ics vortex sang
Fra : the_hansens

Dato : 20-12-09 23:09

http://www.youtube.com/watch?v=bWLqYhkJX24&feature=related
Kan nogle af jer kaste lys over hvilket nummer dette er?
Har ellers 7 cd'er med dimmu, men uden dette nummer?????? men sandt
Søren

Fra : P.Petersen

Dato : 22-12-09 15:12

"the_hansens" <idiot@idiot.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Kan nogle af jer kaste lys over hvilket nummer dette er?
> Har ellers 7 cd'er med dimmu, men uden dette nummer?????? men sandt
Hej Søren

Tror ikke det er Dimmu han spiller med her.
Jeg har alt med Dimmu og kender ikke nummeret.
Men Vortex har været leadsinger i andre bands så det kunne sagtens være et
af dem.
På den engelske udgave af Wikipedia er der en udmærket diskografi.
http://en.wikipedia.org/wiki/ICS_Vortex#Discography
Vil selv prøve, at checke det op. Spændende.
God jul
Med venlig hilsen
Pelle