Et spørgsmål om rejer
Fra : Dan Andersen

Dato : 25-12-09 17:37

Et forgæves søgen på Google og Wikipidia - uden held spørger jeg derfor her
i den store "database"

Hvad er kutterrejer?

Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk
Tlf.: 4011 4555
(hvad er virkeligheden i virkeligheden?)
Tænk på miljøet - er det nødvendigt at printe denne e-mail ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-12-09 18:53

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Et forgæves søgen på Google og Wikipidia - uden held spørger jeg
> derfor her i den store "database"

Ellers var mad-og-drikke gruppen nok et godt sted at spørge

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Tom Andersen

Dato : 25-12-09 20:03

> Et forgæves søgen på Google og Wikipidia - uden held spørger jeg derfor
> her i den store "database"
>
> Hvad er kutterrejer?

Detr samme som Cola, Cecil eller Valo - et varemærke....

Tom

Fra : Armand

Dato : 26-12-09 19:24

Tom Andersen skrev:
> "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse

> Detr samme som Cola, Cecil eller Valo - et varemærke....

Som givetvis skal forlede kunden til en romantisk forestilling af
indenlandsk fangede rejer, hvilket sandsynligvis ikke holder vand :-|

Til spørgsmålet: Den bedste måde at afklare tvivl på er ved at bruge
30kr. (eller hvad de nu koster) for at finde ud af om produktet, uanset
navngivning eller herkomst, smager én!

--
Armand.
(der personligt køber sine rejer i Aldi, der har de flotteste og tillige

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 27-12-09 04:19

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev
> Hvad er kutterrejer?

Når det nu ikke ER grønlandske rejer, skal de hedde noget i håb om at få dem
solgt alligevel. Smag og behag er forskellig, jeg køber kun grønlandske.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-12-09 19:01

Preben R. Sørensen wrote:

> Når det nu ikke ER grønlandske rejer, skal de hedde noget i håb om at
> få dem solgt alligevel. Smag og behag er forskellig, jeg køber kun
> grønlandske.

Hvad er der galt med fjordrejer?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 27-12-09 19:44

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev

> Hvad er der galt med fjordrejer?

2 ting: De er smaddergode. Koster en formue.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-12-09 10:58

Preben R. Sørensen wrote:

> 2 ting: De er smaddergode.

Ja

> Koster en formue.

Køb et rejenet og stryg selv.

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 28-12-09 12:56

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev

> Køb et rejenet og stryg selv.

Hvis jeg stryger nogle her, bliver det tanglopper og hesterejer i
miniformat....

Friske hesterejer er OK, men det er kun de store man(jeg) har tålmodighed
til at pille.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen