hovwdiaudi
Fra : Mogens

Dato : 24-12-09 08:34

Nogen der har erfaring med reservedele fra hovwdiaudi ?

Fra : Sørensen

Dato : 24-12-09 09:09

"Mogens" > skrev
> Nogen der har erfaring med reservedele fra hovwdiaudi ?

Købte den billige udgave af baglygter til Audi, den var så
fejlfarvet at bilen ikke kunne synes med den på.

Er skiftet til http://www.nap.dk/ deres vare virker lidt mere
"kvalli"

vh.
Sørensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-12-09 09:53

Mogens skriver:

> Nogen der har erfaring med reservedele fra hovwdiaudi ?

Ja. Ingen problemer her.

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-12-09 09:55

Mogens wrote:
> Nogen der har erfaring med reservedele fra hovwdiaudi ?

Deres "egne" reservedele er som T. Hansen. Noget godt noget skidt. Derudover
har de en del org de faktisk sælger til gode priser.

--
- Frank

Fra : Mogens

Dato : 24-12-09 10:14

Ok hvis nu man skal ha nogen reservedele, og det ikke skal være originalt
( bilen forholdsvis gammel ) og der helst ikke skal være for meget bøvl.
Hvilke muligheder er der så ?

Min fornemmelse TH / Højer olign ikke altid er det bedste.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-12-09 10:20

Mogens wrote:
> [...]
> for meget bøvl. Hvilke muligheder er der så ?
>
> Min fornemmelse TH / Højer olign ikke altid er det bedste.

Hvad bil er det til - hvad slags dele?

--
- Frank

Fra : Mogens

Dato : 24-12-09 12:24

Det er en polo fra 1992 benzin,
reservedelene er dem der typisk går i stykker eller sliders op med den
alder, den har gået 220000 km.

Venlig hilsen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-12-09 13:46

Mogens wrote:
> Det er en polo fra 1992 benzin,
> reservedelene er dem der typisk går i stykker eller sliders op med den
> alder, den har gået 220000 km.

Klart. Det var det ene spsm. Det andet var hvilke reservedele vi taler om.

For ser du en ny styrekugle til en Polo koster nok en hund ved Hovwdi, meden
den koster det firedobbelte org.

Imidlertid skal du jo regne med en ny styretøjsudmåling, så i de tilfælde
gad jeg ikke uorg.

Er det et nyt blinklys som du kan skifte på 5 min, er hovwdis dele længe
fine ..

--
- Frank

Fra : JBH

Dato : 25-12-09 10:13

"Mogens" <msg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ok hvis nu man skal ha nogen reservedele, og det ikke skal være originalt
> ( bilen forholdsvis gammel ) og der helst ikke skal være for meget bøvl.
> Hvilke muligheder er der så ?

Mekonomen

> Min fornemmelse TH / Højer olign ikke altid er det bedste.

Korrekt.
TH/Høyer's. bremseslanger, styrekugler, bærekugler, manchetter, hjulophæng
og andre dele hvor der indgår gummi, er noget LORT. Gummiet rådner/revner
efter et par år, så det kan bestemt ikke anbefales at spare penge her, da
besværet med at skifte f.eks en "Høyer" mancet, som godtnok kun er 2-3 år
gammel, men revnet slet ikke står mål med at have skiftet til en original
eller uoriginal i ordentlig kvalitet, som så havde holdt resten af bilens
levetid..

mvh
JBH

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-12-09 17:37

JBH skrev:

> [...]
> og andre dele hvor der indgår gummi, er noget LORT. Gummiet rådner/revner

Par år?. Jeg har set det på under 2 måneder.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 25-12-09 17:59

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Par år?. Jeg har set det på under 2 måneder.

Også her, biltema styrekugler, 3 mdr gammel og dumpede til syn...

/Carsten

Fra : JBH

Dato : 25-12-09 18:02

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Par år?. Jeg har set det på under 2 måneder.

Det skulle ikke undre mig, jeg opdagede det somregel når bilen skulle synes
2 år efter, og jeg IGEN måtte skifte "gummi" dele som var skiftet 2 år
tidligere.

mvh
JBH

Fra : Mogens

Dato : 27-12-09 20:20

Lyder godt nok ikke særlig betryggende, det jo sikkerhedsdele mange af dem,
godt at få den slags belyst, så der ikke er alt for mange der bliver snydt.