Nordens Apostel ;-)
Fra : Vidal

Dato : 21-12-09 15:06

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-12-09 17:22

Vidal skrev i
news:4b2f80af$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> http://www.landoverbaptist.net/member.php?u=12

"You are not logged in"

Hvad ville du sige med det link??

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*
http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://SDAsyd.dk/ *SDA i Synnejylland*

Fra : Vidal

Dato : 21-12-09 21:28

Andreas Falck skrev:
> Vidal skrev i
> news:4b2f80af$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
>
>> http://www.landoverbaptist.net/member.php?u=12
>
> "You are not logged in"
>
> Hvad ville du sige med det link??

Nå ja, undskyld. Jeg opdagede blot at disse landoverbaptister
deler ip med biblen.info og så måtte jeg naturligvis logge
mig på for at se, hvad det er.

Det er så en *meget* kristen/baptist side, der nederst på
hver side skriver:

The information presented here is Biblically accurate. Opinions concerning the
technical difficulties, fitness requirements, safety, and ratings of
self-crucifixion, flagellation, stoning, destroying enemies of GOD utterly,
without mercy, and other activities inherent in Christianity are subjective and
may differ from yours or others' opinions; therefore be warned that you must
exercise your own judgment as to the difficulty and your ability to safely
protect yourself from the inherent risks and dangers. Do not use the information
provided on this site unless you are a True Christian ™ who understands and
accepts the risks of participating in these activities. Landover Baptist Church
makes reasonable efforts to include accurate and up to date information on this
website, errors or omissions sometimes occur, therefore the information
contained on here is provided "as is" and without warranties of any kind either
expressed or implied. Viewing, reading, or any other use of the information
contained within this web site is purely the voluntary will of the viewer or
user. You, 'the viewer' or 'user' shall not hold the publisher, owner, authors
or other contributors of The Jesus Experience responsible for any incidents
related directly or indirectly to the Experience. Landover Baptist Church, et.
al., assumes no liability or responsibility for your actions.

På en af siderne optræder Jesper Langballe, eller ihvertfald hans
foto, under navnet 'Prune Danish' (som vistnok er en slags sveskekage),
med titlen 'Nordens Apostel', som er på mission for at bringe
kristendommen til norden. Han er desuden udnævnt til tiende manager.

En af hans venner på siden, Mad Prophet Helmholtz, der præsnetere
sig som - xx-alcoholic, ex-drug addict, ex-homosexual prostitute,
ex-asylum patient, ex-hobo, ex-con, ex-etc., udtaler:

SPACESHIP JESUS appeared to me in Astronaut form when I was staying in a motel
in 1974. He then told me the TRUTH about our world and what illusions the
SATANIC ALLIANCE uses to control us! To this day, I still receive SPACESHIP
RADIO SIGNALS INTO MY BRAIN.

En af hans andre venner Justina Thyme kan berette, hun har LANDOVER BAPTIST
DEMON HUNTING PERMIT #00666-27

Så det er i det hele taget et fornøjeligt website. Men hvad den
har med biblen.info at gøre, forstår jeg ikke helt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-09 09:38

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nå ja, undskyld. Jeg opdagede blot at disse landoverbaptister
> deler ip med biblen.info og så måtte jeg naturligvis logge
> mig på for at se, hvad det er.

"Meget kristen", min bare!
Med det livssyn, der præsenteres her af langt de fleste, så er selve
essensen af kristendommen gået totalt hen over hovedet på dem.
Man sidder efter læsningen og er dybt rystet, fordi man i første omgang
tror, at det er en parodi, men det er det ikke. Det er muligt, at vi kan
pege på andre religioner og mene, at de fremmer ufred, men når disse
mennesker fører kristenhedens banner, så kan andre med lige så stor ret
pegen den andne vej.

Jeg vil så mene, at der er skribenter i denne gruppe, der vil føle sig
gevaldigt hjemme blandt disse mørkmænd, men det er anden sag.

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-12-09 10:14

Vidal skrev i

> Nå ja, undskyld. Jeg opdagede blot at disse landoverbaptister
> deler ip med biblen.info og så måtte jeg naturligvis logge
> mig på for at se, hvad det er.

[ ... ]
> Så det er i det hele taget et fornøjeligt website. Men hvad den
> har med biblen.info at gøre, forstår jeg ikke helt.

Hvis de har samme IP kan det måske skyldes at de bruger samme webhotel, og
tilfældigvis ligger på samme server på webhotellet.

