Simone - Herlig juleslager!
Fra : V

Dato : 22-12-09 20:27

Hej!

Forleden så jeg udsendelsen "Musik Für Sie" med Uta Bresan på MDR.

Østrigske Simone var og synge en rigtig god juleslager:
http://www.youtube.com/watch?v=Z4Frui8t1Ng.

I øvrigt et af de bedste shows jeg har set i lang tid.

De andre gæster var bl.a. Kathrin & Peter, Olaf Berger, Ireen Sheer, Ella
Endlich og Andrea Berg.

Værten Uta Bresan plejer også selv at synge et nummer, og det undlod hun
heller ikke denne gang. Også et flot nummer "Wir Fliegen Mit Dem
Weihnachtsmann", som desværre ikke er på YouTube.

Kommentarer?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-12-09 20:53

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> heller ikke denne gang. Også et flot nummer "Wir Fliegen Mit Dem
> Weihnachtsmann", som desværre ikke er på YouTube.

Ja. Kvalitet - kvalitet - tre stjerner herfra
Jeg har godt nok aldrig brudt mig om Simones sange, fordi de var så
P3-agtige. men når hun så synger den her gode juleslager er jeg meget
overrasket over. Hidtil har det jo slet ikke været hendes stil.
Det var en rigtig god og livlig sang, meeeeeennnnn jeg synes nu altså
ikke der var meget julemand og bjældeklang over den. Den lød nærmest som
almindelig slager, som vi kender den.
Men skulle vi ikke lytte til den her med Uta Bresan. Her synger hun en god
juleslager: http://www.youtube.com/watch?v=mdd47Ikn9cE

Hilsen Åge

Fra : V

Dato : 22-12-09 21:50

meddelelse news:4b3123aa$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> almindelig slager, som vi kender den.
> Men skulle vi ikke lytte til den her med Uta Bresan. Her synger hun en god

Jeg synes nu Simones sange i den grad er slagere. Men på anden side er det
jo svært at definere en "slager" præcist! F.eks. vil jeg ikke karakterisere
alle Helene Fischers sange som slagere!

Der er jo netop "bjældeklang" i den, kan du ikke høre klokkerne?

Hvad så med denne med Simone? http://www.youtube.com/watch?v=m-v_jKxCh7g.

Jeg synes den du viser med Uta Bresan er rigtig god! Uta Bresan har en stor
stjerne hos mig, synes altid hendes sange fænger. Her en fra i sommers:
http://www.youtube.com/watch?v=541FUZUR1Ps

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-12-09 09:08

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen