test læs ikke
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-12-09 09:21

test

Jeg kan ikke se mit eget tidligere sendte indlæg derfor denne test

Fra : Brian Lund

Dato : 14-12-09 09:38

> Jeg kan ikke se mit eget tidligere sendte indlæg derfor denne test

dk.test

Brian

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-12-09 17:10

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i en meddelelse

> dk.test
>

> Brian

Tak for oplysningen Brian

Kan du også fortælle mig hvorfor jeg ikke kan se mine to andre indlæg?

Jeg har sendt mit første indlæg igen efter denne test, men det kommer heller
ikke frem på min skærm, højst besynderligt når denne test medellelse kom
frem...

Mvh
JR

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-12-09 17:18

Jan Rasmussen skriver:

> Jeg har sendt mit første indlæg igen efter denne test, men det kommer heller
> ikke frem på min skærm, højst besynderligt når denne test medellelse kom
> frem...

Ohh Ehhh (Udkig Hurtig) er en kendt drillepind på det område.

SKIIIIFT!

Klaus

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 14-12-09 17:58

"Jan Rasmussen" <jr@FJERNvejen.net.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du også fortælle mig hvorfor jeg ikke kan se mine to andre indlæg?

Fordi du har anvendt en overskrift, som har været anvendt tidligere (for
nyligt). Og derved smider nogle newsreadere dit nye indlæg ind i den gamle
tråd...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-12-09 20:11

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Fordi du har anvendt en overskrift, som har været anvendt tidligere (for
> nyligt). Og derved smider nogle newsreadere dit nye indlæg ind i den gamle
> tråd...

Tusind tak Mogens, jeg var ikke klar over den kunne smide indlægget i en
anden tråd

Men jeg fandt frem til det...

Mvh
JR

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 14-12-09 20:13

> Tusind tak Mogens

Your welcome :)

> jeg var ikke klar over den kunne smide indlægget i en anden tråd

Jeg har T-shirten

> Men jeg fandt frem til det...

Indryk den igen - under en anden overskrift :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-12-09 22:38

Jan Rasmussen skriver:

> Tusind tak Mogens, jeg var ikke klar over den kunne smide indlægget i en
> anden tråd

Det gør den også først når den læser den igen.

Klaus