hjælp med lidt java
Fra : PH

Dato : 02-08-01 22:18

jeg har indsat en såkaldlt news-scroller på min side.
problemet er bare at den ikke duer

http://users.cybercity.dk/~dsl24660/
hvad er der i vejen

Fra : jopa

Dato : 02-08-01 23:03

PH skrev bla.
> jeg har indsat en såkaldlt news-scroller på min side.
> problemet er bare at den ikke duer

Dette bliver rent gætværk.
Du har fjernet copyright notice så vil den ikke virke

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-08-01 23:09

Den siger at den mangler noget. Check documentationen.

Fra : PH

Dato : 04-08-01 15:43

jeg har lavet appletten i et program der kan downloades på: www.opencuba.com
Der følger ingen dokumentation med.

ER DER IKKE NOGEN DER KAN SE I KODEN HVAD DER ER GALT.
Jeg er ved at være desperat her...

Fra : Ulrik Friis

Dato : 04-08-01 16:29

Appletten kører ved hjælp af en fphover.class fil som skal sammenholdes med
koderne i din html side, så det er ikke ligetil at se i koderne om du har
gjort det ordentligt. Det er ikke engang sikkert vi kan læse koderne i
..classs filen.

Drop Java Appletten og lav det samme i Javascript. Tjek www.dynamicdrive.com
hvor der er masser af newsscrollers i Javascript, lige til at bruge. Og de
fylder heller ikke ret meget.

mvh
Ulrik

Fra : PH

Dato : 04-08-01 19:47

takker

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-08-01 23:17

Det var nu ikke den han hentydede til men denne: "OCVscroll.class".