Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forslag til bog om Photoshop Elements
Fra : Ukendt

Dato : 18-12-09 23:01

Hej nyhedsgruppe

Jeg mangler en god bog om billedbehandling i Photoshop Elements (jeg har
version 7), og vil spørge jer, om I kan anbefale én eller flere. Sproget kan
være på dansk eller engelsk.

Niveauet skal være begynder eller lettere øvet, jeg har f.eks. ikke behov
for at læse om HDR.

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Allan

Dato : 19-12-09 03:08

Jesper K Brogaard skrev:
> [...]
> være på dansk eller engelsk.
>
> Niveauet skal være begynder eller lettere øvet, jeg har f.eks. ikke behov

Hvis det absolut skal være en bog til at pakke ind i julepapir er her et
forslag
http://www.saxo.com/dk/item/barbara-brundage-title-21-the-missing-manual-paperback.aspx?gclid=CJyM4f2y4Z4CFUE-3godHWwWMw
eller er der jo masser her:
http://www.adobe.com/designcenter/photoshopelements/articles/lrvid2318_pse.html
som jeg synes er væsentlig bedre, og ved at rage lidt rundt vil du finde
ud af, at de har lavet en masse virkelig gode instruktionsfilm. Der er
selvfølgelig lidt forskel på versionerne, for ellers kunne de ikke holde
liv i deres pengemaskine.

god jul

Aben

Fra : Allan

Dato : 19-12-09 03:15

Allan skrev:

> [...]
> ud af, at de har lavet en masse virkelig gode instruktionsfilm. Der er
> selvfølgelig lidt forskel på versionerne, for ellers kunne de ikke holde

hovsa, her var den rigtige startlink fra adobe:
http://www.adobe.com/designcenter/photoshopelements/articles/tutorial_index.html