En meget uheldig mand
Fra : hanzen

Dato : 11-12-09 13:20

Hvor uheldig kan man være?

fra den 8/12

En meget uheldig billist ramte et tog på en banestrækning hvor der kun kører
2 tog i døgnet. 1 i hver retning.

http://folketidende.dk/billedserie/bil-ramt-af-tog-pa-gedserbanen

Det viser sig nu at han var meget mere uheldig end jeg først troede.

den 12/12 kører sidste tog på linien.

http://www.folketidende.dk/farvel-til-gedserbanen

hilzen
hanzen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-12-09 21:04

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> http://folketidende.dk/billedserie/bil-ramt-af-tog-pa-gedserbanen
>

> Det viser sig nu at han var meget mere uheldig end jeg først troede.

Ældre herre formentlig ikke i stand til at fremføre køretøjet på sikker
vis - og da slet ikke i stand til at bedømme længden af kølerhjelmen (med
mangel på samme) på hans lille pispotte.

--
Per

Fra : KR

Dato : 16-12-09 09:34

Måske en opfølgende køreprøve kunne fjerne manden fra vejene.
Så et klip med ham i TV-Øst, hvor han stod i sin garage ved siden af sit
vrag.
Helt alvorligt påstod han, at bilen snart ville være køreklar igen

KR.