Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CLICK
Fra : Peter Holm

Dato : 22-12-09 22:42

hej

nogen der ved om CLICK kan lave 1-times prints (eller bare på en 3-4 timer)
?

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-12-09 00:20

On 2009-12-22 22:42:11 +0100, "Peter Holm"
<peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> said:

> nogen der ved om CLICK kan lave 1-times prints (eller bare på en 3-4 timer)
> ?

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Langgaard

Dato : 22-12-09 17:01

On 23 Dec., 00:19, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:

> Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb

Ja, eller spørge Click!

http://click.dk/information/om-os/kontakt-os.html

--
Langgaard

Fra : thl

Dato : 23-12-09 05:06

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
On 23 Dec., 00:19, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:

> Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb

> [...]

Det kan de.

mvh

Thorbjørn

Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-09 08:12

thl wrote:
> "Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, eller spørge Click!
>
> http://click.dk/information/om-os/kontakt-os.html

tak

Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-09 07:59

Langgaard wrote:

> Ja, eller spørge Click!
>
> http://click.dk/information/om-os/kontakt-os.html

Det er da et vældigt julehumør man møder her...

Fra : Soeren Friberg

Dato : 23-12-09 09:10

On 23-12-2009 07:59, Peter Holm wrote:
> Det er da et vældigt julehumør man møder her...

Jeg kender ikke de øvriges julehumør. Mit er udmærket. Min tanke her er,
at spørgsmålet er så simpelt og konkret, at det ER nemmere at spørge
butikken selv. Man må gerne gøre bare lidt selv inden man ulejliger en
hel newsnetgruppe fuld af meget, meget kompetente fotografer. Måske
ligger det implicit i Leifs svar også.

Også god jul til dig

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-09 09:41

Soeren Friberg wrote:

> [...]
> ulejliger en hel newsnetgruppe fuld af meget, meget kompetente
> fotografer. Måske ligger det implicit i Leifs svar også.

jeg er enig i, at man skal google hårdt først. faktisk havde jeg siddet
minst 1 time på clicks side før jeg postede.
men kig lige tidspunktet for min post.
jeg er presset på tiden og derfor skulle jeg finde en printløsning hurtigt,
og kunne ikke vente på at CLICL skulle svare. Derfor var det oplagt at
spørge gruppen.
For sjov skyld vil jeg da lige prøvet at maile dem og se om de rent faktisk
svarer indenfor 2 timer.
Jeg har skrevet og svaret i denne gruppe gennem 5 år, så jeg mener at kende
normerne rimelig godt.
At man ligefrem skulle ulejlige en kompetent fotograf med et neutralt
spørgsmål har jeg svært ved at se.
De fleste sidder vel bare her i gruppen for hyggens skyld og svarer fordi
det synes det er sjovt. Det gør jeg.

God jul til gruppen

Peter

Fra : Soeren Friberg

Dato : 23-12-09 11:53

On 23-12-2009 09:40, Peter Holm wrote:
> God jul til gruppen

Tak

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-12-09 18:38

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> skrev i en meddelelse

> jeg er enig i, at man skal google hårdt først. faktisk havde jeg siddet
> minst 1 time på clicks side før jeg postede.

Click er individuelt ejede butikker. Om en butik selv printer billeder,
eller sender dem videre er ikke bestemt af kæden.. ja det er vist ikke
engang at krav, men det er nok en dum ide ikke, at tilbyde billedprint i
sådan en type forretning :P

> [...]
> oplagt at spørge gruppen.
> For sjov skyld vil jeg da lige prøvet at maile dem og se om de rent

Det er ikke altid at butikker svarer på mail så hurtigt.. Slet ikke her i
juletravlheden... Telefonen er meget bedre at benytte til hurtigt svar.
God jul

vh Anders

Fra : Langgaard

Dato : 23-12-09 04:14

On 23 Dec., 09:40, "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com>
wrote:

> [...]
> spørgsmål har jeg svært ved at se.
> De fleste sidder vel bare her i gruppen for hyggens skyld og svarer fordi

Hej

Jeg svarede som jeg gjorde, fordi du ved at følge mit råd ville få
eksakt viden, og ikke noget med at nogen engang havde fået printet det
pågældende sted.

God jul til jer!

--
Langgaard

Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-09 13:03

Langgaard wrote:

> [...]
>
> Jeg svarede som jeg gjorde, fordi du ved at følge mit råd ville få
> eksakt viden, og ikke noget med at nogen engang havde fået printet det

Det kaldes vel ikke et svar, men en formaning. Ligesom din brug af
udråbstegn er fra samme retoriske skuffe.
Hvis nu en ven eller arbejdskollega havde stillet samme spørgsmål, havde du
så 'svaret' lige så kontant, eller hvade du måske udvist pli og undladt at
svare, fordi du ikke vidste det?

