den ene af parterne overhovedet
> deltager. Imponerende at se, hvor mange, der har meninger om noget, de

jamen så invider vi den da lige igen i den mail du send til mig ikk Claus

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 11:28

> [...]
> Jeg har med vilje holdt mig tilbage. Hele historien startede på et
> tidspunkt, hvor KSK havde skældt NRE ud i lang tid og skrev i en

jeg klippe lige et Mail Claus har sendt mig

""""

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 11:51

> "Claus Petersen" <clapet AT bnaamail.dk> skrev i meddelelsen
>
> jeg klippe lige et Mail Claus har sendt mig
>

> """"

Ja fint. Og så svarede du:
Karsten Kristensen
Almegård alle 2
2770 Kastrup
KsK

Og???

Claus Petersen

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 12:01

> "KsK" <61698029@mobil.dk> skrev i meddelelsen

det der "Og" det tag vi en anden dag IKK

KsK

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 12:03

> det der "Og" det tag vi en anden dag IKK
>
> KsK

Jeg kan jo også smide det par trusler, du kom med til mig personligt her i
gruppen? Vil det være bedre for dig?

Claus Petersen

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 12:15

> Jeg kan jo også smide det par trusler, du kom med til mig personligt her i
> gruppen? Vil det være bedre for dig?
>
> Claus Petersen

Nå hvor kom vi fra ?? nå ja Amager

KsK

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 12:23

> "Claus Petersen" <clapet AT bnaamail.dk> skrev i meddelelsen

> Nå hvor kom vi fra ?? nå ja Amager
>
> KsK

Du har gang på gang vist at du er så fuld af personfnidder, så jeg har
mistet enhver interesse i at skrive med dig, Karsten. Du har lige gjort det
igen.
Fred være med dig, Karsten. Du er ikke værd at spilde tid på.

Claus Petersen

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 13:21

> Fred være med dig, Karsten. Du er ikke værd at spilde tid på.
>
> Claus Petersen

det er da ikke så længe side du skrev du kun var i gruppe for at hold øje
med mig !!!!

Komme fra Hans engel tidlig spindoktor

KsK

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-01-10 15:36

Claus Petersen wrote:
> Jeg har med vilje holdt mig tilbage. Hele historien startede på et
> tidspunkt, hvor KSK havde skældt NRE ud i lang tid og skrev i en
> meddelelse:
> [...]

OK, så har vi fået 'sagen' belyst fra begge sider - sådan da. - *MEN*
det berettiger bare ikke andre til at overfuse og svine KSK til, fordi
han er ordblind, - det var jo det, hele skriveriet begyndte med. - Og
det var det, jeg reagerede på i begyndelsen, da jeg véd, hvor hårdt det
kan være for ordblinde ikke at kunne skrive, stave eller formulere sig
rimeligt korrekt. - Hvad der ellers er/kan vare/har været af
stridigheder - eller fnidder, som du kalder det, - vil jeg stadig ikke
blnade mig i!

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 15:42

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i meddelelsen

Claus Petersen wrote:
> [...]

rimeligt korrekt. - Hvad der ellers er/kan vare/har været af
stridigheder - eller fnidder, som du kalder det, - vil jeg stadig ikke

Jeg har på intet tidspunkt nævnt at KSK ikke kan stave. Det er hans problem.
Ikke mit. Men jeg har bemærket adskillige gange, at han ikke kan tiltale
folk fornuftigt, og det har intet med hans ordblindhed at gøre.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 10-01-10 17:17

On Sun, 10 Jan 2010 15:41:59 +0100, "Claus Petersen" <clapet AT
bnaamail.dk> wrote:

>Jeg har på intet tidspunkt nævnt at KSK ikke kan stave. Det er hans problem.
>Ikke mit. Men jeg har bemærket adskillige gange, at han ikke kan tiltale
>folk fornuftigt, og det har intet med hans ordblindhed at gøre.
Det kan det så godt have.
Som ordblind har man så at sige et begrænset ordforråd (på skrift) og
det kan gøre at man på skrift er tvunget til at benytte de få ord man
mener at kende (kan stave til mere eller mindre fornuftigt), hvilket
kan være sprogets mindre pæne ord. Så man får udtrykt sig med ord der
på nogle mennesker kan virke stødende, men meningen er ikke
nødvendigvis "stødende", man formår bare ikke lige at udtrykke sig
korrekt i andres øjne.
Og bliver man så selv stødt over at blive mistolket, eller man forstår
ikke hvorfor folk tager enes ord ilde op, så er der virkeligt basis
for at korthuset braser sammen og det ender i mudderkastning.

Så derfor bør man ikke generer folks indlæg hvis der skulle være små
stave eller formulerings fejl, man kan evt. pænt bede om en uddybning
for at få preciseret meningen/hensigten.
Man bør virkeligt holde sig fra at grine/nedgører folk pga. evt. stave
eller formulerings fejl i det de skriver.

Denne tråd kunne være en eksponent for hvor galt det kan gå ?

/Hans

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 10-01-10 17:36

On Sun, 10 Jan 2010 19:17:01 +0300, Hans Kjaergaard wrote:

> [...]
> eller formulerings fejl i det de skriver.
>
> Denne tråd kunne være en eksponent for hvor galt det kan gå ?

Hans hvad mener du om KsK's måde at tiltale undertegnede på i denne tråd?
Når man beder KsK om at uddybe hvad han har skrevet får man bare et beskidt
svar tilbage om at man er idiot.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 10-01-10 17:52

On Sun, 10 Jan 2010 17:35:52 +0100, Jens Stadsgaard <jens@invalid>
wrote:

>Hans hvad mener du om KsK's måde at tiltale undertegnede på i denne tråd?
>Når man beder KsK om at uddybe hvad han har skrevet får man bare et beskidt
>svar tilbage om at man er idiot.
Denne tråd er kørt af sporet for lang tid siden, og den har også klare
referencer til tidligere tråde hvor folk er røjet i totterne på
hinanden, det vil være for omfattende om ikke umuligt at forsøge at
redde trådene ud og finde ud af hvem har skrevet hvad til hvem
hvornår.

Så jeg har ingen mening om hvem der er de gode, og hvem der er de
dårlige.

Man bør dog generelt set være meget overbærende med at andre ikke kan
finde kammertonen og ignorer deres skrivemåde og ikke falde ned på
sammen lave stade. Det kunne holde ellers fornuftige tråde på sporet.

Men det er svært ikke at give igen med samme mønt når nogen kalder en
noget grint eller nedgør ens holdninger/ytringer/standpunkter Men man
bør virkeligt gøre et forsøg på at holde igen, det vil gavne
kvaliteten af debatten.

En måde kunne også være at undlade at besvare/reagerer på indlæg fra
de personer hvis stil man ikke kan lide, men det er svært at lade en
"modstander" få det sidste ord.

Jeg vil lige citerer mig selv fra en anden tråd i denne gruppe:
****************************
Man kan også lave lidt foranalyse inden man indleder en større
skrivekampange med givne personer, google groups kan benyttes til
dette, som et lille eks. hvor Jubii's profil benyttes:
http://groups.google.co.uk/groups/profile?hl=en-GB&enc_user=c0qPeg0AAAD1tazFfPDVETX7mJC7gUPH
Her kan man så se lidt (søge videre) på de indlæg personen har skrevet
i forsk. grupper og vurderer om det er værd at indlede/fortsætte en
debat med pågældende.
Der er også en Average Rating, men der er som oftes meget få
vurderinger så den er ikke så meget værd.
****************************
Så hvis man undre sig over en skribents stil/skrivemåde, så er
ovenstående godt at have i baghovet, det kan tidligt i en tråd spare
en for mange tastetryk, tryk man ikke nødvendigvis senere er helt
stolt over at hele verden kan genfinde.

/Hans

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 10-01-10 18:35

On Sun, 10 Jan 2010 19:52:25 +0300, Hans Kjaergaard wrote:

> [...]
> finde kammertonen og ignorer deres skrivemåde og ikke falde ned på
> sammen lave stade. Det kunne holde ellers fornuftige tråde på sporet.

Der er kun en der her har vist at han holder et lavt stade.

Som jeg læser dine sidste 2 indlæg er det i orden at en med dyleksi god på
sige"FAT DET DOG ,, og hold dig fra organiske opløsningsmidler" Jeg kan
sige at det sidste del intet har med manglende evne til at kunne formulere
sig skriftligt. Men derimod et eksempel på at man har roterende fis i
kasketten.

> [...]
> noget grint eller nedgør ens holdninger/ytringer/standpunkter Men man
> bør virkeligt gøre et forsøg på at holde igen, det vil gavne

Og kalder du det at give igen af samme mønt når det det foregåede indlæg
var "Hvilket Claus' også er, så kunne du ikke bare have skrevet en alm.
mail
istedet, så havde denne gruppe undgået ca 20 unødvendige indlæg.

Desuden mener jeg at det er latterligt at man ikke kan underskrive sine
egne indlæg med sit navn."

Det gør jeg sku ikke og jeg tror heller ikke andre vil sige det.

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 20:32

> Desuden mener jeg at det er latterligt at man ikke kan underskrive sine
> egne indlæg med sit navn."
>
> Det gør jeg sku ikke og jeg tror heller ikke andre vil sige det.

hvor kan det være det er et problem nu ,, du plejer da i riglig mængder at
slikke en der kalder sig , et hvis sted max

men gæld det så også for frodo og emj og alle de andre ..
eller gæld det kun mig ,, som du , åben bart båd kender Navn adresse og
fødelsdato på ,, og må man så spørge hvad du skal brug alle de infomation
til du åbenbart har trukke på mig

ps jeg forvente at dengang svar jens for sig selv Claus

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 13-01-10 22:14

On Sun, 10 Jan 2010 20:31:42 +0100, KsK wrote:

> [...]
> eller gæld det kun mig ,, som du , åben bart båd kender Navn adresse og
> fødelsdato på ,, og må man så spørge hvad du skal brug alle de infomation

Du har som selv opgivet både navn og fødseldato. Dit navn i fotogrupperne
og din fødselsdato på fotostart.dk. Se
http://www.fotostart.dk/index.php?p=30&u=3357. Så jeg har som ikke trukket
dem nogle steder.

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 20:25

> Hans hvad mener du om KsK's måde at tiltale undertegnede på i denne tråd?
> Når man beder KsK om at uddybe hvad han har skrevet får man bare et
> beskidt
> svar tilbage om at man er idiot.

Hans skal nok kigge længere tilbage i gruppe historik for at få stå hvorfor
der bliv talt til dig som der gør .. ikk Jens

Claus og dig sidde jo og dikter ,, hvordan ved Claus jeg er ved at sælg alt
mit Foto udstyr ,, og ikke kune det jeg ha dobbelt af ..
Man undre sig over jeres indsigt viden

og nu vi er ved det hvordan ved du Jens at jeg er en 1963 ,, lave du en
undersøgelse over mig eller er du bare almindlig nysgerig ,,

KsK

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 20:18

> [...]
> korrekt. - Hvad der ellers er/kan vare/har været af stridigheder - eller
> fnidder, som du kalder det, - vil jeg stadig ikke blnade mig i!

Tja Claus Jens og et par andre har fra start prøv at latterlige gør mig på
grund af min mangle stave even ,, Jens trække det frem hver gang hans Hjern
kapesite ikke formod mere .. rimelig latte lige træk

jeg har være i hæftigt Kamp med NRE og Aldrig har denne person bare antydet
mit Handicap ,, hvilker et eller andet sted er format ,,,

Men båd Jens og Claus har hver gang de er uden at skide lige smidt den i
hoved på mig / forsøgt at lattetlig gøre mig
Det stå sgu skidt til ... de har sikket brugt alt rammen på at lære at
stave , så det væsenlig er smutte

hvis i kigge lidt tilbage i gruppe .. så se i hvordan ,, disse 2 over lappe
hinanden i en diskution ,, og stadigvæk fremstå de som idioter ,,
den sidst de hade fandt i hver Søren Friberg

Iøvrigt er de små fuld med løgne og kan hvergang huske fra næse til mund

bare se han Jens .. indlæg hvor han forlang bevise ,.,, sikke gang jeg skrev
jeg ville ha bevise for en løgagtig udsag fra ham ,,

iøvrigt skrev jens i sig tid jeg ikke burde skrive i denne foto gruppe nå
jeg hade så svært ved at formulere mig ,, men det vil han sikket også benægt
.. og ærlig talt så tror jeg sgu han tit se en blå skærm i sit indre

KsK

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-10 20:38

> [...]
> jeg hade så svært ved at formulere mig ,, men det vil han sikket også
> benægt . og ærlig talt så tror jeg sgu han tit se en blå skærm i sit indre

Nu er du igen for langt ude, Karsten. Jeg har aldrig kommenteret din
manglende stavning. Find et eksempel, tak!

Claus Petersen

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 20:55

> "KsK" <61698029@mobil.dk> skrev i meddelelsen

> Nu er du igen for langt ude, Karsten. Jeg har aldrig kommenteret din
> manglende stavning. Find et eksempel, tak!
>
> Claus Petersen

Ok undskyld vis jeg tag fejl her ,, du har nok ret ,, for engang skyld ,
men jeg skal gør en undtagelse og lede efter det
og så gi dig en uforbehold undskyldning hvis ikke jeg find noget ,,,
KsK

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 20:58

> [...]
>>

> Nu er du igen for langt ude, Karsten. Jeg har aldrig kommenteret din
> manglende stavning. Find et eksempel, tak!

Men iøvrigt er det rart at se dig regare nå jeg ikke har ret ,, så bevis det
jo at hver gang du ikke protostere så ha jeg ret
Jeg undskylder og for HR Claus Petersen , at jeg kom til at putte ha i
kategori , af menesker uden menskerlig overskud

undskyld Hr petersen

KsK

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-01-10 23:07

Uden at blande mig i diskussionen iøvrigt:
Du kunne gøre det lidt lettere for andre og dig selv hvis du valgte at
bruge en stavekontrol. En sådan fanger selvfølgelig ikke alt men vil
dog klare det værste som ord der ikke giver mening såsom dette: "Hjern
kapesite" Der ville sikkert ikke være forslag til det sidste men det
første ville utvivlsomt blive rettet til "hjerne" og det giver bedre
mulighed for at gætte at "kapesite" nok skulle være kapacitet.
Jeg har flere venner med dysleksi som har stor gavn af at bruge
stavekontrol, med tiden er deres antal af fejl gået ned fordi de lærer
at genkende et ord når de har set det ofte nok.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : KsK

Dato : 11-01-10 00:22

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> [...]
> stavekontrol, med tiden er deres antal af fejl gået ned fordi de lærer
> at genkende et ord når de har set det ofte nok.

Ja men jeg køre windows 7 med windows live mail ,, der er desværre ikke
stavekontro på dansk

KsK

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-01-10 08:18

Det kræver såvidt jeg ved Word installeret for at få stavekontrol der,
men der findes da heldigvis gode alternativer:
Agent
http://forteinc.com/
Thunderbird
http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/
Første download link er til dansk version. Agent findes ikke på dansk
men der er dansk stavekontrol.
Bemærk at Dansk stavekontrol er et separat download.

Fra : Preben

Dato : 11-01-10 08:22

> Det kræver såvidt jeg ved Word installeret for at få stavekontrol der,
> men der findes da heldigvis gode alternativer:

Jeg har word installeret, og det ændrer ikke noget.
--
mvh/Preben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-01-10 14:16

Her er en opskrift på at tilføje Dansk (eller et andet sprog)
http://www.vistax64.com/live-mail/196718-spell-checking-all-languages-support-windows-live-mail.html

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : KsK

Dato : 11-01-10 20:56

> [...]
> men der er dansk stavekontrol.
> Bemærk at Dansk stavekontrol er et separat download.

tak download den med det sammen bare den ikke er så bøvl at rod med
Tak kigge på det med det sammmen

KsK

Fra : Preben

Dato : 11-01-10 00:27

> [...]
> stavekontrol, med tiden er deres antal af fejl gået ned fordi de lærer
> at genkende et ord når de har set det ofte nok.

Kan du ikke uddybe det lidt nærmere? Han bruger Windows Live Mail.
--
mvh/Preben

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-01-10 03:03

Preben wrote:
> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
>
> Kan du ikke uddybe det lidt nærmere? Han bruger Windows Live Mail.

Ja, og den har ikke dansk stavekontrol. - Jeg sad og tænkte på, at KSK
skulle skifte til Thunderbird 3, men det er ligedan - heller ikke dansk
stavekontrol - og endnu værre, TB 3 er slet ikke på dansk til Windows
endnu. Seneste fuldt danske ver. er iflg. Mozilla ver. 2.0.23, og den
kan mig bekendt ikke bruges på Win7...

Jeg kan se, det åbenbart er noget af et større problem i både Windows
Mail og Windows Live Mail... Jeg googlede lidt rundt og _alle_ brokker
sig over den manglende danske stavekontrol... - Havde det nu istedet for
Win7 været Mac OS X, ville jeg have sagt, at selvom der - heller ikke -
er dansk stavekontrol i Mail.app, så er det bare at hente CocoAspell og
installere den + de nødvendige ordbøger, men det hjælper heller ikke, da
Mac OS X ikke uden videre kan installeres på en alm. PC beregnet til
Windows. - Og svjv. findes der ikke noget ala CocoAspell til Windows...
http://www.google.com/search?source=ig&hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENDK276&=&q=dansk+stavekontrol+til+windows+live+mail&aq=f&oq=&aqi=

Hm, nu vi er igang med 'hjælpeprojekterne'. - Mig bekendt findes
Politikens "Nudansk Ordbog" på CD-ROM - Og kan den ikke bruges på Win7?
- Den er mig bekendt program uafhængig - noget i retning af CocoAspell
til Mac OS X...

Og ellers læser jeg Jens Peters indlæg sådan, at jo flere gange, et
forkert stavet ord bliver korrigeret via en stavekontrol, jo lettere har
den ordblinde ved at genkende det rigtige ord og på den måde også få
lettere ved selv at kunne huske ordet og huske at stave ordet korrekt
uden brug af ordbøger. Det er også min erfaring.

mvh. Erik Richard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-01-10 08:20

I følge deres download side er den kommet på Dansk.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-01-10 14:32

Ups. jeg så forkert.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-01-10 17:06

Det troede jeg også, men klikker jeg på linket, er det US-EN, der bliver
downloaded. Går jeg til 'other systems and languages', er seneste danske
version til Windows ver. 2.0.0.23...
http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/all.html

mvh. Erik Richard

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 10-01-10 23:22

On Sun, 10 Jan 2010 20:18:18 +0100, KsK wrote:

> Tja Claus Jens og et par andre har fra start prøv at latterlige gør mig på
> grund af min mangle stave even ,, Jens trække det frem hver gang hans Hjern
> kapesite ikke formod mere .. rimelig latte lige træk

Du kommer med den ene beskyldning efter den anden som ikke har det
fjerneste med virkeligheden at gøre. Nu kunne jeg også godt tænke mig at
vide hvor du mener at jeg har prøvet at latterliggøre din dyleksi. Jeg har
derimod prøvet at rådgive dig til at bruge stavekontrol samt læse korrektur
på dine indlæg, hvilket vil være en stor hjælp for dig og alle andre her i
gruppen.

Det jeg har været efter dig med er din måde at udtrykke dig og holde en
ordentlig tone i dine indlæg. Det har du åbenbart svært ved.

> [...]
> hoved på mig / forsøgt at lattetlig gøre mig
> Det stå sgu skidt til ... de har sikket brugt alt rammen på at lære at

Jeg har flere gange skrevet at det intet har med din måde at stave på, men
derimod indholdet af dine indlæg.

> hvis i kigge lidt tilbage i gruppe .. så se i hvordan ,, disse 2 over lappe
> hinanden i en diskution ,, og stadigvæk fremstå de som idioter ,,
> den sidst de hade fandt i hver Søren Friberg
Næh. Det startede med at du og Hr Friberg overfaldt undertegnede da jeg gav
en forklaring på hvorfor der ikke blev postet billeder i d.f.f.b

> Iøvrigt er de små fuld med løgne og kan hvergang huske fra næse til mund
Den må du også komme lidt mere i dybden med. Du må jo have nogle link eller
message ID der beviser dette.

> bare se han Jens .. indlæg hvor han forlang bevise ,.,, sikke gang jeg skrev
> jeg ville ha bevise for en løgagtig udsag fra ham ,,
Det eneste jeg kan komme jeg kan komme i tanke om er at du har påstët at
jeg skulle have ringet med opskure opkald til din datter engang i 2006
eller deromkring. Sidst jeg søgte på kunne jeg kun åbenbart kun søge nogle
få måneder tilbage i googlegroups. Men kan i dag se at det skulle være
fikset, så jeg burde kunne finde det indlæg hvor du beskylder mig for det.

> iøvrigt skrev jens i sig tid jeg ikke burde skrive i denne foto gruppe nå
> jeg hade så svært ved at formulere mig ,, men det vil han sikket også benægt
> . og ærlig talt så tror jeg sgu han tit se en blå skærm i sit indre

Det mener jeg ikke jeg har skrevet, men så skulle det jo ikke være første
gang du forveksler mig med en anden.

Fra : KsK

Dato : 11-01-10 01:17

> Det mener jeg ikke jeg har skrevet, men så skulle det jo ikke være første
> gang du forveksler mig med en anden.

Jo det har du skrevet og jeg ha ikke forveksl dig med nogle anden i dette
tilfæld .. og rigtigt jeg forveksle dig med Vestgård ..og det fik du så også
en undkyldning for IKK

Men det gør jeg så ikke i dette tilfælde

Men nu nå du og Claus er gruppe moralsk vogte ,, forstå jeg ikke i ikke
kommetar folkes billedere ,, så vidt jeg kan se så skrive du kun i gruppe nå
det drejer sig om personfnidder.. sidste jeg så du skrev hvar vidste til
Søren Friberg ,,, men en kommetar til hans super billedere har du aldrig
gid at brug din tid på ,, så hvad er dit problem Jens ???
og det sammen med Claus ,,

jeg mener nu nok Søren billedere er en kommetar være , eller er det ikke
bare sådan han kom ind fra højre og lever billedere der over går de flest
gamle bruger her i gruppe ???

KsK

> --
> Jens Stadsgaard - Skift invalid med stadsgaard.com
> Se mine billeder http://www.stadsgaard.com

PS nu gider jeg ikke spille mere tid på dig ,

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-01-10 07:49

On 11-01-2010 01:16, KsK wrote:
> forstå jeg ikke i ikke kommetar folkes billedere ,, så vidt jeg kan se
> så skrive du kun i gruppe nå det drejer sig om personfnidder..mindste

Uden at jeg overhovedet fatter, hvad denne tråd handler om, så er jeg
enig i, at Jens udelukkende deltager i personfnidder og sjældent eller
aldrig er i stand til at fremvise billeder eller i det nogenlunde
begavede kommentarer. Så jeg læser ikke meget hans indlæg i øjeblikket,
selvom jeg også giver plads til at det måske ændrer sig endag

sidste
> jeg så du skrev hvar vidste til Søren Friberg ,

Ja,det var det rene og skære vrøvl, hvor Jens i bedste fald ikke begreb,
hvad der står. Derfor er tråden her vel også lidt tidsspilde - med
mindre man har tid.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-01-10 12:53

On 11-01-2010 01:16, KsK wrote:
> Men nu nå du og Claus er gruppe moralsk vogte ,, forstå jeg ikke i ikke
> kommetar folkes billedere ,, så vidt jeg kan se så skrive du kun i
> gruppe nå det drejer sig om personfnidder..

Nu må jeg medgive, at jeg - især af Jens selv - er blevet gjort
opmærksom på, at Jens for mere end 3 år siden har leveret både fine
billeder og kommentarer. Det har jeg så ikke lige søgt efter.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-10 17:32

On Mon, 11 Jan 2010 07:48:33 +0100, Soeren Friberg wrote:

> [...]
> begavede kommentarer. Så jeg læser ikke meget hans indlæg i øjeblikket,
> selvom jeg også giver plads til at det måske ændrer sig endag

Jeg har givet dig en forklaring på hvor jeg ikke poster billeder i d.f.f.b
eller kommer med billedkommetarer og den må du tage til efterretning!

Jeg har kun forsvaret mig her i denne tråd. Mit første indlæg i tråden her
var som flg.

citat start

[...]

citat slut

og blev derefter blev haglet ned af Ksk med flg.

citat start

[...]

