2010 Porsche 911 turbo sport chrono PDK :)
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-12-09 10:07

Den rykker pænt og gør det tilmed totalt overbevisende:
www.evo.co.uk/videos/planetevovideos/246160/porsche_911_turbo.html

Fra : .J.S...

Dato : 25-12-09 17:15

"Mogens (K)" <no@mail.com> wrote in message
> Den rykker pænt og gør det tilmed totalt overbevisende:
> www.evo.co.uk/videos/planetevovideos/246160/porsche_911_turbo.html
Imponerende, men også lidt kedeligt, skal han selv styre hvis der kommer et
sving ?

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 25-12-09 18:04

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen

> Imponerende, men også lidt kedeligt, skal han selv styre hvis der kommer
> et sving ?

Clippet viser udviklingen over 5 år. Hvor man før blev svedt, hvis man
skulle accelerere fra 0 til 160 km/t, kan man "idag" drikke cola, mens det
sker

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-12-09 23:44

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen

> "Mogens (K)" <no@mail.com> wrote in message
> Imponerende, men også lidt kedeligt, skal han selv styre hvis der kommer
> et sving ?

Inden for de sidste 2 uger har jeg optaget en Topgear/5 gear (what ever),
hvor en Golf var blevet forsynet med diverse elektronik. Værten kørte rundt
på en bane af kegler på 56 sekunder. Derefter blev banen kodet ind i
Golferiet ved at køre banen langsomt rundt, og 2 personer blev sat ind i
bilen. Uden indgriben i kørslen what so ever med hænder og fødder kørte
Golfen banen igennem på 57 sekunder. Den ramte dog en kegle under raceriet.

Hvem ved - med en person i bilen - så er det sekund væk.

Ovenstående kan f.eks. bruges til at teste dæklevetid med - runde efter
runde på nøjagtig samme måde.
--
Per