CLICK har nu haft 3 timer til at svare...

Mvh
Peter

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-12-09 13:08

> CLICK har nu haft 3 timer til at svare...

Sig ikke du har siddet i en telefonkø i 3 timer...

--
Martin
Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux.

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-12-09 13:28

> det ville ellers være standhaftighed :) Dog ikke, jeg har sendt en
> forespørgsel på mail.

Jeg havde taget min hat af hvis det var tilfældet ihvertfald

For hurtigt svar ringer jeg altid - synes tit mange firmaer er evigheder,
hvis overhovedet, om at svare på mail :-/

Fra : Langgaard

Dato : 23-12-09 06:03

On 23 Dec., 13:03, "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com>
wrote:

> [...]
> så 'svaret' lige så kontant, eller hvade du måske udvist pli og undladt at

Undskyld hvis jeg har ødelagt dit humør!!

Jeg er sikker på du vil få mange formaninger i disse grupper hvis du
mener at jeg gav dig en sådan!

Har du fået svar på spørgsmålet, eller skal jeg ringe til CLICK og
spørge for dig?

--
Langgaard

Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-09 14:07

Langgaard wrote:

> [...]
> mener at jeg gav dig en sådan!
>
> Har du fået svar på spørgsmålet, eller skal jeg ringe til CLICK og

Du kan bare ikke lade være.

God Jul
Peter

Fra : Langgaard

Dato : 23-12-09 07:27

On 23 Dec., 14:07, "Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com>
wrote:

> Du kan bare ikke lade v re.
>
> God Jul
> Peter

Også god jul til dig.

--
Langgaard

Fra : Soeren Friberg

Dato : 23-12-09 19:20

On 22-12-2009 22:42, Peter Holm wrote:
> hej
>
> nogen der ved om CLICK kan lave 1-times prints (eller bare på en 3-4 timer)
> ?

1 sek google giver følgende:

http://www.click.dk/naestved.html
http://kh-foto.click.dk/_da-DK/Online%20bestilling/Filmfremkaldelse%20i%20butikken

I hvert fald 2 steder, der opfylder dit krav. Det er muligt at 5
sekunders søgning giver yderligere 8 butikker.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : KsK

Dato : 25-12-09 15:35

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen

> 1 sek google giver følgende:

super hurtigt linije du har ,, men velkomme på liste af gamle gnav brug af
fotogruppe

man skal passe på man ikke gå i forsmå sko , nå man selv pisse på det
elektisket hegn

http://picasaweb.google.dk/gaskedel/KlaraIHJesko#slideshow/5417636492829518546

KsK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 25-12-09 19:09

On 25-12-2009 15:35, KsK wrote:
> super hurtigt linije du har

Øh Karsten, 3 søgeord: "1 time click" hvorefter de 2 øverste er de
links, som jeg referer til. Så er det vel ikke umuligt, at man ved at
bruge lidt flere sekunder finder flere muligheder? Personen kender
åbenbart ikke Google, så jeg synes faktisk forslaget er udmærket. Det
gnavne er nok snarere din fuldstændig ligegyldige og irrelevante
kommentar i denne tråd.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : KsK

Dato : 26-12-09 13:04

> [...]
> Google, så jeg synes faktisk forslaget er udmærket. Det gnavne er nok
> snarere din fuldstændig ligegyldige og irrelevante kommentar i denne tråd.

Tror du selv på der er stillet et spørhsmål i denne gruppe som spørgere ikke
kan findes på nette ???

det er jo ikke ligefrem den dybe talleken der er opfundet her i gruppe

KsK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 26-12-09 13:16

On 26-12-2009 13:04, KsK wrote:

> [...]
> ikke kan findes på nette ???
>
> det er jo ikke ligefrem den dybe talleken der er opfundet her i gruppe

Der stilles spørgsmålet:
nogen der ved om CLICK kan lave 1-times prints (eller bare på en 3-4 timer)

Hertil svarer jeg korrekt:

[...]

Det er hverken nedladende eller andet men fakta. Du føler dig så påkaldt
til noget pladder:

"super hurtigt linije du har ,, men velkomme på liste af gamle gnav brug
af fotogruppe

man skal passe på man ikke gå i forsmå sko , nå man selv pisse på det
elektisket hegn "

Og nej, jeg tror ikke author kender google, for så havde det været
hurtigere end at skrive et newsgroup-indlæg.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/