Er det så svært at forstå at man forsvarer sig selv?

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-10 07:38

On Mon, 11 Jan 2010 01:16:53 +0100, KsK wrote:

> Jo det har du skrevet og jeg ha ikke forveksl dig med nogle anden i dette
> tilfæld .. og rigtigt jeg forveksle dig med Vestgård ..og det fik du så også
> en undkyldning for IKK
Jo men har også forvekslet mig med Jens Bruun flere gang.

> Men det gør jeg så ikke i dette tilfælde

Men så må du komme med hvor jeg har gjort det, men det kan du ikke, da jeg
aldrig har gjort det.

> [...]
> Søren Friberg ,,, men en kommetar til hans super billedere har du aldrig
> gid at brug din tid på ,, så hvad er dit problem Jens ???

Det ævl og kævl samt fulstændig ligegyldige kommentaer han har ytret mange
gange, har gjort at jeg ikke gider kommentere hans billeder.

> og det sammen med Claus ,,

Jeg ved ikke hvad Claus' årsag er.

> PS nu gider jeg ikke spille mere tid på dig ,

Det kan godt være at du ikke vil. Men du bliver sku nødt til at komme med
nogle link til det du mener jeg har gjort, for ellers ser du jo ud som en
komplet idiot.

Fra : KsK

Dato : 16-01-10 01:14

> Jo men har også forvekslet mig med Jens Bruun flere gang.

jeg har aldrig nogle sind forveklser dig med JB , Aldrig

men det varJan Vestergård , og hans konstant irettesættelse af nyankomme
der fejlagtigt kom til stiller et spørgsmål i den forkert gruppe !!!!!

det er sku lidt svært Jens , at debatte med en person , hvor ting er lidt
uklar..
Jens for fande, du er altså nød til at komme lidt op på dupperne hvis du
skal henvise til tidligere skrevet indlæg

KsK

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 21:01

> [...]
> korrekt. - Hvad der ellers er/kan vare/har været af stridigheder - eller
> fnidder, som du kalder det, - vil jeg stadig ikke blnade mig i!

du behøver ikke brug så meget tid på disse 2 DF men du skal ikke længere op
en emjeppersen indlæg .
for at se en håndlig latter ,, men hun er nu også god venner med Jens og
Claus

Fra : emjeppesen

Dato : 10-01-10 22:04

KsK skrev:

>du behøver ikke brug så meget tid på disse 2 DF men du skal ikke længere op
>en emjeppersen indlæg .

Hvis du kunne læse indenad, så ville du se, at det var Mogens og ikke
dig, jeg grinte af, men det kræver altså at du kan se, hvori det sjove
bestod.

>for at se en håndlig latter ,, men hun er nu også god venner med Jens og
>Claus
Aner ikke, hvem de er, men dig er jeg fandme træt af at høre på.
Dit største handikap er, at du ikke kan opføre dig ordentligt.

Hilsen emj

Fra : KsK

Dato : 11-01-10 00:55

> [...]
> Aner ikke, hvem de er, men dig er jeg fandme træt af at høre på.
> Dit største handikap er, at du ikke kan opføre dig ordentligt.

det staves handicap ikke handikap ,,

KsK

Fra : J

Dato : 11-01-10 01:25

> "emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> det staves handicap ikke handikap ,,
>
> KsK

Fra nyeste retskrivningsordbog:

handikap (el. handicap) sb., -pet, handikap, bf. pl. -pene.

Ha!

Fra : KsK

Dato : 11-01-10 22:56

> Fra nyeste retskrivningsordbog:
>
> handikap (el. handicap) sb., -pet, handikap, bf. pl. -pene.
>
> Ha!

hvorfor bruge du ikke tid på at slå dit navn op så vi andre ved hvem vi
snakke med JB

KsK

Fra : KsK

Dato : 11-01-10 22:58

> Fra nyeste retskrivningsordbog:
>
> handikap (el. handicap) sb., -pet, handikap, bf. pl. -pene.
>
> Ha!

OK

http://www.servicestyrelsen.dk/wm141191

KsK

Fra : J

Dato : 12-01-10 00:07

> OK
> http://www.servicestyrelsen.dk/wm141191
>

> KsK

Og?

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 12-01-10 07:37

On Tue, 12 Jan 2010 00:06:48 +0100, J wrote:

> "KsK" <61698029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> Og?

Det er som bare hans typiske måde at gøre det på nu når han ikke ved hvad
han snakker om.

Fra : KsK

Dato : 12-01-10 18:45

> Det er som bare hans typiske måde at gøre det på nu når han ikke ved hvad
> han snakker om.

Nå jeg vente da bare på du skal svare på min espørgsmål det har du endnu
ikke gjordt .

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 12-01-10 22:00

On Tue, 12 Jan 2010 18:45:27 +0100, KsK wrote:

> Nå jeg vente da bare på du skal svare på min espørgsmål det har du endnu
> ikke gjordt .
>
> KsK

Ja når du har svaret på spørgsmålet stillet den 10/1-2010 kl 11.52 i
besvare dit spørgsmål du har stillet efterfølgende.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 12-01-10 22:12

Fra : Soeren Friberg

Dato : 13-01-10 00:27

On 12-01-2010 18:45, KsK wrote:
> Nå jeg vente da bare på du skal svare på min espørgsmål det har du end

Noget tyder på, at der er pause i øjeblikket

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 14-01-10 21:58

On Wed, 13 Jan 2010 00:27:24 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Noget tyder på, at der er pause i øjeblikket

Ja Karsten har nok indset at han tager fejl igen.

Fra : KsK

Dato : 15-01-10 02:06

> Ja Karsten har nok indset at han tager fejl igen.

Næ jeg vente bare på du svare på min spørgsmål .. hvis du da kan husk hvad
jeg spurgt dig om .. det er jo snart lang tid siden 3 dag , så det er jo væk
på ram kort ,,

gid ikke spille mine tid på en der ikke kan husk hvad han skriv klokke 09.30
nå klokker er blevet 15.00 ,, måske du skulle søge noget pension eller i
den stil ....

God ide ikke mm er helt sikke på hvis du søger kasket penge så er den
hjemme

god bedring og tur til lægen

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 15-01-10 07:30

On Fri, 15 Jan 2010 02:06:03 +0100, KsK wrote:

> Næ jeg vente bare på du svare på min spørgsmål .. hvis du da kan husk hvad
> jeg spurgt dig om .. det er jo snart lang tid siden 3 dag , så det er jo væk
> på ram kort ,,

Men nu har jeg jo spurgt din indtil flere gange inden, så kunne du jo svare
på først og jeg har endda givet dig ½ delen af svaret.

> gid ikke spille mine tid på en der ikke kan husk hvad han skriv klokke 09.30
> nå klokker er blevet 15.00 ,, måske du skulle søge noget pension eller i
> den stil ....
Jeg ved godt hvad jeg har skrevet kl. 9, men du har stadigvæk ikke kunnet
svare på hvor jeg har benægtet at kende Claus på det tidspunkt du skrev det
på.

> God ide ikke mm er helt sikke på hvis du søger kasket penge så er den
> hjemme

?????

> god bedring og tur til lægen

Hvad skal jeg der ?

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 13-01-10 22:20

On Tue, 12 Jan 2010 18:45:27 +0100, KsK wrote:

> Nå jeg vente da bare på du skal svare på min espørgsmål det har du endnu
> ikke gjordt .
>
> KsK

Nu kan du ikke kan finde ud af at svare op mine spørgsmål, må jeg hellere
komme med en del af det svar du efterlyser. Her er så linket til første
gang du beskylder mig for at komme med seksuelle tilnærmelser til din
datter via telefon.
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto/browse_frm/thread/706c033e08afa960/c3e2247de9fda925?hl=da&ie=UTF-8&q=jens+stadsgaard+ksk+2006#c3e2247de9fda925
se indlæg 16 i tråden.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-01-10 02:17

KsK wrote:

> du behøver ikke brug så meget tid på disse 2 DF men du skal ikke
> længere op en emjeppersen indlæg .
> for at se en håndlig latter ,, men hun er nu også god venner med Jens
> og Claus

I det tilfælde ser jeg overhovedet ikke på, /hvem/ der generer folk, der
er ordblinde. For mig er det flintrende ligegyldigt, om det er Per,
Poul, Jens, Claus, Hans, Erik, Karsten, Anne, Hanne, Maja eller et
synonyum/navneforkortelse eller hvad. Det, jeg ser på, er, /hvad/ der
bliver skrevet.

