Små biler til 9 personer?
Fra : Donati

Dato : 27-12-09 00:23

Hej
Jeg søger en bil der kan tage 9 personer inkl. fører, gerne så lille
og personbil-agtig som muligt, hvis i forstår :)
Jeg synes en VW Caravelle bliver for stor og klodset.
Peugeot 807 og Ford Galaxy kan vist ikke fåes til 9 personer?
Chrysler Voyager er nok den bedste jeg selv har kunnet komme på, men
den er bygget på gammel MB teknik, så havde håbet der fandtes en mere
moderne bil.
Nogen forslag til modeller?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-12-09 08:47

Donati skriver:

> Jeg søger en bil der kan tage 9 personer inkl. fører, gerne så lille
> og personbil-agtig som muligt, hvis i forstår :)

Du søger en "umulighed". Taler vi om 9 granvosken, eller 2 voksne og 7
små børn?

> Jeg synes en VW Caravelle bliver for stor og klodset.

Sådan er livet. Det er en dejlig bil at køre....

> Peugeot 807 og Ford Galaxy kan vist ikke fåes til 9 personer?

Galaxy = 7 personer.

807 er den ikke udgået?
Hvis det skal være en Pug, hedder den Expert Tepee og den kan fås til 9
personer.

Klaus

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-12-09 17:56

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
> Donati skriver:

> Du søger en "umulighed". Taler vi om 9 granvosken, eller 2 voksne og 7
> små børn?

9 sikkerhedsseler, vel? :)

--
Per

Fra : oz3bto

Dato : 27-12-09 22:58

"Donati" <finn@donati.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Syntes du skulle prøve at køre en tur i en caravelle..De er altså ikke så
store

Faktisk komme der rundt på samme plads som en passat og andre biler i den
str