Men ellers er det da rigtig pussigt at disse to sider deler IP-nummer

Og det at Jesper Langballe optræder på den der landover-baptist-side er for
mig nok til at der næppe kan findes meget af værdi på siden.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-09 10:45

> Og det at Jesper Langballe optræder på den der landover-baptist-side er
> for mig nok til at der næppe kan findes meget af værdi på siden.

Mon Langballe selv er klar over, at han figurerer der?
Jeg tvivler.
Men af alle de tumper, der skriver der, ville han være en af de moderate.

Fra : Vidal

Dato : 22-12-09 10:46

Andreas Falck skrev:

> [...]
>
> Og det at Jesper Langballe optræder på den der landover-baptist-side er
> for mig nok til at der næppe kan findes meget af værdi på siden.

Jeg tror det er en, der driver gæk. Alene det, han
er tiende manager, kan godt give en mistanke og det
han benævner sig selv som en kage ...

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 23-12-09 22:37

Vidal skrev:
> http://www.landoverbaptist.net/member.php?u=12

Lidt mere fra landoverbaptisterne. Hvis man er i tvivl
om man bliver frelst, kan bare tjekke denne liste:

Hypocrites (Matthew 24:51), The Unforgiving (Mark 11:26), Homosexuals (Romans
1:26, 27), Fornicators (Romans 1:29), The Wicked (Romans 1:29), The Covetous
(Romans 1:29), The Malicious (Romans 1:29), The Envious (Romans 1:29), Murderers
(Romans 1:29), The Deceitful (Romans 1:29), Backbiters (Romans 1:30), Haters of
God (Romans 1:30), The Despiteful (Romans 1:30), The Proud (Romans 1:30),
Boasters (Romans 1:30), Inventors of evil (Romans 1:30), Disobedient to parents
(Romans 1:30), Covenant breakers (Romans 1:31), The Unmerciful (Romans 1:31),
The Implacable (Romans 1:31), The Unrighteous (1Corinthians 6:9), Idolaters
(1Corinthians 6:9), Adulterers (1Corinthians 6:9), The Effeminate (1Corinthians
6:9), Thieves (1Corinthians 6:10), Drunkards (1Corinthians 6:10), Reviler
(1Corinthians 6:10), Extortioners (1Corinthians 6:10), The Fearful (Revelation
21:8), The Unbelieving (Revelation 21:8), The Abominable (Revelation 21:8),
Whoremongers (Revelation 21:8), Sorcerers (Revelation 21:8), All Liars
(Revelation 21:8)

Falske kristne: Catholics, Wiccans, Lutherans, Satanists, Mormons, and more

Så pas på!

Desuden hader de englændere og beder i den anledning fromt:

O Lord our God, help us to tear their soldiers to bloody shreds with our shells;
help us to cover their smiling fields with the pale forms of their patriot dead;
help us to drown the thunder of the guns with the shrieks of their wounded,
writhing in pain; help us to lay waste their humble homes with a hurricane of
fire; help us to wring the hearts of their unoffending widows with unavailing
grief; help us to turn them out roofless with little children to wander
unfriended the wastes of their desolated land in rags and hunger and thirst,
sports of the sun flames of summer and the icy winds of winter, broken in
spirit, worn with travail, imploring Thee for the refuge of the grave and denied
it--for our sakes who adore Thee, Lord, blast their hopes, blight their lives,
protract their bitter pilgrimage, make heavy their steps, water their way with
their tears, stain the white snow with the blood of their wounded feet! We ask
it, in the spirit of love, of Him Who is the Source of Love, and Who is the
ever-faithful refuge and friend of all that are sore beset and seek His aid with
humble and contrite hearts. Amen.

Man skal også passe på med ikke at være neger:
[i forbindelse med Noah]

The white Christians went most places and the cursed black child, Ham, went to
Africa. That is why we know that God hated all non-white people. You even see it
in your heathen picture you posted: It is fuilled with sad colored people and
happy Christians.

Der er sider fyldt med den slags guldkorn.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-12-09 23:18

Vidal skrev i

[ ... ]
> Der er sider fyldt med den slags guldkorn.

Ja, de er jo helt Wegge-Ateistisk i deres sprogbrug LOL

Fra : Vidal

Dato : 24-12-09 00:00

Andreas Falck skrev:
> Vidal skrev i
>
> [ ... ]
>
> Ja, de er jo helt Wegge-Ateistisk i deres sprogbrug LOL

Hehe, nu du siger det.

Glædelig jul.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 24-12-09 12:10

Dybbøl skrev:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Landover_Baptist_Church

Ok, så går der nogle julelys op for mig.

Tak. Så er det jo ikke sært de hoster biblen.info

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 25-12-09 22:51

Fra : N/A

Dato : 25-12-09 22:51

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-12-09 12:11

Dybbøl skrev i

> http://en.wikipedia.org/wiki/Landover_Baptist_Church

Altså en rigtig Wegge-ateist-side LOL

Fra : Patruljen

Dato : 24-12-09 05:25

On 24 Dec., 12:09, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Ok, så går der nogle julelys op for mig.
>
> Tak. Så er det jo ikke sært de hoster biblen.info

Det har nok ikke meget med hinanden at gøre :)

Den ene side er et kristent forum - med kristne synspunkter.
http://www.landoverbaptist.net/member.php?u=12
Den retorik som Villyèn har copypastet er ikke så ualmindelig i
kristne hjem i sydstaternes USA. South Carolina mv. Og iøvrigt ganske
ordinær og mainstream under den amerikanske borgerkrig.

Biblen.info informerer om biblens indhold. Der er næppe grund til at
antage, at www.biblen.info/ er en sammenslutning af kristne ?

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-12-09 13:32

Patruljen skrev i

> Det har nok ikke meget med hinanden at gøre :)

Jo, det har da nemlig meget med hinanden at gøre. Det er useriøse og
usaglige sider fyldt med løgn, forvanskninger, fordrejninger og
forfalskninger.

Altså helt i den ekstremistiske ateist-ånd der besjæler fundamentalistiske
og fanatiske ateister a la Patruljen og Wegge-typerne.

> Den ene side er et kristent forum - med kristne synspunkter.
> http://www.landoverbaptist.net/member.php?u=12

Nej det der er jo slet ikke noget kristent forum - og det er jo ej heller
kristne synspunkter der fremføres

http://en.wikipedia.org/wiki/Landover_Baptist_Church

> Biblen.info informerer om biblens indhold.

Igen er du som sædvanlig helt galt afmarcheret. Den side informerer på ingen
måde om Bibelen. Den gør sig tvært imod store anstrengelser for at undgå at
give information idet man i stedet vælger at ville fordreje og forvanske -
og ind imellem direkte forfalske de bibelske udsagn.

Begge sider bærer helt tydeligt præg af at være fremstillet af ægten
Wegge-Ateister.

Fra : Dybbøl

Dato : 24-12-09 14:00

Patruljen skrev:

> Det har nok ikke meget med hinanden at gøre :)
>
> Den ene side er et kristent forum - med kristne synspunkter.
> http://www.landoverbaptist.net/member.php?u=12

http://www.landoverbaptist.net er ikke et kristent site!

Citat fra Wikipedia: The Landover Baptist Church is a fictional[1]
Baptist church based in the fictional town of Freehold, Iowa. The
Landover Baptist web site and its associated Landoverbaptist.net Forum
are a parody of fundamentalist Christianity and the Religious Right in
the United States.

Fra : Dybbøl

Dato : 24-12-09 15:25

Patruljen skrev:

> [...]
> ordinær og mainstream under den amerikanske borgerkrig.
>
> Biblen.info informerer om biblens indhold. Der er næppe grund til at

Med et let omskrevet Patruljen-citat:
"Den ateistiske del af denne gruppe`s strategi
er egentlig bare at svine til og forsøg på at devaluere. Der kommer
ikke andet - derfra."

Fra : N/A

Dato : 24-12-09 14:00

Fra : Patruljen

Dato : 24-12-09 06:30

On 24 Dec., 14:00, Dybbøl <dybb...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Landover Baptist web site and its associated Landoverbaptist.net Forum
> are a parody of fundamentalist Christianity and the Religious Right in

:) Ja - det er rigtigt. Jeg må tilstå, at jeg også kun skimmede
Villyèns sidste budskab om negre og tænkte åhh - nej. Den slags har
jeg læst før - http://www.youtube.com/lbc4god

Fra : Patruljen

Dato : 25-12-09 10:10

On 24 Dec., 15:25, Dybbøl <dybb...@hotmail.com> wrote:

> Med et let omskrevet Patruljen-citat:
> "Den ateistiske del af denne gruppe`s strategi
> er egentlig bare at svine til og fors g p at  devaluere. Der kommer
> ikke andet - derfra."

