Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot G10 - blitz ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-12-09 14:19

jeg skal bruge en blitz der kan drejes til venstre og højre ved fod og
blitzen skal kunne bukker op så den f.eks kan skyde op i loftet ... nogen
bud ?

jeg har skrevet det før men kan ikke finde svar ..

bedste hilsner
Bo

Fra : Allan

Dato : 19-12-09 14:50

Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> bud ?
>
> jeg har skrevet det før men kan ikke finde svar ..

Det med at dreje ved fod er måske umoderne.
jeg er nu glad for at min kan dreje lidt højere oppe:
http://www.metz.de/en/photo-electronics/mecablitz-models/system-flash-units/mecablitz-58-af-1-digital/product-information.html

god jul
Aben

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 19-12-09 16:07

Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> bud ?
>
> jeg har skrevet det før men kan ikke finde svar ..

Din tidligere tråd kan findes med Google:
<http://groups.google.com/group/dk.fritid.foto.indkoeb/search?group=dk.fritid.foto.indkoeb&q=bo+mogensen+blitz+g10&qt_g=S%C3%B8g+i+denne+gruppe>

Denne type spørgsmål hører hjemme i dk.fritid.foto.indkoeb, hvor der er
bedst chance for svar.

--
Vh Kurt