Firefox Rocks
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-12-09 11:55

http://gs.statcounter.com/#browser_version-eu-weekly-200827-200951

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-12-09 19:08

On Wed, 23 Dec 2009 11:54:45 +0100, Jørgen Farum Jensen wrote:

> http://gs.statcounter.com/#browser_version-eu-weekly-200827-200951

Det forlyder, at der netop i dette øjeblik er beretninger som stigende salg
af rødkål. Rødkål rocks. :)

FF 3.0 går ned, FF 3.5 år op. Ser man "browser" i stedet for "browser
version", er FF på stort set samme niveau i hele perioden -
<http://gs.statcounter.com/#browser-eu-weekly-200827-200951>. Jeg er vist
ikke helt med på, hvad pointen er...

Og siden Opera 10 er kommet omkring 1. sept. er Opera faldet markant som
"browser". Ser man på "browser version" forsvinder Opera 9.6 helt omkring
dette tidspunkt, og Opera 10 er ikke at se. Troværdigt?

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-12-09 14:24

Christian Bohr-Halling skrev:

> Det forlyder, at der netop i dette øjeblik er beretninger som stigende salg
> af rødkål. Rødkål rocks. :)

Delta FF3.5 - stigningstakten er større
end for nogen anden browser.

God jul.

BTW: Rødkål sucks. God jul alligevel!

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-12-09 00:00

On Thu, 24 Dec 2009 14:24:05 +0100, Jørgen Farum Jensen wrote:

> Delta FF3.5 - stigningstakten er større
> end for nogen anden browser.

Og? FF 3.0 falder mere end nogen anden browser på samme tid som FF 3.5
stiger. Summen for FF på tværs af versioner er stort set konstant.

Jeg kan kun få én slutning ud af det viste link: FF-brugerne skifter fra FF
3.0 til FF 3.5, og det er der vel ikke noget "rocks" i.

Fra : Leif Neland

Dato : 25-12-09 11:37

> [...]
>
> Jeg kan kun få én slutning ud af det viste link: FF-brugerne skifter fra FF
> 3.0 til FF 3.5, og det er der vel ikke noget "rocks" i.

Hvis man ville være ond, kunne man sige at IE-brugere er langsommere til
at skifte til nyere versioner end FF-brugere er.

Ergo må der være flere fejl i FF end i IE.

Modsat kunne man sige at FF-brugere er bedre til at holde maskinen
opgraderet end IE-brugere.

Vælger man "browser" i stedet for "browser version" kan man se, at IE er
faldet jævnt over det sidste 1½ år, mere end FF er steget i samme
periode; der er kommet andre browsere til.

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-12-09 13:51

On Fri, 25 Dec 2009 11:37:17 +0100, Leif Neland wrote:

> Hvis man ville være ond, kunne man sige at IE-brugere er langsommere til
> at skifte til nyere versioner end FF-brugere er.
>
> Ergo må der være flere fejl i FF end i IE.

Ja, og lige for at fortsætte på dette, så har jeg lige fundet ud af...

- at FF 3 er den foretrukne kommunist-browser,
http://gs.statcounter.com/#browser_version-CU-weekly-200827-200951-bar

- at IE 7 muligvis har forbindelse til Bamudatrekantens mystik,
http://gs.statcounter.com/#browser_version-BM-weekly-200827-200951-bar

- at KGB (FSB/SRV) mener, Opera er den allermest sikre brower
http://gs.statcounter.com/#browser_version-RU-weekly-200827-200951-bar

- at Gud himself foretrækker IE6,
http://gs.statcounter.com/#browser_version-VA-weekly-200827-200951-bar

> Vælger man "browser" i stedet for "browser version" kan man se, at IE er
> faldet jævnt over det sidste 1½ år, mere end FF er steget i samme
> periode; der er kommet andre browsere til.

Shh... det er en hemmelighed, at der findes andet end Internet Explorer og
den lille, nuttede panda med den røde pels :)

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 04-01-10 13:08

Christian Bohr-Halling skrev:

> - at Gud himself foretrækker IE6,
> http://gs.statcounter.com/#browser_version-VA-weekly-200827-200951-bar

LOL. Men positivt overrasket over at man i
ærkekonservatismens højborg har bevæget
sig væk fra Netscape 3.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 04-01-10 15:22

Jørgen Farum Jensen skrev:

> LOL. Men positivt overrasket over at man i
> ærkekonservatismens højborg har bevæget
> sig væk fra Netscape 3.

Men 1% til Chrome - er det mon Illuminati?

Mikkel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-12-09 14:38

Jørgen Farum Jensen skrev:

>http://gs.statcounter.com/#browser_version-eu-weekly-200827-200951

der må være meget fra statcounter.com på den side, for intet af skidtet
(sitecom.com) virker

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk