Tyveri fra en embedsmand i funktion
Fra : Lars Raaby

Dato : 20-12-09 16:10

Han bliver sikkert bare dømt til at hente en ny citron måne.

http://www.jv.dk/artikel/797293
--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-12-09 16:48

Lars Raaby wrote:

> Han bliver sikkert bare dømt til at hente en ny citron måne.
>
> http://www.jv.dk/artikel/797293

Hvad er problemet? Politiet har pligt til at sikre bespisning til folk
der er anholdt eller administrativt tilbageholdt.

Bubber skulle bare knipse med fingrene, sagde han til verdenspressen da
han blev løsladt.

--
Jesper Lund

Fra : Per

Dato : 20-12-09 18:58

Jesper Lund wrote:

> Hvad er problemet? Politiet har pligt til at sikre bespisning til folk
> der er anholdt eller administrativt tilbageholdt.

Ja men først efter flere timer (over 6)

> Bubber skulle bare knipse med fingrene, sagde han til verdenspressen
> da han blev løsladt.

Fordi der på forhånd var ikøbt mad til de mange forventede anholdte.

/ Per

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 21-12-09 00:30

On 20-12-2009 16:10, Lars Raaby wrote:
> Han bliver sikkert bare dømt til at hente en ny citron måne.
>
> http://www.jv.dk/artikel/797293

Mon ikke de klarede den ved at holde ind ved nærmeste McD og lade den
anholdte betale en BigMac?

Fra : Leif Neland

Dato : 21-12-09 07:02

Esben von Buchwald skrev:

> Mon ikke de klarede den ved at holde ind ved nærmeste McD og lade den
> anholdte betale en BigMac?

Ville der ikke være stor sandsynlighed for at de så modtog mad, der var
købt for stjålne penge, eller penge skaffet ved salg af stjålne varer?

Fyfy, det går virkelig ikke.

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008