"hus forbi"
Fra : Lyrik

Dato : 23-12-09 07:02

På gaderne står kludeindbundne hjemløse og råber "hus forbi!" Få det
nye nummer af "hus forbi" for 20 kroner.
Den avis er så spændende i december!

Hvis sælgerne havde suget af amerikanske avisdrenges erfaringer, så
ville de have råbt noget andet! Lad mig foreslå:
"Eksklusivt interview med "Bob Dylan!" Bob er troende kristen! Han har
fejret jul siden sin barndom! At have jødisk herkomst har aldrig
forhindret ham i at føle sig som en kristen!"

Om de sædvanlige venstreorienterede flippere, der fortolker ham som en
mystisk guru, siger han:"De har aldrig forstået mig!"
Han har nylig udgivet julealbummet:"Christmas in the heart" Hele
overskuddet går til de fattige, hjemløse i amerika(US bruger 900
milliarder $ om året til krig) Han siger at de sange ikke behøver at
tolkes, de ttolker sig selv-julesangene.

Sælgerne kunne også råbe:"Kom indenfor hos Master Fatman! Han har
hjemløse boende og serverer mad til dem der banker på hans dør!" Som
at være der selv!

Støt de hjemløse året rundt!

GJ
Fra jens