DR og QuickTime
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-12-09 21:49

Har med stpr fornøelse brugt h.264 betatesten hos DR.dk til at se tv
med. Der ligger nogle URL'er, som bare skulle åbne i QT.

De har osse virket jævnthen, men nu duer de slet ikke. QT kommer med en
"not found" meddelelse.

Oplever I andre det samme? Eller er der et eller andet, jeg gør forkert?

Jeg vil hellere bruge QT muligheden end den flashmulighed som DR osse
byder på. Den hæver temperaturne på min CPU til 80 grader eller lidt
derover.

Og jo jeg har hentet den nyeste Flip4Mac, den ligger nydeligt i
systemindstillinger, og det er vel osse dér, den skal være? Eller?

--
v.h. Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-12-09 21:50

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Har med stpr fornøelse brugt h.264 betatesten hos DR.dk til at se tv
> med. Der ligger nogle URL'er, som bare skulle åbne i QT.

tilføjelse:
Quicktime
DR1
rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream12.sdp
rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream11.sdp

DR2
rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream22.sdp
rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream21.sdp

DR Update
rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream32.sdp
rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream31.sdp

DR K
rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream42.sdp
rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream41.sdp

Fra : Morten Lind

Dato : 16-12-09 03:32

> [...]

> DR K
> rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream42.sdp
> rtsp://rtsplive.dr.dk:80/livestream41.sdp

Afspiller perfekt her(?).

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-12-09 21:55

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Oplever I andre det samme? Eller er der et eller andet, jeg gør forkert?

samme problem .. lader til at de har slukket for det ...

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 15-12-09 00:58

Har nu sendt en email til nettv@dr.dk. Så må vi se, hvad de svarer.

--
v.h. Mich

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 15-12-09 23:22

> Har nu sendt en email til nettv@dr.dk. Så må vi se, hvad de svarer.

De har endnu ikke svaret. Men, pyt, i aften virker det igen.

Det er jeg jo meget glad for. QT versionen kræver ikke så meget CPU, og
jeg kan godt lide den kontrol, jeg har over billedets størrelse.

Tak til DRs nettv!

--
v.h. Mich