Nja. Nu gør du det, at du citerer udenfor kontekst. Jeg opsummerede
resultatet af en anden tråd -

Måske forveksler du diskussion af et emne med personlige tilsvining ?

Fra : Dybbøl

Dato : 25-12-09 22:51

Patruljen skrev:

> Nja. Nu gør du det, at du citerer udenfor kontekst. Jeg opsummerede
> resultatet af en anden tråd -
>
> Måske forveksler du diskussion af et emne med personlige tilsvining ?

Aldeles ikke! Dit dybt useriøse postulat at 'landoverbaptist' skulle
være et kristent forum fortjener at blive sammenholdt med dit øvrige vås!

Fra : N/A

Dato : 26-12-09 12:22

Fra : Patruljen

Dato : 25-12-09 16:32

On 25 Dec., 22:51, Dybbøl <dybb...@hotmail.com> wrote:

> Aldeles ikke! Dit dybt useriøse postulat at 'landoverbaptist' skulle
> være et kristent forum fortjener at blive sammenholdt med dit øvrige vås!-

Selvfølgelig forveksler du en diskussion om et emne, som du ikke
bryder dig om, med dit eget og dine kristne lidelsesfællsers
personlige nedvurderinger. Det er en ting.

Noget andet er, at jeg en gang har skrevet, at jeg blot skimmede
Villyèns sidste linier om negres lavere status. Den slags skal du
somend blot til sydstaterne i USA for at finde.. Det kunne fint være
kristne, som skrev sådan - dertil var det en almindelig kristen
holdning, der legaliserede deres andel i slaveriet mv. Men det var så
en parodi - Det er ikke sådan, at jeg orker logge på Landover Baptist
church, for at læse den slags fnidder og vrøvl -

Fra : Dybbøl

Dato : 26-12-09 12:22

Patruljen skrev:

> Selvfølgelig forveksler du en diskussion om et emne, som du ikke
> bryder dig om, med dit eget og dine kristne lidelsesfællsers
> personlige nedvurderinger. Det er en ting.

Jeg forstår godt at du ikke bryder dig om at se dit vås tilbagevist!
Mener du stadig at landoverbaptist.net er et kristent site????

> Noget andet er, at jeg en gang har skrevet, ...

Hvad du og din oldemor engang har skrevet har kun relevans for dig og
din oldemor!

Pas nu hellere dine seminarie-lektier så du engang kan blive
kvalificeret til at undervise børnene i ABC'en!

Glædelig jul, Patruljen.

Fra : N/A

Dato : 26-12-09 13:43

Fra : Patruljen

Dato : 26-12-09 04:56

On 26 Dec., 12:21, Dybbøl <dybb...@hotmail.com> wrote:

> Jeg forstår godt at du ikke bryder dig om at se dit vås tilbagevist!
> Mener du stadig at landoverbaptist.net er et kristent site????

Det kunne sandelig godt ligne et kristent forum ved første øjekast.
Imodsætning til dig og dine kristene kammerater, så har jeg ingenting
imod, at blive klogere -
Hvis det skulle vise sig, at jeg ikke har fået alle oplysninger med,
der kommer nye informationer frem etc.så ændrer jeg mit synspunkt.
Det er en tilgang som adskiller sig markant fra den som kan iagttages
fra gruppens herværende kristne. Selvom der ikke kan leveres et eneste
redeligt argument eller foretages et eneste logisk ræsonnoment, så
fastholder i jeres dogmatiske remser -

I vil ikke blive klogere og i vil ikke tage ved lære - det er pokkers
til forskel, Dybøl.

> Hvad du og din oldemor engang har skrevet har kun relevans for dig og
> din oldemor!

Jeg kan godt se, at du ikke læser, hvad jeg skriver - jeg har medgivet
2 gange, at jeg skimmede siden for hurtigt. Du vil gerne have at jeg
fortæller det endnu engang, som i alle gode gange 3 :) Er du en anelse
fatsvag ?

> Pas nu hellere dine seminarie-lektier så du engang kan blive
> kvalificeret til at undervise børnene i ABC'en!

Tja. Det er så min 4 uddannelse. Undervisning er formentlig en
kvalifikation du aldrig kommer i nærheden af :)
Hvad laver du selv ?

Fra : Dybbøl

Dato : 26-12-09 13:43

Patruljen skrev:

> Det kunne sandelig godt ligne et kristent forum ved første øjekast.
> Imodsætning til dig og dine kristene kammerater, så har jeg ingenting
> imod, at blive klogere -

Uha, det holder hårdt!

