Overføre Noter eller Huskesedler iPod
Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-12-09 19:04

Jeg kan ikke finde ud af at overføre det, der på min iPod Touch hedder
"Noter" til min iMac. den ahr et program der hedder "Huskesedler", men
hvordan får jeg overført fra Touch til Mac?
Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-12-09 19:17

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
> "Noter" til min iMac. den ahr et program der hedder "Huskesedler", men
> hvordan får jeg overført fra Touch til Mac?

de bliver syncet til "Mail" programmet ... hvis du slår det til ...

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-12-09 19:44

Thomas von Hassel skrev:

> de bliver syncet til "Mail" programmet ... hvis du slår det til ...
>
> /thomas

Jeg kiggede lige i Mail, og der lå de søreme, og godt for det.

Det lykkedes mig gennem iTunes at få slettet de Noter jeg havde liggende
på min Touch. Er der ikke en måde, man kan overføre dem på andet en som
sync i Mail?

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-12-09 20:14

> [...]

> Det lykkedes mig gennem iTunes at få slettet de Noter jeg havde liggende
> på min Touch. Er der ikke en måde, man kan overføre dem på andet en som

sikkert ... men så skal du have fat i et 3, parts program ..

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-12-09 20:21

Thomas von Hassel skrev:

> sikkert ... men så skal du have fat i et 3, parts program ..
>
> /thomas

Ved du hvilket?
Hans

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 19-12-09 22:23

Hans Houmøller wrote:

> Ved du hvilket?

Jeg bruger et program på iPhonen der hedder Simplenote (minder ekstremt
meget om Notes bortset fra, der bruges en font, som man kan holde til at
se på. Simplenote kan (gratis) synce simplenoteapp.com, som har et
webinterface.

På Mac'en har jeg erstattet Stickies (som jeg ellers har brugt siden
første dag, jeg tændte min Mac) med JustNotes (gratis og stadig i beta),
som kan synce med simplenoteapp.com. JustNotes har ligesom Stickies,
Notes og Simplenote en 'simpel' tilgang til notes, hvor første linje i
en note bruges som overskriften.

Det er slet ikke den løsning du efterspørger, men det virker godt* for mig.

* JustNotes har stadig nogle små bugs, som skal fikses...

--
Peter Farsinsen

Fra : Per Rønne

Dato : 20-12-09 04:11

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Ved du hvilket?

Jeg bruger Evernotes - også gratis. Findes til Mac og iPhone, og en
bunke andre platforme. Kræver abonnement til evernotes' server, hvis man
har et stort synkroniseringsbehov, mere end 100 MB om måneden.
Personligt bruger jeg vel højst 5-10 MB.

<http://www.evernote.com/>

Klarer også fotos, diktafon, ...
--
Per Erik Rønne