El loftskinne
Fra : Mort1s1

Dato : 15-12-09 17:25

Jeg er i markedet efter en el-loftskinne ca 2 m lang, som kan bruges til 2
stk PH5 pendler.
Min lokale el-puscher, var ikke i humør til at hjælpe, men fortalte mig, at
man "kun" kunne bruge en skinne fra Louis Poulsen, hun anslog prisen til Kr.
2.500,-, hvilket var "lidt" mere end jeg havde regnet med.
Nogen som ved, hvorfor de "almindelige" (billige) el-skinner ikke skulle
kunne bære en PH5 eller som kender et brugbart alternativ til Louis Poulsens
dyre model?

Mort1s1

Fra : Frede

Dato : 15-12-09 09:53

On 15 Dec., 17:25, "Mort1s1" <mortensensfj...@fjernmail.dk> wrote:
> [...]
> kunne b re en PH5 eller som kender et brugbart alternativ til Louis Poulsens

Det er da vist noget være vås, du skal bare være sikker på skinnen/
adaptoren kan holde til lampens vægt.

Frede

Fra : Mogens

Dato : 15-12-09 18:04

Mort1s1 skrev:
> [...]
> kunne bære en PH5 eller som kender et brugbart alternativ til Louis Poulsens

Prøv at se her: http://www.greenline.dk/asp/starttrade.asp

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Mogens

Dato : 15-12-09 18:10

Mogens frembragte:

> Prøv at se her: http://www.greenline.dk/asp/starttrade.asp

Glemte lige at du skal se under belysning, skinnespots

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Lars Clement

Dato : 15-12-09 22:04

Købte en 2 m skinne for en plovmand i mit byggemarked. Det virker helt fint
med 2 tunge nlamper hængende

--
Venligst

Lars Clement