> I vil ikke blive klogere og i vil ikke tage ved lære - det er pokkers
> til forskel, Dybøl.

Foreløbigt er det jo dig der trænger gevaldigt til lidt oplysning!

> [...]
> 2 gange, at jeg skimmede siden for hurtigt. Du vil gerne have at jeg
> fortæller det endnu engang, som i alle gode gange 3 :) Er du en anelse

Du anser altså ikke landoverbaptist.net for kristen! - godt! Det var
bare det jeg ville vide utvetydigt!

> Tja. Det er så min 4 uddannelse. Undervisning er formentlig en
> kvalifikation du aldrig kommer i nærheden af :)
> Hvad laver du selv ?

Nåeh, det er et pædagogseminarium?!

Fra : Vidal

Dato : 27-12-09 01:08

Dybbøl skrev:

> Du anser altså ikke landoverbaptist.net for kristen! - godt! Det var
> bare det jeg ville vide utvetydigt!

Well, nu har jeg bevæget mig lidt rundt på deres site
et par dage og jeg er faktisk kommet i tvivl, selvom
jeg ikke fatter, hvis nogen hopper på den.

Det er næsten som at komme ind i et rollespil med forskellige
karakterer. Nogle er dog så karikerede, at de er lige til at
gennemskue, mens andre virker overbevisende i deres roller.

Og billederne af deltagerne er så komiske, de faktisk er et
kapitel for sig.

Jeg ved ikke, om det er muligt at komme ind på sitet via
Google billeder. Men prøv det.

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.landoverbaptist.net/customavatars/avatar6959_5.gif&imgrefurl=http://www.landoverbaptist.net/showthread.php%3Ft%3D21184%26page%3D2&usg=__e2GNp-rhkXhEzeWJXYhrdVIrgQc=&h=90&w=59&sz=3&hl=da&start=3&sig2=cERjhfvodX8bJYILFV-iTg&itbs=1&tbnid=mpUY3AGzG_OZCM:&tbnh=78&tbnw=51&prev=/images%3Fq%3DCapt.%2BA.%2BPortway%26gbv%3D2%26hl%3Dda%26sa%3DG&ei=EJ42S-GEBYLv-Qbnmu2uCg

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.landoverbaptist.net/customavatars/avatar7_6.gif&imgrefurl=http://www.landoverbaptist.net/showthread.php%3Ft%3D18794&usg=__gukf3F5tBrH17LD_fanfLDk4dFM=&h=90&w=68&sz=3&hl=da&start=2&sig2=msmW5jVd68lkP6IFq-svug&itbs=1&tbnid=INnERjfniilYUM:&tbnh=78&tbnw=59&prev=/images%3Fq%3DBibleThumpinBlonde%26gbv%3D2%26hl%3Dda%26sa%3DG&ei=jp42S6K5Lcfp-Qa78eGuCg

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.landoverbaptist.net/customavatars/avatar13_2.gif&imgrefurl=http://www.landoverbaptist.net/showthread.php%3Ft%3D824%26page%3D2&usg=__YdB_-cjv_MQYzQOnHzS32biBs7o=&h=90&w=75&sz=3&hl=da&start=37&sig2=x5XNa6w_wcXHFliEG_1W3w&itbs=1&tbnid=mjvzS5TvPEvA1M:&tbnh=78&tbnw=65&prev=/images%3Fq%3DPrune%2BDanish%2Blandover%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26hl%3Dda%26sa%3DN%26start%3D36&ei=8p42S6SGO8Hl-Qamqu2uCg

Det ser ud som om, det var mere morsomt bare 3-4 år siden,
måske er konceptet blevet solgt til pengemænd i mellemtiden,
ligesom scientology?

Prune Danish, som jeg har omtalt, hans far er faktisk dansk,
en Børge Enø, som faktisk har eksisteret. Han virker
overbevisende, selvom de havde brugt Jesper Langballes billede
i hans profil og skiftede det tilbage til det oprindelige,
sandsynligvis efter jeg nævnte det. Han ligner faktisk Jesper
Langballe lidt.

Men igen, det er måske en del af joken.

Og det at de hoster biblen.info på deres server, ja det giver
jo et fingerpeg om stedets sande natur. Da jeg gjorde dem
opmærksom på det, lagde de(?) straks sitet over i en mere
uigennemskuelig struktur og jeg gider egentligt ikke beskæftige
mig med dem/det mere.

