Bagdæmper bustet ?
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 03-08-01 07:50

Efter at ave sendt bagdæmperen til lc cross, finder de ud af at den slet
ikek kan renoveres....jeg fik dæmperen tilbage i går og monterede
den....fjeder forspændings dimsen sad skævt ...nå den blev rettet så den
pegede den rigtige vej.....

gaflen i bunden af fjederen sad nu også skævt....denne blev også rette (5
grader ellers sårn)

så drønede jeg på arbejde her i morges...og nu står der og drypper olie ud
fra toppen af dæmperen ...jeg kan se det ned langs fjederen ind i mod
motoren.
ud mod dækket er den næsten tør...men den hælder ind mod motoren....
slangen i bunden af dæmperen løber der også snask ud af....dette kan dog
godt være fra noget af det wd40 jeg smurte den ind i for at rense den...

jeg kan ikek se olie på stangen der komemr ud af dæmperen...så det er
sikekrt ikke der den der gal....

dæmperen virker også mere slap end i går....kan det være fordi trykket er
gået af dæmperen ?

nogen der kender et quick fix ?

jeg kan ikke se den har tabt olie fra motoren....alt virker tørt inden ved
blokken....men det er jo svært at se derinde ....

jeg har bestilt en wilbers (technoflex dæmper i tyskland i tirsdags....og de
sagde det kun tog en uge hvis man betalte 50 dm oven i ....som sagt som
gjort.....det hele ville ikke være så slemt hvis det ikke var fordi jeg skal
på mc ferie på onsdag, og på ClassRide kursus på valer banen i norge om
torsdagen og hvis jeg ikek dukekr op er det 4kkr på tur, hotel, kursus..og
så videre spildt !

er der nogen honda ophuggere i landet som kunne ligge inde med en cbr1000f
dæmper hvis techno flexen nu ikek skulel være klar i tide ?

f*ck !!!

Nå men

MVh
Lasse
CBR1000f m defect dæmper

Fra : Morten Dahl

Dato : 03-08-01 08:21

"Lasse Lundberg" <lasse@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse
> snippet en sørgelig historie<

> er der nogen honda ophuggere i landet som kunne ligge inde med en cbr1000f
> dæmper hvis techno flexen nu ikek skulel være klar i tide ?

Hmm. min kammies cbr1000 valgte at skyde hul i motorblokken for et par uger
siden (samme aften som min gixxer røg lige gennem en rundkørsel liggende på
højre side)

Vi har hentet en ny motor i tyskland, men ind til den er monteret har han jo
ikke noget at bruge sin bagdæmper til.

Det kunne godt tænkes at han mod symbolsk betaling (evt. i humle) ville låne
den ud en uge´s tid som jeg forstår du skal være væk på ferie.

Mail mig lige direkte på morten@mekasign.dk

Så hører jeg ham i eftermiddag.

> Lasse
> CBR1000f m defect dæmper

-
Morten Dahl
- med endnu mere defekt gixxer, faktisk så meget at det har vundet ejeren en
omgang humle - ik Mads?