Suzuki Grand Vitara - Kæde eller tandrem?
Fra : Steen

Dato : 15-12-09 04:11

Hej Alle,

Er der nogen der kan fortælle om en Grand Vitara fra 2006 (2,0 Benzin)
er med tandrem eller kæde?

....og Hvis det er kæde, hvad er service interval så - altså skal kæden
skiftes eller justeres ved bestemte km-intervaller?

På forhånd tak for hjælpen!

-Steen

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-12-09 14:28

"Steen" <steenge@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej Alle,

Hej :)

> Er der nogen der kan fortælle om en Grand Vitara fra 2006 (2,0 Benzin)
> er med tandrem eller kæde?

Den har iflg. Bilrevyen 2006 en rem...

> På forhånd tak for hjælpen!

Your welcome :)

Fra : Henrik B.

Dato : 15-12-09 16:01

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Den har iflg. Bilrevyen 2006 en rem...

Og hvem stoler på de data man kan læse i den fejlbehæftede Bilrevy? )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Kim Olsen

Dato : 15-12-09 18:08

Tja min Grand Vitara 2,0 benziner årgang 2004 er skam med kæde - men det kan
jo være en anden motor i 2006 modellen.

Kim Olsen
www.kims.pahn.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-12-09 18:29

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i meddelelsen

> Tja min Grand Vitara 2,0 benziner årgang 2004 er skam med kæde - men det
> kan jo være en anden motor i 2006 modellen.

Tja' - hvem ved:
www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Suzuki-Grand-Vitara-2,0-5d.-GLS-aut._ID557611.htm
"Driftsikker og problemfri, skal f.eks ikke have skiftet tandrem, da den har
kædetræk..."