Desuden har jeg fået en tre-fire advarsler, så jeg bliver nok
nægtet adgang/smidt ud snart. De var ikke helt tilfredse med min
profil og mit erhverv, selvom den i det store hele er mere sand,
end så meget andet, specielt da på deres site.

Jeg nævnte, jeg havde fået en skade på hørenerven, hvilket faktisk
er sandt. Min døvhed blev øjeblikkeligt et bevis på min store
syndfuldhed og djævelske indflydelse.

Jeg henviste dem til mine youtube-videoer og snart frådede de over
de ukristelige rock-melodier, djævelens musik, som de kaldte det.
Jeg vil faktisk lige linke i en situation, hvor det endeligt er
relevant, så I selv kan høre ægte ukristelig, djævelsk musik.

http://www.youtube.com/watch?v=EdyOSPd__J0

www.youtube.com/watch?v=h-RyzQwv4cs

www.youtube.com/watch?v=ZxIMqPX-doA

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 26-12-09 14:50

Fra : Patruljen

Dato : 26-12-09 06:29

On 26 Dec., 13:42, Dybbøl <dybb...@hotmail.com> wrote:

> Uha, det holder hårdt!

Holder det hårdt og med Uha, uha ?
Tja - det er jo nogenlunde det, som jeg skriver og som du
efterfølgende må slette -

> [...]
fastholder i jeres dogmatiske remser -

> Foreløbigt er det jo dig der trænger gevaldigt til lidt oplysning!

Om Landover Baptist church ?

Jeg er egentlig ret ligeglad med den ting. Jeg er mere nysgerrig efter
at finde ud af, hvordan det kan være at Villyèn er så nysgerrig efter
at finde identiteten på @ henholdsvis forfatterne på www.Biblen.info -
han er selv anonym.

> Du anser altså ikke landoverbaptist.net for kristen! - godt! Det var
> bare det jeg ville vide utvetydigt!

Du skal have tingene afvide flere gange før de siver ind gennem
filtret ?

> Nåeh, det er et pædagogseminarium?!

Arbejder du på et pædagogisk seminarie ?

Fra : Dybbøl

Dato : 26-12-09 14:50

Patruljen skrev:

> Holder det hårdt og med Uha, uha ?

Ja, det holder sandelig hårdt at få gjort dig lidt klogere!

> [...]
> fra gruppens herværende kristne. Selvom der ikke kan leveres et eneste
> redeligt argument eller foretages et eneste logisk ræsonnoment, så

Det synes mig at du skulle

> Om Landover Baptist church ?
>
> Jeg er egentlig ret ligeglad med den ting.

Ja, nu hvor du har måttet indrømme at du henviser til et useriøst link

> Jeg er mere nysgerrig efter
> at finde ud af, hvordan det kan være at Villyèn er så nysgerrig efter
> at finde identiteten på @ henholdsvis forfatterne på www.Biblen.info -
> han er selv anonym.

Så tal du med Villy om det, lille ven!

> Du skal have tingene afvide flere gange før de siver ind gennem
> filtret ?

Ønsker det blot i klar tekst - i stedet for at du putter med det!

Fra : Patruljen

Dato : 26-12-09 07:36

On 26 Dec., 14:49, Dybbøl <dybb...@hotmail.com> wrote:

> Ja, det holder sandelig hårdt at få gjort dig lidt klogere!

Jeg tror ikke, at det er dit problem. Jeg formoder egentlig at dit
problem, er at du ikke kan gøre same thing -

> Det synes mig at du skulle

Tja -

> Ja, nu hvor du har måttet indrømme at du henviser til et useriøst link

Hvorfor må du skrive sådan ? Jeg har aldrig henvist til Landover
Baptist church. Jeg anede ingenting om dem, før jeg blev introduceret
for dem her.

> Så tal du med Villy om det, lille ven!

Jeg fortæller dig, hvad der interesserer mig i denher forbindelse. Og
det er afgjort ikke Landover Baptist church. Jeg orkede ikke at logge
på og det forandrer sig næppe fremover -

> Ønsker det blot i klar tekst - i stedet for at du putter med det!-

Det var somend rigeligt klart allerede første gang :) Men så ikke for
dig.

Du svarede ikke på, hvad du laver eller hvilken uddannelse du har ?
Det er måske mere spændende for dig, hvad andre foretager sig - Kom nu
- fortæl hvor går du rundt og graver dine huller i jorden ?