Madras
Fra : RC

Dato : 11-12-09 20:57

Hejsa.

Jeg købte for små 2 år siden en madras,som desværre er alt for blød til mig.
Jeg vil derfor have en anden købt - men kom til at tænke på,om det mon er
nok blot at købe en rigtig god og hård topmadras ?

Hvis jeg skal have ny madras -hvad er jeres erfaring med memory skum (
evt. Wellpur ) ?

Kort skrevet - jeg skal have en hård madras,da jeg bøvler med ryg og
lænd....smid gerne nogle forslag :)

Hilsen,
Knudsen.

Fra : Preben Andersen

Dato : 12-12-09 08:38

"RC" <fakemail@jubiimail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> evt. Wellpur ) ?
>
> Kort skrevet - jeg skal have en hård madras,da jeg bøvler med ryg og

Tempur er det rigtige for dig. Den bliver også blød, når den er varm, men
den tilpasser sig kroppen.
http://www.tempur.dk/
--
mvh/Preben

Fra : Bent E.

Dato : 12-12-09 10:37

> [...]
> evt. Wellpur ) ?
>
> Kort skrevet - jeg skal have en hård madras,da jeg bøvler med ryg og

Hej Knudsen.
Jeg har haft en Tempur i vel snart en 7-8 år.
Jeg er meget glad for den, og det er min ryg også.
Køb også en god topmadras af ren Merino uld, så bliver dit problem
at komme op om morgenen; du ligger for godt .

Sov godt!

Mvh Bent E

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-09 21:10

"RC" <fakemail@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt. Wellpur ) ?
>
> Kort skrevet - jeg skal have en hård madras,da jeg bøvler med ryg og

Jeg har en meget blød madras med en tempur topmadras ovenpå. Det er en
dårlig løsning. Tempurmadrassen synker ned i den bløde madras. Hvis du
allerede nu har problemer, så køb evt. en billig tempur, men køb hele
madrassen, det får du mest glæde ud af.
Mvh
Mads K