Jeg har gennem mange år arbejdet med handicappede af mange slags, og jeg
tror nok, jeg nogenlunde véd, hvordan de forskellige grupper kan reagere
på indlæg, der dels generer dem som person pga. deres handicap, dels
generer dem pga. selve handicappet. Og jeg véd også, hvor ondt, det kan
gøre på en person at blive nedgjort pga. dette eller hint handicap. -
Ganske kort sagt er det jo det samme som at sigef "Dur ikke, væk!" -
Altså du/man er ikke noget værd, hvis man har et handicap af den ene
eller anden slags.

Det er muligt, det vil støde nogen - også herinde, - det jeg nu siger,
men det er efterhånden sådan, at kan man se et menneske have et handicap
- det være sig en, der sidder i kørestol, eller en, der går med krykker,
så siger man "Nej, hvor er det synd". Men er det et mere usynligt
handicap, og så folk pludselig finder ud af, at en person har et sådant
usynligt handicap, ja, så får man hele dynen af en vis ting smidt i
hovedet - igen "Dur ikke, væk!"...

Nogen véd dete måske, nogen ikke, men jeg er selv svagtseende og går pt.
rimelig dårligt pga. en nu kronisk iskiars. I den forbindelse har jeg
fået mig en ny støttestok i form af en hvid stok, beregnet for dårligt
gående svagtseende. Den anden dag, jeg var nede og købe ind og på vej
hjem, kom der en gående bagfra, og i det øjeblik, han passerer mig,
sparker han ganske enkelt stokken væk under mig i det øjeblik, jeg havde
lagt vægten over på det dårlige ben... - Og hvad gjorde han så? Han
standsede op og vendte sig mod mig og skraldgrinede...

Eller engang for nogle år siden, da min kone stadig levede, gik vi en
tur ned ad Strøget her. Der kommer så et par med en barnevogn i modsat
retning. - De - eller rettere han, - drejer så barnevognen over mod os,
standser op lige foran os og hamrer barnevognen af al kraft ind i maven
på min kone. Hun var totalt blind og dialysepatient og gik derfor med
den normale blindestok. - Vi havde bare at forsvinde "...sådan et par
forbandede blinde høvder...", - og så grinede både ham og hans pige af
os. Min kone havde fortalt mig, at hun flere gange havde været ude for
noget lignende, når hun havde været nede i byen sammen med en ledsager,
men sammen oplevede vi kun den ene gang... - Eller hvad med at en
spastiker, jeg kender. - Han har flere gange fået væltet sin kørestol af
den samme person, så han ikke selv kunne komme op igen. - På et
tidspunkt blev det ham for meget, så en dag, da han så den pågældende
foran sig, satte han fuld fart på kørestolen og kørte med fuldt overlæg
ind i fyren, så han røg henad arkaden i det indkøbscenter, hvor det
skete. Siden da kunne han være i fred...

Men nok om det. Det er bare blevet sådan i vores såkaldte
velfærds-Danmark, at handicappede af enhver slag´s er ilde sete, og det
både i bybilledet og på arbejdsmarkedet. Jeg er selv
universitetsuddannet, men kunne ikke få et job, så jeg startede mit eget
lille firma, og det gik godt, indtil jeg fik en blodprop pga. stress og
senere så det hersens 'dejlige' iskiars, så jeg har måttet lukke min
forretning. Jeg kender mange med forskellige handicaptyper, der også er
både universitetsuddannede eller med anden højere eksamen, men det er
ualmindeligt få af dem, der har fået job. De fleste er enten havnet på
pension eller kontantydelse og nogle få i skånejobs.

Så til jer, der ellers skulle være 'normale' på alle mulige måder, vil
jeg sige, at I lige skal tænke jer om næste gang, inden I enten
overfuser, driller eller generer en handicappet på den ene eller anden
måde. Tænk på, hvordan I selv ville føle eller have det, hvis I var i
den handicappedes situation, og det var jer, drillerierne og
chikanerierne gik ud over.

Og nu skulle det faktisk ikke undre mig, om der sidder en og anden her i
gruppen, der tænker - "Hvad f..... vil sådan en halvblind stud her i en
fotogruppe?"... Tja... Ikke desto mindre har foto været en af mine
største hobbies lige siden, jeg var 12 år, hvor jeg købte mit første
kamera, - faktisk nogle få måneder efter, jeg igen havde fået noget af
mit syn tilbage. - Jeg har været helt blind!

Og tja... ikke desto mindre har jeg første del af en fotograf uddannelse
fra FPS i USA (Famous Photographers School), og ja, jeg har diplom på,
at jeg har fuldført første del med 8,5 af et maksimum på 10 point. -
Havde jeg dengang haft pengene til det, havde jeg også fuldført
uddannelsen med de to sidste moduler på 2x 3 måneders ophold i USA på
skolen under ledelse af bl.a. Richard Avedon, - en af 1970'ernes førende
presse- og portrætfotografer. - Men knap 50.000kr. var mange penge for
en ung teologistuderende, der ikke fik SU og aldrig har fået det...

Og hvad vil jeg så sige med det? - Jo, at selvom du/jeg/vi har en eller
anden form for mere eller mindre skjult handicap, er vi trods alt også
mennesker, der ofte har evner på helt andre områder, end 'de normale'
måske går og tror, og at du/jeg/vi også kan bruges i vores moderne
højteknologiske samfund, - OG - at der også er brug for både dig/mig/jer!

Tilsidst vil jeg så lige sige til jer - KSK/Karsten, Jens, Claus, emj og
hvem ellers, der har 'deltaget' i den her 'debat'. Stop nu og slap lidt
af og tænk jer om, inden I skriver mere. - Vi skal alle være her...

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-10 07:21

[...]

Kan du ikke lige sørge for at din handikaphjælp rammer de, der har brug for
den? Jeg har med vilje ikke deltaget i denne tråd, før du absolut skød mig i
skoene, at jeg havde dårlig samvittighed. Jeg har ladet tråden være indtil
da, men det faldt dig for brystet. Nu er du selv for langt ude, Erik! Du har
fodret troldene, og nu popper de frem overalt.

Claus Petersen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-01-10 16:54

Claus Petersen wrote:

> [...]
> tråden være indtil da, men det faldt dig for brystet. Nu er du selv for
> langt ude, Erik! Du har fodret troldene, og nu popper de frem overalt.

Skal jeg være ærlig, så tror jeg, det ville have været bedre, hvis du
var kommet frem med det samme og på den måde fået sat tingene på plads,
så tror jeg, den her diskussion var afgået ved døden allerede, før den
rigtig var kommet igang. - Nåja, det var lidt bevidst, jeg provokerede
for at få dig frem i lyset. Mine erfaringer på usenet siden engang i
1996/97 siger mig, at en 'skyldig' altid gemmer sig, mens en 'uskyldig'
nok skal reagere - før eller siden.

mvh. Erik Richard

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-10 17:20

On Mon, 11 Jan 2010 16:53:59 +0100, Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> var kommet frem med det samme og på den måde fået sat tingene på plads,
> så tror jeg, den her diskussion var afgået ved døden allerede, før den

Og havde Karsten skrevet en mail til Claus istedet for skrive i denne
gruppe havde der slet ikke været et eneste indlæg! Han har både hans google
mail og den han bruger her.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-01-10 17:28

On 11-01-2010 17:20, Jens Stadsgaard wrote:

> Og havde Karsten skrevet en mail til Claus istedet for skrive i denne
> gruppe havde der slet ikke været et eneste indlæg! Han har både hans google
> mail og den han bruger her.

Heldigvis fik trådens debatniveau og relevans en tur opad med dine 15
fine indlæg.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-10 17:44

On Mon, 11 Jan 2010 17:27:34 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Heldigvis fik trådens debatniveau og relevans en tur opad med dine 15
> fine indlæg.

Det har jeg aldrig påstået. Men jeg skriver da i det mindste ikke indlæg
fuld af ukvemsord. Men indlæget før var et svar til Erik om hans udtallelse
ikke var den bedste. Der havde slet ikke været en diskution hvis Karsten
havde gjort som jeg foreslog.

