Beskæresaks - bedst i test Gør Det Selv??
Fra : A.Kaup

Dato : 12-12-09 08:25

Hej gruppe

Gør Det Selv testede for ikke så længe siden beskæresakse.
Skal have købt sådan én til en julegave, og det skal selvfølgelig være
den bedste

Jeg har ikke bladet længere, og forsøg på at skaffe mine forældres
abonnementsnummer til goerdetselv.dk er hidtil mislykkes, så jeg er
lidt på bar bund mht. hvilken model der vandt testen.

Nogle der kan logge ind og se efter, eller har bladet, så de lige kan
tjekke for mig?
Nå ja - eller kan testen sendes via mail er det jo helt perfekt

Mvh - og på forhånd tak - Akaup

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-12-09 18:48

"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogle der kan logge ind og se efter

Jeg går ud fra, at du har tjekket deres hjemmeside ?

http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=197&a=11707

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : A.Kaup

Dato : 12-12-09 10:52

> Jeg går ud fra, at du har tjekket deres hjemmeside ?
> http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=197&a=11707
> Jan

Ja - tak - der har jeg kigget, og har netop ikke noget abonnement, men
det har mine forældre derimod, men de kan ikke lige pt finde deres
abonnementsnummer.
Da det er min mor, der skal have saksen, så vil jeg helst ikke få dem
til at finde bladet med testen

Mvh. Akaup

Fra : F. Hansen

Dato : 12-12-09 20:14

>"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i meddelelsen
Klip

Hvis alt andet svigter, så besøg biblioteket og se bladet der.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-12-09 20:35

On Sat, 12 Dec 2009 07:25:22 -0800 (PST), "A.Kaup"
<andreaskaup@gmail.com> wrote:

> [...]
>abonnementsnummer til goerdetselv.dk er hidtil mislykkes, så jeg er
>lidt på bar bund mht. hvilken model der vandt testen.

Den bedste beskæresaks er en Felco Sådan er det bare

Nåja, det kommer jo lidt an på dine forældres behov. En Felco2 kan også
være lige stor nok til nogles hænder, men der fåes en model som er lidt
mindre, kan ikke huske nummeret.

Jeg er godt nok på min anden Felco 2, den første fik jeg for .... i 1992
tror jeg. Den blev skiftet til en ny for ca. 2 år siden, men den gamle
du'r sådan set endnu. Til trods for mange års hårdt (mis-)brug.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Lars Hansen

Dato : 12-12-09 21:35

-"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i en meddelelse
-Hej gruppe
-
[...]

Hej Akaup

Har sendt dig en mail

Lars Hansen

Fra : A.Kaup

Dato : 12-12-09 13:46

> Har sendt dig en mail
> Lars Hansen

Jeg takker for mail, og inputs fra andre

Felco vinder jo testen, men der er et par minuser: Kan være svær at
betjene med lille hånd, og ikke rustfri dele. Min mor, der skal have
den i julegave, har en lille hånd, og er alt for dygtig til at glemme
at lægge sådanne ting på plads, samt evt. give lidt olie nu og da - så
i stedet forsøger jeg at finde Gardena-modellen, der får prædikatet
"God til prisen" - og desuden er god til folk med små hænder

Mvh. Akaup.

Fra : Lars Hansen

Dato : 12-12-09 21:58

-"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i en meddelelse
-> Har sendt dig en mail
-> Lars Hansen
-
[...]

Hej igen

Jeg har faktisk både den viste Gardena og den viste Felco, og der er ingen
tvivl om hvilken der bliver hurtigst slidt ned her i huset.....
Falco´en er god til små tynde grene i massevis, men tykkere grene kræver
virkelig fingermuskler.
Gardena´en er god til både tykke og tynde grene, og kan jo tilmed justeres.
Felco´en har jeg måttet slibe op flere gange, Gardena´en er aldrig blevet
slebet sevom det er den der oftest er i brug.

Så vinderen er (set med mine øjne).... tadaaaaaaaaa....... Gardena´en!!

Lars Hansen