Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 8 under Win7 - nationale undersider - s~
Fra : DerGolf2000

Dato : 19-12-09 11:39

Hej med jer!

Jeg er ved prøve at sammenligne priser på AnyDVD. Jeg er mest
interesseret i se hvad programmet koster i USA.

Min IE8 tvinger mig frem til en dansk underside, selvom jeg skriver

http://www.slysoft.com/

den tvinger mig på http://www.slysoft.com/da/

har prøvet med http://www.slysoft.com/uk/
og
http://www.slysoft.com/us/

det duer ikke....

Hvordan løser jeg det?

mvh Mic

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-12-09 12:25

DerGolf2000 skrev:

> den tvinger mig på http://www.slysoft.com/da/
> Hvordan løser jeg det?

Erstat "da" med "en".

--
Bertel

Fra : DerGolf2000

Dato : 19-12-09 13:41

Bertel Lund Hansen skrev:

> Erstat "da" med "en".

Jep det havde jeg prøvet....
stadig samme pris i Euro.
Ville gerne se hvad den koster i USA ....i dollars
mvh MIC

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 19-12-09 15:00

On 19-12-2009 11:39, DerGolf2000 wrote:
> [...]
> interesseret i se hvad programmet koster i USA.
>
> Min IE8 tvinger mig frem til en dansk underside, selvom jeg skriver

www.slysoft.us og den laver en redir til dvdfab, så det kan nok ikke
købes i U.S.

Mogens

Fra : PostMan

Dato : 21-12-09 13:15

DerGolf2000 formulerede spørgsmålet:
> [...]
> se hvad programmet koster i USA.
>
> Min IE8 tvinger mig frem til en dansk underside, selvom jeg skriver

Hvis man ellers (he he) læser efter står der!
"All prices in Euro (¤, EUR), other currencies like US dollars are
shown in the next step."
Og klikker man videre komme den med en ca pris i US$, så de har nok en
direkte omregner, hvilket ikke alle side har. og derfor kan man
sommetider spare penge ved at købe på usa sider..
Radmin 37.10¤ = ca 277,22 DKK - 49$ = 253,78 DKK ikke meget men..
gucca.dk skifter også til US$ hvis man bruger denne her
proxysurf.dk

Vh

postman