Men nu du er inde på debatniveau, så mener du altså at mine indlæg er helt
ude af hampen og Karstens er i orden eller hva?

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-01-10 18:11

On 11-01-2010 17:44, Jens Stadsgaard wrote:
> Men nu du er inde på debatniveau, så mener du altså at mine indlæg er helt
> ude af hampen og Karstens er i orden eller hva?

Nej, det tror jeg ikke, at jeg mener, men jeg har ikke læst alle indlæg.
Men jeg mener, at sådanne tråde trods alt hører mere hjemme i
mudderkastning eller måske netetikette eller noget helt tredje. Ikke for
at udøve cencur, men for at skabe overskuelighed. Og du har selvfølgelig
ret i, at jeg ikke er for skrap til at overholde det, men nu skal man jo
ikke straffes for måske at blive klogere

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-10 18:27

On Mon, 11 Jan 2010 18:10:32 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Nej, det tror jeg ikke, at jeg mener, men jeg har ikke læst alle indlæg.

Men du mener at jeg har trådens debatniveu er sunket på grund af mine 15
indlæg og kun mine. Ja det er det du skriver. Du tager overhovedet ikke
stiling til hvad andre har skrevet. Hvor har jeg ikke holdt et sobert
niveau på trods af jeg uprovokeret kaldt dranker, løgner mv. af Karsten.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-01-10 18:49

On 11-01-2010 18:26, Jens Stadsgaard wrote:
> Men du mener at jeg har trådens debatniveu er sunket på grund af mine 15
> indlæg

Ja,de er helt på linje med, hvordan du i denne tråd beskriver mine indlæg:

"Det ævl og kævl samt fulstændig ligegyldige kommentaer han har ytret
mange gange,..."

og kun mine.

Nej, det mener jeg ikke. Men de øvrige har mig bekendt stort set ikke
deltaget i seriøse billedsnakker noget sted eller for den sags skyld
fremvist billeder. Således er deres indlæg så ligegyldige, at jeg end
ikke gider læse dem.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-10 19:46

On Mon, 11 Jan 2010 18:49:27 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Ja,de er helt på linje med, hvordan du i denne tråd beskriver mine indlæg:
>
> "Det ævl og kævl samt fulstændig ligegyldige kommentaer han har ytret
> [...]

Ok så er da på plads.
> [...]
> deltaget i seriøse billedsnakker noget sted eller for den sags skyld
> fremvist billeder. Således er deres indlæg så ligegyldige, at jeg end
Nu kan man sagtes kun deltage i d.f.f, man er jo ikke tvunges til at
deltage i d.f.f.b. Derfor er det noget ævl at fyre af.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-01-10 20:20

On 11-01-2010 19:46, Jens Stadsgaard wrote:
> Nu kan man sagtes kun deltage i d.f.f, man er jo ikke tvunges til at
> deltage i d.f.f.b. Derfor er det noget ævl at fyre af.

Sikkert upræcis formulering, men jeg skelner ikke mellem fotogrupperne i
denne forbindelse. I øvrigt er det let at sortere blandt skribenter, der
enten ALTID skriver værdifulde indlæg eller modsat. Problemet er jo
altid dem, der mere stokastisk kommer med fungerende indlæg.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-10 21:50

On Mon, 11 Jan 2010 20:19:45 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Sikkert upræcis formulering, men jeg skelner ikke mellem fotogrupperne i
> denne forbindelse.

Dit problem. Det er 2 forskellige grupper og man m skelne mellem dem.

> I øvrigt er det let at sortere blandt skribenter, der
> enten ALTID skriver værdifulde indlæg eller modsat. Problemet er jo
> altid dem, der mere stokastisk kommer med fungerende indlæg.

Ja det er jo nemt. Og I hvilken gruppe befinder du dig så i?

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-01-10 22:15

On 11-01-2010 21:50, Jens Stadsgaard wrote:
> Og I hvilken gruppe befinder du dig så i?

Det bestemmer du; det skal jeg ikke blande mig i, som du ikke skal
interesse dig for mine valg. Jeg har dog gode indikationer på, at en del
interesserer sig for mine billeder og fotografering, og det er den
eneste grund til at jeg er i denne og øvrige fotogrupper. Ærgerligt at
så mange såkaldt "gamle" fotografer popper så meget op i stedet for at
uddele noget mere af deres erfaring med gode eksempler her og der.

Fra : N/A

Dato : 13-01-10 18:13

Fra : N/A

Dato : 13-01-10 18:13

Fra : N/A

Dato : 13-01-10 18:13

Fra : N/A

Dato : 13-01-10 18:13

Fra : N/A

Dato : 13-01-10 18:13

Fra : Langgaard

Dato : 15-01-10 01:44

On 15 Jan., 07:32, Jens Stadsgaard <jens@invalid> wrote:

> Fordi at Langgaard skriver en kommentar, der viser at han ikke selv helt
> har t nkt i gennem, hvad han selv g r.

Jo, Jens, jeg tænker over hvad jeg skriver og står ved det. Men jeg
undres over at disse ord kan komme fra dig der nu har postet utallige
ligegyldige og latterlige helt off-topic indlæg i denne tråd.

Har du tænkt over det Jens?

Eod.

--
Langgaard

Fra : N/A

Dato : 13-01-10 18:13

Fra : Langgaard

Dato : 15-01-10 01:32

On 14 Jan., 17:06, Jens Stadsgaard <jens@invalid> wrote:

> Det g r det ikke, se bare lidt p dig selv og dine utallige angreb p NRE.

Ja, det er vel nok synd for den uskyldige stakkel.

Hvis du havde fulgt lidt med, så havde du set at jeg i længere tid har
holdt mig til at give nres billeder kritik, hvilket han vel kan
forvente når han viser billeder i "fotodebatgruppen". Denne kritik har
han så gentagne gange besvaret med et link til et eller andet
nisseværk, så ja, jeg er ked af at jeg ”angriber” helt efter
fundatsen, og jeg kan også godt se at jeg derved gør en fejl, eller
hvad?

Er du uenig i den kritik jeg giver billederne, så er jeg åben for en
diskussion.

Vil du derimod bare bebrejde mig at jeg følger gruppens fundats og
formål, ja, så forstår jeg dig ikke.

--
Langgaard

Fra : N/A

Dato : 13-01-10 18:13

Fra : Langgaard

Dato : 14-01-10 03:37

On 13 Jan., 18:12, Soeren Friberg <hushovmeste...@msn.com> wrote:

> Hov er jeg gået glip af noget fnidder? Det troede jeg ikke kunne lade
> sig gøre. Claus, Jens og andre i denne tråd har da udelukkende placeret
> sig i den afdeling i min tid. Men nu tyder noget altså på, at det er
> startet tidligere. Det forstår jeg ikke Leif.

Gammelt nag ruster ikke

--
Langgaard

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 14-01-10 17:07

On Thu, 14 Jan 2010 02:36:45 -0800 (PST), Langgaard wrote:

> Gammelt nag ruster ikke

Det gør det ikke, se bare lidt på dig selv og dine utallige angreb på NRE.

Fra : KsK

Dato : 15-01-10 02:12

> Det gør det ikke, se bare lidt på dig selv og dine utallige angreb på NRE.

hvorfor blande du NRE ind i denne tråd ,, ??? er det nu det gamle tricks du
brug igen

du er vidst en være en hvar Jens,,
eller kan da se du rode rundt i personfnidder her,,, bare nu her en denne
tråd , er du oppe og toppe med mere en 3 person

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 15-01-10 17:53

On Fri, 15 Jan 2010 00:31:47 -0800 (PST), Langgaard wrote:

> [...]
> holdt mig til at give nres billeder kritik, hvilket han vel kan
> forvente når han viser billeder i "fotodebatgruppen".

