Nye lastbiler står og samler støv...
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 23-12-09 11:42

Se blot på alle de spritnye DAF (over 50 stk), som står hos Lastas i
Hedensted - det er helt vildt. Nu har Volvo så meldt ud, at de har 25.000
spritnye lastbiler stående på lager - shit mand !

At Scania har omkring 4 gange så mange på lager world wide (100.000 !), er
vel blot et kuriosum i den sammenhæng. Jeg fik tallet at vide, da jeg
besøget Scania-fabrikkerne i Södertälje i sommers...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-12-09 15:12

Mogens (K) wrote:
> [...]
> !), er vel blot et kuriosum i den sammenhæng. Jeg fik tallet at vide,
> da jeg besøget Scania-fabrikkerne i Södertälje i sommers...

For lige godt et år siden, hørte jeg fra en underleverandør til Volvo
lastbiler, at volvo siden finanskrisens start vist havde solgt 4 lastbiler.

Det var jo ikke slemt, indtil jeg hørte at det jo altså var worldwide.

--
- Frank