Blink-kontakt-polo
Fra : Mogens

Dato : 22-12-09 17:21

Har en polo fra 1992 hvor blinkkontakten ikke går tilbage i neutralstilling,
er den forholdsvis nem at skifte ? skal rattet af ?

Venlig hilsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-12-09 17:27

Mogens skriver:

> Har en polo fra 1992 hvor blinkkontakten ikke går tilbage i neutralstilling,
> er den forholdsvis nem at skifte ? skal rattet af ?

Ja og ja.

Groft sagt tager du coveret af rattet og finder en stor møtrik, så kan
du tage rattet af. (husk at fjern de to ledninger til hornet).

Nu er du nede ved armene, tag coveret af ratstammen, så er det lettere
at komme til.

Klaus

Fra : Mogens

Dato : 23-12-09 09:11

Fint vil forsøge håber er kontakt fra Th Hansen til 249 kr, er ok

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-12-09 09:36

Mogens wrote:
> Fint vil forsøge håber er kontakt fra Th Hansen til 249 kr, er
> ok

Med tanke på bøvlet der trods alt er, købte jeg nok en org til 1½ gange
eller sådan prisen.

--
- Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-12-09 13:37

Mogens skriver:

> Fint vil forsøge håber er kontakt fra Th Hansen til 249 kr, er ok

Jeg ville nu tage en fra noget originalt, eller fra hovwdiaudi

Klaus

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-12-09 15:17

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Mogens skriver:

> Jeg ville nu tage en fra noget originalt, eller fra hovwdiaudi

Ved hovwdi koster den godt 200.

--
- Frank