Nå kalder du denne her en kritik af billedet. Message-ID:
<e5016de7-b9c9-4676-9a65-80e287c4006a@21g2000yqj.googlegroups.com> og det
indlæg er fra den 4/1-10

Fra : KsK

Dato : 15-01-10 23:13

> Nå kalder du denne her en kritik af billedet. Message-ID:
> <e5016de7-b9c9-4676-9a65-80e287c4006a@21g2000yqj.googlegroups.com> og det
> indlæg er fra den 4/1-10

du elsker bare det her personfnidder hva Jens ,, hvis det ikke er med mig
går du bare igang med Leif eller søren

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 16-01-10 00:10

On Fri, 15 Jan 2010 23:57:44 +0100, KsK wrote:

> "Jens Stadsgaard" <jens@invalid> skrev i meddelelsen

> Vi gider ikke dit personfnidder ,, hvis ikke det er den ene er det den
> anden
Så skal jo stoppe med alt det du komme med. Ud dybe dine anklager. Det må
du jo kunne, ellers fremstår du som en tåbe. Du kan jo ikke andet end komme
med anklager og ikke andet. Kom nu med noget forsvar af disee anklager?

> men en ting er helt sikket ,,,, efter søren . Leif og mig selv ,, har
> protostere over fremgang måden at modtage nyankomme i fotogruppe ,
> er det blevet lette for folk at komme til ,,, BASTA SLUT

I er ikke kommet med noget som helst. I sær dig Karsten har ikke kunne
underbygge dine udgydelser med noget som helst.

Fra : KsK

Dato : 16-01-10 01:02

> [...]
>>
> I er ikke kommet med noget som helst. I sær dig Karsten har ikke kunne
> underbygge dine udgydelser med noget som helst.

Jamen denne tråd er der meget underbygge på det hele!!!! , først mig så
søren også til sidst Leif ,,
hvad mere vil du ha ?????

det må da stå klart for alle der ha fulgt denne tråd

GODT NAT Jens

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 16-01-10 09:52

On Sat, 16 Jan 2010 02:05:29 +0100, KsK wrote:

> EJ nu må du fandem har mig undskyld d 10-01-2001 09.30 skriv du i denne
> tråd du kend Claus personlig
>
> og klokker 10-01-2010 11:52 Skrive du du aldrig har benægte du kender Claus
>
> d 10-01-2010 17:32 er ha så blev en bekendt
>

> Kan du find ud af det ??? Kender du ham eller kende du han ikk
> Er han en bekendt eller er han en personlig ven

Ja jeg kender Claus og det gør ham da til en bekendt. Så det er der da
ingen modsigelser i. Men kan du huske hvad du skrev kl. 11.30 mellem mit
første og andet indlæg. Du skriver nemlig føglende "jamen Men der kom det
jo fra Jens ,, du kender Claus ,, det ha du jo før
benægte du er ikke alene halv dum men også fuld af løgn,,", og så er det
jeg godt jeg vil vide hvor jeg før kl 11.30 har benægtet at kende Claus.

Og jeg har aldrig udtalt at Claus er en personlig ven. Kun at han er en god
bekendt. Venner er noget man bliver over tid. Ja og jeg betragter ham mere
og mere som en god ven, men vi er endnu ikke kommet så langt.

> Mener du stadigvæk at max er mindre værd fordi han ikke undskrivere sig
> med siget rigtigt Navn ??

Ja det mener jeg faktisk. Hvorfor tror du ellers jeg skrev det!

Fra : Soeren Friberg

Dato : 16-01-10 09:56

On 16-01-2010 09:51, Jens Stadsgaard wrote:
> Og jeg har aldrig udtalt at Claus er en personlig ven. Kun at han er en god
> bekendt. Venner er noget man bliver over tid. Ja og jeg betragter ham mere
> og mere som en god ven, men vi er endnu ikke kommet så langt.

Hæ, hæ. Det er jo også godt med venner. En skribent i denne tråd, mente
også, at jeg har venner:
"Men det var jo din ven der angreb os så det er vel helt i orden i dine
øjne."

Men jeg har altså ingen venner
Øv

--
Kh. Søren
(der tænkte på at bruge dagen på at tage billeder)

Fra : KsK

Dato : 16-01-10 21:42

> [...]
> også, at jeg har venner:
> "Men det var jo din ven der angreb os så det er vel helt i orden i dine

Nå jeg vil da gerne være din ven .. selv om du er radikal

forsat god weekend

KsK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 16-01-10 21:47

On 16-01-2010 21:41, KsK wrote:

> "Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen

> Nå jeg vil da gerne være din ven .. selv om du er radikal

I lige måde. Lyder godt. Jeg kan jo heldigvis let skifte mening

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 21-01-10 06:11

On Wed, 20 Jan 2010 22:46:36 +0100, KsK wrote:

Du siger at jeg lyver! Det må du underbygge med nogle fakta der viser det.
Begynd med det så kan det være at du bliver taget en anelse seriøst, lige
nu er du bare et forsmået lille barn, der ikke får sin vilje.

Nu har vi kun torsdag her i landet, så jeg ved ikke hvor du befinder dig.

Fra : KsK

Dato : 21-01-10 20:13

> [...]
> Begynd med det så kan det være at du bliver taget en anelse seriøst, lige
> nu er du bare et forsmået lille barn, der ikke får sin vilje.

Tja nu er det så snart 100 gang jeg siger din mening er mig liggyldig ..!!!

og din moralsk opstøn omkring min opførelser er til at brække sig over ,,
hvor hvar du henne dengang nyankomme i disse foto gruppe blev bedt om at
fise over på fotokrtik med deres taltløse knipsriere og hvor de fast
brugere brugt deres enegi på at få folk til forlade foto gruppe ,,
Hvor hver du henne ??? hvorfor regere du ikke ???
og Claus eller andre Vælgere at forladere gruppe kan jeg ikke se det stor
problemer med ,,
der var skam ingen bekymringere nå folk Jager nybegyndere væk for bare 3 år
siden ,,,

Jeres svinske måde at modtage andre på i gruppe hva direkt ulække ,
nu nå det så er jere selv der mærker det trykke lidt .. piv i

Så vidt jeg ved var svar til alle i foto gruppe for nogle år siden " vis
i ikke kan tåle moste så fis over på fotokritik " eller " farvel "

Men nu styr dig og dine venner ikke længere hvem der skal deltag i disse
fotogruppe og Wupti så er moral Skift

du og dine venner er ynkelig

Men det vil du vel også benægte

Ynklig lille uslinge , der lige pluslige synes tone er hård , efter der er
flere hundere person bleve jage væk fra foto gruppe

Men Jens tag du din ven Claus og pis over på en foto site , og tænk lige
over jeres egen opførelse ..

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 17-01-10 18:28

On Sat, 16 Jan 2010 21:47:14 +0100, Soeren Friberg wrote:

> I lige måde. Lyder godt. Jeg kan jo heldigvis let skifte mening

Nu har du jo forsvaret Karsten flere gange!!!!

Fra : Soeren Friberg

Dato : 18-01-10 02:44

On 17-01-2010 18:27, Jens Stadsgaard wrote:

> Nu har du jo forsvaret Karsten flere gange!!!!

Ups; har jeg ikke fordelt sol og vind lige; beklager

Fra : KsK

Dato : 20-01-10 22:42

> Nu har du jo forsvaret Karsten flere gange!!!!

Hello Radikal + skift menigen , du fange den vidste ikke hva Jens ...
det kaldes Selv ironi

Man tror det er løgn

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 17-01-10 18:34

On Sat, 16 Jan 2010 21:41:36 +0100, KsK wrote:

> [...]
>>> bekendt. Venner er noget man bliver over tid. Ja og jeg betragter ham

> Nå jeg vil da gerne være din ven .. selv om du er radikal

Ja det er jo nemt ikke at svare når man ikke kan forsvare sine påstande.
Jeg må bede om hvor jeg har skrevet at jeg ikke kender Claus før den før
den 10/1-10 kl 11.30 i indlæg
news:<4b49ac2f$0$280$14726298@news.sunsite.dk> mener at jeg ikke kender
Claus. Så jeg vil gerne have underbygget dine anklager.

Fra : KsK

Dato : 20-01-10 22:47

> [...]
> news:<4b49ac2f$0$280$14726298@news.sunsite.dk> mener at jeg ikke kender
> Claus. Så jeg vil gerne have underbygget dine anklager.

hvis jeg skal bevise eller forklare dig hvergang du ikke kan huske eller
forstå noget ,, så kan jeg jo ikke bruge tid på andet ,,

jeg er sgu glad for du fik gården og din bror uniformen (
strisser-Politibetjent-Cops )

Prøv at google lidt selv dit Navn er forøvrigt Jens Stadsgaard , hvis du
i et øjeblik skulle være i tvil..

