iphone synkronisering
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 18-12-09 18:56

Jeg hygger mig rigtig med min nye iphone 3g. Det er jo mageløst, hvad der er
bygget ind, jeg ser youtube, læser aviser, ser hvor koldt det er ude lige nu
etc etc. Men nu ville jeg jo gerne overføre sange fra min itunes på
computeren til min iphone. Ved synkronisering går det åbenbart kun den ene
vej, fra iphone til computer. Kan man ikke overføre fra computer til iphone.
Apples supportsider synes jeg ikke giver noget svar.

Med gode hilsener

Svend Erik Jørgensen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-12-09 20:38

Svend Erik Jørgensen <svejorg@esenet.dk> wrote:

> [...]
> vej, fra iphone til computer. Kan man ikke overføre fra computer til iphone.
> Apples supportsider synes jeg ikke giver noget svar.

Det er ikke meningen at du skal det .... derfor har Apple heller ikke
nogen løsning.

Der findes et hav af 3. parts programmer hvis du skal have sange den
anden vej. Dog kan jeg ikke se hvorfor man skulle hav brug for det i det
daglige.

/thomas

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 18-12-09 22:24

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der findes et hav af 3. parts programmer hvis du skal have sange den
> anden vej. Dog kan jeg ikke se hvorfor man skulle hav brug for det i det

Hej og tak for svaret.
Men det er netop det, at jeg på min macbook har liggende temmelig meget
musik, jeg gerne vil have overført til iphone, sådan at jeg kan bruge den
som en slags ipod. Det må da kunne lade sig gøre???

Gode hilsener

Svend Erik

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-12-09 22:44

> [...]

> musik, jeg gerne vil have overført til iphone, sådan at jeg kan bruge den
> som en slags ipod. Det må da kunne lade sig gøre???

ah .. jeg læste det omvendt. Jo, en Phone dukker op i iTunes om enhver
anden iPod ...

/thomas

Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 18-12-09 23:17

> ah .. jeg læste det omvendt. Jo, en Phone dukker op i iTunes om enhver
> anden iPod ...
>
> /thomas

Tak igen Thomas

Kan du forklare eller linke en forklaring om, hvordan man overfører musikken
fra macbook til iphone, jeg har siddet og knoldet rundt i det, men kan ikke
rigtig se, hvordan. Ja, iphone dukker op i sidebaren hos itunes, - men hvad
så.

Med gode hilsener

Svend Erik

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-12-09 23:33

> [...]

> rigtig se, hvordan. Ja, iphone dukker op i sidebaren hos itunes, - men hvad

du klikker på den .. vælger det faneblad der hedder "Musik'" og vælger
hvlike playlister etc. du vil synce.

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-12-09 04:11

Svend Erik Jørgensen skrev:
> [...]
> musik, jeg gerne vil have overført til iphone, sådan at jeg kan bruge den
> som en slags ipod. Det må da kunne lade sig gøre???

Prøv at kigge på fanebladet "Musik" når du har valgt din iPhone i
sidebjælken. Der mangler garanteret et flueben.