NÅ! - der var hun igen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-12-09 22:06

Der køres godt nok rovdri´ft på helene Fischer i denne tid. Nu var hun i det
enorme Jose Careras Show på ARD. Men det var godt nok en træls kedelig sang.
Der var ikke meget 100 procents paradis over det da. Øv altså.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-09 22:41

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> hun i det enorme Jose Careras Show på ARD. Men det var godt nok en
> træls kedelig sang. Der var ikke meget 100 procents paradis over det

Hvad har det med denne gruppe at gøre?
Jeg foreslår dk.snak, så kan du snakke med dig selv der.

Fra : Michel

Dato : 18-12-09 20:25

> Hvad har det med denne gruppe at gøre?
> Jeg foreslår dk.snak, så kan du snakke med dig selv der.

Smut en tur i dk.snak selv med dit ævl. Åges indlæg handler rent faktisk om
musik!

Michel

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 19-12-09 13:19

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse
> Smut en tur i dk.snak selv med dit ævl. Åges indlæg handler rent faktisk
> om musik!
>
> Michel

Musik og musik - båb båb, ikke.

Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-12-09 13:43

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:4b2cc4cd$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Musik og musik - båb båb, ikke.
>
> Søren

Jamen så underholdningsmusik, da

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-12-09 14:48

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4b2cc4cd$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse

> Musik og musik - båb båb, ikke.
>
> Søren

Selvom du måske ikke syntes sådan

Behøver det jo ikke være dig, der har ret.... Vel ?

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-09 14:58

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i en meddelelse

> Smut en tur i dk.snak selv med dit ævl. Åges indlæg handler rent faktisk
> om musik!

Hvis det var et enkelt indlæg så kunne du godt have ret, selv om dette
ligger ret meget på grænsen.
Men når der kommer 3000 indlæg om det samme, og han derefter går i selvsving
og diskuterer med sig selv, ja så er det både spam og flooding.
Jeg fatter simpelthen ikke pointen med at svine nyhedsgruppen til på den
måde. Det eneste han kan være sikker på er, at hoveparten af brugerne bliver
irriterede og ikke gider læse noget af det han skriver. Snak lige om at
kvæle sit budskab i overkommunikation.

Fra : V

Dato : 18-12-09 15:12

> [...]
> sang.
> Der var ikke meget 100 procents paradis over det da. Øv altså.

Ja, det er jo én af de stille. Foretrækker også dem med lidt mere gang i,
men det er dog alligevel en smuk sang!

Én jeg ikke kan blive træt af i øjeblikket er:
http://www.youtube.com/watch?v=77QLYhFq5m4.

Mens vi snakker om Helene kan det oplyses at koncerten med hende til
efteråret i Horsens snart er udsolgt! Så der må jo være en interesse for
hende i Danmark!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-12-09 15:59

"V" <videovideo@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Én jeg ikke kan blive træt af i øjeblikket er:
> http://www.youtube.com/watch?v=77QLYhFq5m4.

Den var rigtig god. Efter 50 sekunder bryden den bare løs.

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 18-12-09 20:21

> [...]
> sang.
> Der var ikke meget 100 procents paradis over det da. Øv altså.

Helene er fabelagtig, men glem nu ikke Andrea Berg. Hun er efter min bedste
overbevisning endnu bedre...

http://www.youtube.com/watch?v=8yRhh92KEsk

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-12-09 21:28

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen

> men glem nu ikke Andrea Berg.

Nej nej

> Hun er efter min bedste overbevisning endnu bedre...

Arrrhhhhh.... skal vi nu ikke liiigeeeeee...
Men ok. Her er også en god en med hende
http://www.youtube.com/watch?v=WEF0crTkisU&feature=related

men glem nu ikke Jannes
m. Ein stern. her på hollandsk http://www.youtube.com/watch?v=bMHvLw8xSQo

Hilsen Åge

Fra : Michel

Dato : 19-12-09 03:35

> Arrrhhhhh.... skal vi nu ikke liiigeeeeee...
> Men ok. Her er også en god en med hende
> http://www.youtube.com/watch?v=WEF0crTkisU&feature=related

Fornyelse er Andrea Berg ikke kendt for, men hvorfor lave om på noget, der
er godt. Og dit bud er bestemt også pokkers iørefaldende. Jeg har vist alle
hendes cd'er.

Mvh
Michel

Fra : V

Dato : 19-12-09 16:00

> Nej nej

> Arrrhhhhh.... skal vi nu ikke liiigeeeeee...
> Men ok. Her er også en god en med hende
> http://www.youtube.com/watch?v=WEF0crTkisU&feature=related

Her er jeg også enig med Åge! Helene er så meget bedre end Andrea! Jeg kan
sådan set godt også godt lide Andrea Berg, men i forhold til Helene er det
ikke meget ved

Jeg synes virkelig Helene har fornyet genren!

En af Helene's nyere numre med godt med gang i er denne:
http://www.youtube.com/watch?v=BAGZYqWKJOA

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-12-09 18:31

> En af Helene's nyere numre med godt med gang i er denne:
> http://www.youtube.com/watch?v=BAGZYqWKJOA

Det er helt klart en af hendes topnumre. Hun gør noget helt specielt ved
slagerne ca. 40-50 sekunder inde i næsten alle hendes sange. Da bryder det
bare løs med højtempo.
Men visse andre navne kan også den kunst, bare ikke så mange og ikke i alle
deres sange.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-01-10 15:01

meddelelsen news:4b2a9d58$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> sang.
> Der var ikke meget 100 procents paradis over det da. Øv altså.

Så er tv-klippene fra igår aftes allerede ved at være på tuben. Altså
KroneDerVolksmusik-uddelings-showet
Hun vandt en KroneDerVolksmusik-pris i går lørdag. Her er tv-klippet hvor
den overrækkes.
http://www.youtube.com/watch?v=f5zkj52vavw

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-01-10 10:47

meddelelse news:4b49dd88$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> KroneDerVolksmusik-uddelings-showet
> Hun vandt en KroneDerVolksmusik-pris i går lørdag. Her er tv-klippet hvor

Hej Åge

Jamen er det ikke dejligt, hvis hun beviser, hun mestrer flere ting...

Der er også stor forskel på Grethe Sønck, om hun synger " Kære "
Eller hun synger " Ka' du ikke få den højere op Marinus ".....

M.V.H....Benny..