God weekend ,, Ja det er fredag det Beskytte værksted har lukket imorgen
Lørdag

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 22-01-10 19:37

On Thu, 21 Jan 2010 20:12:59 +0100, KsK wrote:

> Tja nu er det så snart 100 gang jeg siger din mening er mig liggyldig ..!!!

Det siger du jo meget tit, men du må jo have en mening om den siden du skal
kommentere det så tit.

> [...]
> fise over på fotokrtik med deres taltløse knipsriere og hor de fast
> brugere brugt deres enegi på at få folk til forlade foto gruppe ,,

Nu siger du faste brugere - ja du skriver det i flertal. Jeg kan ikke
rigtig huske at der er flere der har udtalt noget lignende som det du
skriver ovenfor. Jeg kan komme i tanke om måske en der har udtalt noget
lignende.

> Hvor hver du henne ??? hvorfor regere du ikke ???

Måske var der periode hvor jeg ikke læste eller følte trang til at reagere.
Måske var jeg bare træt af dine dumme kommentarer. Hvem ved.

> [...]
> problemer med ,,
> der var skam ingen bekymringere nå folk Jager nybegyndere væk for bare 3 år
Der er ikke nogen der har prøvet at jage nogen væk, der har derimod været
en del der har prøvet af få folk til at skrive pænt til hinanden og der har
især været mange efter dig, da du gentagne gange har talt direkte svinsk
til andre. Se blot din måde at tiltale undertegnede i denne tråd.

> Jeres svinske måde at modtage andre på i gruppe hva direkt ulække ,
> nu nå det så er jere selv der mærker det trykke lidt .. piv i

De svinske og ulækre indlæg kan jeg slet ikke se hvem skulle have gjort
sådan flere gange ud over dem du har produceret - ja se bare denne tråd
hvor du er kommet med beskyldninger om druk, stofmisbrug med videre - men
der er måske ikke svinske indlæg.

> Så vidt jeg ved var svar til alle i foto gruppe for nogle år siden " vis
> i ikke kan tåle moste så fis over på fotokritik " eller " farvel "

Hvis man ikke kan tåle at få en kritik af sine billeder må man finde et
andet forum.Jeg vil tro omkring 95 % af alle kun vil vide at det er et godt
billede

> Men nu styr dig og dine venner ikke længere hvem der skal deltag i disse
> fotogruppe og Wupti så er moral Skift
Nu har jeg aldrig styret denne gruppe og det har andre heller ikke. Men
hvis du mener at at det er god moral at kalde folk for drankere,
stofmisbrugere mv. så er det langt ud over hvad jeg kan se som god moral.

> du og dine venner er ynkelig
>
> Men det vil du vel også benægte
>
> Ynklig lille uslinge , der lige pluslige synes tone er hård , efter der er
> flere hundere person bleve jage væk fra foto gruppe

Jeg vil tro at der er flere der er blevet jaget væk fra denne gruppe pga.
dine dumme kommentarer, så som dem du har leveret mod undertegnede i denne
tråd.

> Men Jens tag du din ven Claus og pis over på en foto site , og tænk lige
> over jeres egen opførelse ..

Det vil jeg da gøre og jeg håber du vil tænke over din egen, men det er jeg
så efterhånden blevet meget overbevist om at du ikke vil og kan gøre.

Og mener du stadigvæk at jeg nogen sinde har påstået at jeg ikke kender
Claus og hvis ja, så vil jeg gerne vide hvor - gerne med et link til det ?

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 15-01-10 23:36

Fra : KsK

Dato : 15-01-10 23:58

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 16-01-10 01:38

On Sat, 16 Jan 2010 01:01:58 +0100, KsK wrote:

> Jamen denne tråd er der meget underbygge på det hele!!!! , først mig så
> søren også til sidst Leif ,,
> hvad mere vil du ha ?????
>
> det må da stå klart for alle der ha fulgt denne tråd

Ja det står soleklart at du ikke kan underbygge en af dine anklager med
noget som helst. Start med at underbyg den første anklage mod mig, der hvor
du beskylder mig for at tage organiske opløsningsmidler. Kan du overhovedet
det. Og så det med at jeg ikke kender Claus. Kom du igang lille Karsten.

Du viser tydeligt at du hverken magter eller kan underbygge en eneste af
dine indlæg? Kan du virkelig ikke mere? Du viser jo bare det magter du
ikke.

Fra : KsK

Dato : 16-01-10 02:05

> [...]

Er han en bekendt eller er han en personlig ven

Mener du stadigvæk at max er mindre værd fordi han ikke undskrivere sig

det er skid svært med dig Jens , du skrive det hele , men benægt alt !!!!!!

du er sådan en type der stå bag den stærk dreng der mobbe den svage ,, det
almindlig mensker vil kalder en usling ,
og nå man så bliv lidt ældre så kaldes det rygge klapper

Stå du ved at Smily max er mindre værd fordi han ikke undskriv sig med sit
navn JA eller NEJ ???

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 15-01-10 07:32

On Fri, 15 Jan 2010 02:11:36 +0100, KsK wrote:

> [...]
> brug igen
Fordi at Langgaard skriver en kommentar, der viser at han ikke selv helt
har tænkt i gennem, hvad han selv gør.

> du er vidst en være en hvar Jens,,

??????

Fra : Langgaard

Dato : 13-01-10 03:03

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-10 16:28

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Og du kunne have trukket dig inden det kom så langt. Men dit formål
var vel netop at få gang i brokken for at få udstyret.

Nope mit formål var at vise Karsten at han ganske fint formåede at starte
personfnidder med andre end NRE, hvilket hermed er bevist. Jeg er ikke
interesseret i Karstens udstyr. Han bruger Nikon...

Mvh. Claus Petersen

Fra : Soeren Friberg

Dato : 13-01-10 18:13

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 14-01-10 07:25

On Wed, 13 Jan 2010 22:56:20 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Mig bekendt har jeg ingen venner i denne ret begrænsede usenetgruppe.
> Men jeg kan da ikke udelukke det, da min kontaktflade ellers er rimelig
> stor. Hvem beskylder du mig for at være ven med?

Jeg synes da ellers du har rimelig travlt med at give Claus og undertegnede
skylden og ikke ham der gør det, ham beskytter du jo nærmest.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 14-01-10 13:32

On 14-01-2010 07:25, Jens Stadsgaard wrote:

> Jeg synes da ellers du har rimelig travlt med at give Claus og undertegnede
> skylden og ikke ham der gør det, ham beskytter du jo nærmest.

Jeg har ingen mulighed for at tage stilling til om du for 3 år siden har
snakket telefon med KsK's datter endsige tage stilling til, hvem der
skylder hvem penge og evt. hvor meget.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 13-01-10 22:04

On Wed, 13 Jan 2010 18:12:56 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Hov er jeg gået glip af noget fnidder? Det troede jeg ikke kunne lade
> sig gøre. Claus, Jens og andre i denne tråd har da udelukkende placeret

Søren du overser noget. Claus og undertegnede er blevet angrebet i denne
tråd og når man bliver angrebet som her så forsvarer man sig. Men det var

Fra : Soeren Friberg

Dato : 13-01-10 22:56

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 14-01-10 17:05

On Thu, 14 Jan 2010 13:31:43 +0100, Soeren Friberg wrote:

> Jeg har ingen mulighed for at tage stilling til om du for 3 år siden har
> snakket telefon med KsK's datter endsige tage stilling til, hvem der
> skylder hvem penge og evt. hvor meget.

Det behøves du skam heller ikke tage stilling til, men som sædvanlig drejer
du det væk fra det vi snakkede om.

Se bare på overskriften til den her tråd. Hvorfor skal Karsten overhovedet
starte en sådan tråd. Men den titel og indhold er hans indlæg kun lavet for
at lave rav i den. Det springer du lige så let over. Jeg skriver lige så
stille og roligt at han jo bare kunne skrive en mail, da han har 2 mail
adresser til Claus. Men han skulle absolut beskylde mig for at tage
organiske opløsningsmidler. Så kan du jo se hvem der kommer med fnidderet.

Fra : N/A

Dato : 13-01-10 18:13