Lucas reservedels numre
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-12-09 02:53

Hej

Har luret lidt rundt på gåggle, uden held. Så nu prøver jeg her, er
der nogle der er faldet over en hjemmeside med Lucas reservedels
numre, skal ha nye kalibre på renaulten og nu er der kommet
2xforkerte, så jeg ville checke, det fremtvungne nummer på den
nuværende calibre, så det blir de rigtige jeg får hjem.

Stefan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-12-09 10:58

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> 2xforkerte, så jeg ville checke, det fremtvungne nummer på den
> nuværende calibre, så det blir de rigtige jeg får hjem.

Hvor skaffer du dem henne?
--
- Frank

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-12-09 03:12

On Dec 12, 10:58 am, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk>
wrote:

> Hvor skaffer du dem henne?
> --
>  - Frank

reservedelslagernord.dk de har sendt nogle der lige manglede 1 cm i at
kunne nå i monteringshullerne og nogle til en Laguna, som er
væsentligt større Har nu fået slebet så meget af jeg tror jeg har
et brugbart reservedelsnummer.

Stef

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-12-09 12:02

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Mærke, model, årgang, motorstørrelse ?
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : alexbo

Dato : 12-12-09 12:21

> [...]

>2xforkerte, så jeg ville checke, det fremtvungne nummer på den
>nuværende calibre, så det blir de rigtige jeg får hjem.

Renault kører med en blanding af Girlig, Bendix og Lucas, et rodet makværk
uden system, men når man ved det er Lucas, og kender Model og årgang skulle
det ikke kunne gå galt.
Ved din reservedels leverandør at det er Lucas du skal bruge?

Eller send ham nogle billeder, de er nemme at kende fra hinanden.

mvh
Alex Christensen