malerklemmen kl.??
Fra : Bo Thomsen

Dato : 02-08-01 23:39

hva tid er der på søndag?
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Niels S.

Dato : 03-08-01 06:14

Bo Thomsen skrev

> hva tid er der på søndag?

Hele eftermiddagen.

Hvis ikke det pisser ned så er vi en flok der mødes på Shell v. McD på
Københavnsvej lige nord for Køge. Alle er velkomne til at køre med.

Tager du til træf hos Solrød MC?

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Niels S.

Dato : 03-08-01 06:30

> Hvis ikke det pisser ned så er vi en flok der mødes på Shell v. McD på
> Københavnsvej lige nord for Køge. Alle er velkomne til at køre med.

Tja.... Det hjælper jo ikke meget uden et klokkeslet! Det er kl. 12.00 vi
kører fra Shell.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 03-08-01 19:14

"Niels S."
skrev
> Tja.... Det hjælper jo ikke meget uden et klokkeslet! Det er kl. 12.00 vi
> kører fra Shell.
**************
Hmm og så solgte Armand sin Honda, bare for at slippe for at køre over broen
og tog efterfølgende sydpå for at undgå debatten om bæltskrækkere
I Esbjerg har vi Cuttys Sark Tallship race, så jeg ved ikke helt rigtigt med
deltagelsen - og ikke et ord om bæltsskrækker.
Men der kan jo ske en del inden søndag.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-08-01 21:10

> I Esbjerg har vi Cuttys Sark Tallship race, så jeg ved >ikke helt rigtigt
med deltagelsen

du har ret det kan da godt være sjovt at se 80 ens sejlskibe med forskellige
navne.

Bo Thomsen
vfr750f-g
bbt@worldonline.dk

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 04-08-01 09:19

"Bo Thomsen"
skrev
> du har ret det kan da godt være sjovt at se 80 ens sejlskibe med
forskellige
> navne.
>
> Bo Thomsen
*******************
Tjaa helt ens er de nu ikke - de kommer i forsk. størrelser
Desuden sker der en hel del mere end bare selve skibene - bla. er der
Classic car stævne med bla. deltagelse af en 83 år gammel American La France
Simplex bil på 15.000 ccm. Topfart 100 km/t ved 1.200 o/m.
Hvis nogle har interesse i Esbjerg og Cutty Sark, kan der læses mere i den
lokale sprøjte på www.jv.dk

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Niels S.

Dato : 04-08-01 07:53

Jens S., Esbjerg skrev

> Hmm og så solgte Armand sin Honda, bare for at slippe for at køre over
broen
> og tog efterfølgende sydpå for at undgå debatten om bæltskrækkere

Jeps, jeg synes også at det lugter lidt af _for_ god planlægning

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Allan jørgensen

Dato : 03-08-01 22:34

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> [...]

øv, jeg kan alligevel ikke komme, for jeg skal til kajakpolo-turnering i
svendborg lørdag, og til barnedåb i broby om søndagen, men jeg kommer da
over broen sååå bæltskrækker, ikke mig

Allan(fzr600us)som får lov til at strække ud på motorvejen både lørdag og
søndag....

Fra : Niels S.

Dato : 04-08-01 07:55

Allan jørgensen skrev

> øv, jeg kan alligevel ikke komme, for jeg skal til kajakpolo-turnering i
> svendborg lørdag, og til barnedåb i broby om søndagen, men jeg kommer da
> over broen sååå bæltskrækker, ikke mig

Hi, men det er jo den falske vej Allan )

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Allan jørgensen

Dato : 05-08-01 19:35

> Allan jørgensen skrev

> Hi, men det er jo den falske vej Allan )

ups, tog den rigtige vej idag
godt mørbanket efter en hård turnering og en sej barnedåb hvor man ikke
kunne sove for en mand med hvid krave

Allan(fzr600us)tilbage på sjælland igen.

Fra : Niels S.

Dato : 06-08-01 15:50

Allan jørgensen skrev

> ups, tog den rigtige vej idag

Det var bedre

> godt mørbanket efter en hård turnering og en sej barnedåb hvor man ikke
> kunne sove for en mand med hvid krave

*G*
Og mobillos går i hans trådløse mic., så den kan man heller ikke sidde og
lege med

> Allan(fzr600us)tilbage på sjælland igen.

Velkommen hjem

--
Niels S.
VFR800FI (der fik lov at trille 400 km idag rundt på sjælland - uha det var

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-08-01 06:52

> Tager du til træf hos Solrød MC?

nææ der er kommet noget i vejen på lørdag.
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk