Muligt køb af en Suzuki Swift 1,3 GLX fra ~
Fra : Steen

Dato : 15-12-09 10:58

Hej i gruppen

Min søn overvejer at købe en Suzuki Swift 1,3 GLX fra 1997, er der
nogle i gruppen der kender til sådan en bil, hvordan er den med hensyn
til rust og hvad med bilen iøvrigt... er det noget at give sig i kast
med.

Steen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-12-09 19:04

Steen wrote:
> [...]
> nogle i gruppen der kender til sådan en bil, hvordan er den med hensyn
> til rust og hvad med bilen iøvrigt... er det noget at give sig i kast

Den er slem med rust, men mon ikke de fleste er rustbehandlet på et tidligt
tidspunkt. Tag en rustkyndig mand med, eller betal en mekaniker en time for
at gennemgå den.

--
- Frank

Fra : Leo Jensen

Dato : 15-12-09 13:42

On 15 Dec., 19:03, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:

> [...]
> tidspunkt. Tag en rustkyndig mand med, eller betal en mekaniker en time for

Jeg ved at drivaksler er ret dyre til Alto og at gearkasserne gerne
vil gå i stykker på Wagon R, men om det er noget der også gælder Swift
- ved det ikke, men det er vel ikke usandsynligt...

Leo

Fra : KASO

Dato : 15-12-09 22:43

"Steen" <engagermann@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Gammel bil - endnu ældre konstruktion = ingen sikkerhed. Jeg ville finde
noget bedre....

Fra : Steen

Dato : 16-12-09 15:34

--
Steen

Fra : Steen

Dato : 16-12-09 15:34

> [...]

> nogle i gruppen der kender til sådan en bil, hvordan er den med hensyn
> til rust og hvad med bilen iøvrigt... er det noget at give sig i kast

Prøv evt. at snakke med alle ejerne her
http://www.suzukiswift.dk/
--
Steen

Fra : Gamle

Dato : 16-12-09 16:52

Steen wrote:
> [...]
> nogle i gruppen der kender til sådan en bil, hvordan er den med hensyn
> til rust og hvad med bilen iøvrigt... er det noget at give sig i kast

Hej Steen.

Jeg er den lykkelige ejer af en Swift 1,0 1997, som jeg har haft fra ny.
Kørt ca. 78.000 km nu.
Een reparation (elektronic til styring af bl.a. lys for airbag).
Holdt med service hos SuperDæk.
Har gået alle syn igennem første gang og uden anmærkninger.
Det er den billigste (omkostninger) bil nogensinde jeg har haft.
Glimrende plads i kabinen og bagagerummet er større end i nye småbiler.
Kan kun anbefale dig at købe, hvis den ellers er iorden.

Mvh.
Torben