Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Glædelig Jul og Godt og hårdt arbejdende ~
Fra : kim rasmussen

Dato : 08-12-09 10:03

Hej snälla Annelie.
Sad lige og tænkte på dig og om hvordan du havde det og jeg håber sandelig,
at du er frisk oven på al den influenza og forkølethed du har haft.

Jeg har ikke haft meget gang i fotograferingen ,efter at min ven Brian blev
syg...men han har det meget bedre og vi starter stærkt op igen efter Jul....

Er i ved at være juleklare deroppe i det høje nord ?

Skal i være sammen med hele familien eller være jer selv i Julen ?

Jeg har hørt en lille fugl synge om at du skal være forumsvært på
potrætpoolen....coooooollllllll.
Kæmpe grattis og jeg håber du må få mange timer i selskab med alle os andre
fremover...
De kunne ikke have valgt bedre ....en topproffs og knald dygtig
fotograf.......
Har du haft besøg af Malin endnu ??

Vi skrives ved inden jul ikk ?

Pas på dig selv og tøserne
Kæmpe kys og kram til dig og dine piger

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-09 12:03

"kim rasmussen" skrev i en meddelelse
> Hej snälla Annelie.

Ja - så må man da håbe at Annelie læser med her

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : kim rasmussen

Dato : 08-12-09 13:12

Undskyld ....forkert postet .
glædelig Jul til alle og især Jan Vestergaard....hi hi

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-09 16:31

"kim rasmussen" skrev i en meddelelse
> glædelig Jul til alle og især Jan Vestergaard....hi hi

Jo tak - og i lige måde

Også til Annelie

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Martin [6000]

Dato : 08-12-09 17:34

> Outlook kan ikke poste news-indlæg

I totally know

> Outlook Express kan - men har ikke så meget med Outlook at gøre til
> trods for navnesammenfaldet....

> Outlook kan ikke poste news-indlæg

Jeg taler selvfølgelig om den Outlook Ekspress der angiventlig jvnf.
headeren var benyttet. Jeg fik ikke det hele skrevet ned i indlægget som
jeg havde i hovedet - det gik lidt stærkt da det lugtede brændt fra
køkkenet.. lol.

Sorry hvis det ikke stod eksplicit nok. Forglemmelse, ej uvidenhed, fra
min side.

> Fut sat til news:dk.edb.internet.software.mail+news da det ikke har
> noget med foto at gøre.....

Du har ret.

Jeg følger ikke med i den futtede gruppe, så hvis du skriver noget du
ønsker svar på, bedes du stile den til min private mail

--
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 08-12-09 16:37

> Hej snälla Annelie.

[snip en masse privat]

Hej

Endnu en grund til at smide Outlook og lign. klienter af pommeren til

--
Martin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-09 17:25

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-12-09 17:27

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev :

>Endnu en grund til at smide Outlook og lign. klienter af pommeren til

Hvad mener du?

Outlook har ikke nogen newsdel, så havde man brugt Outlook var
det ikke sket.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 08-12-09 18:14

Jeg forstår ikke de personer der er så vedholdende med at kritisere
programmer. Skriv da for fa.... et program selv, eller find et andet
produkt.
Bliver sgu langhåret af guruer der ved en masse om hvordan verden IKKE skal
se ud.
Mvh John

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-12-09 19:33

"John Senius-Jørgensen" <12jsj@senius12.dk_fjern_alle_tal> skrev
:

>Jeg forstår ikke de personer der er så vedholdende med at kritisere
>programmer. Skriv da for fa.... et program selv, eller find et andet
>produkt.

Jeg kritiserer ikke noget program, gør blot Martin opmærksom på
fejlen i hans svar.
--
Kerim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-09 19:43

"John Senius-Jørgensen" skrev i en meddelelse
> Jeg forstår ikke de personer der er så vedholdende med at kritisere
> programmer.

Sådan er det alle har deres favoritter - og alt andet er noget bras

Sådan er det jo også med kameraer - bare for at være lidt på rette spor
i gruppen - nogle sværger til Canon og Nikon er noget bras - og
omvendt - selv har jeg valgt Sony A700 efter at have prøvet andre - og
til P/S brug har jeg et Canon G9.....

Mennesker er forskellige - så alle har ikke de samme favoritter - det
betyder ikke nødvendigvis at nogle programmer er bedre end andre på
samme måde som mennesker ikke nødvendigvis er gode og dårlige - bare
forskellige

Alle news-readere opfylder samme behov - nemlig at læse/skrive
news-indlæg.

Jan (der har har prøvet det meste - men alligevel altid ender med OE til
tekstgrupper)

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Martin [6000]

Dato : 08-12-09 17:30

> Hvad mener du?

Det ved du godt - tjek headeren.

> Outlook har ikke nogen newsdel, så havde man brugt Outlook var det ikke
> sket.

Af alle personer er jeg udemærket klar over dette.

Beklager hvis jeg ikke var eksplicit nok.

--
Martin

Fra : Martin [6000]

Dato : 08-12-09 18:42

> Jeg forstår ikke de personer der er så vedholdende med at kritisere
> programmer.

Hvis du ikke forstår det, så er det fordi du ikke forstår problematikken.

> Skriv da for fa.... et program selv, eller find et andet
> produkt.

Mig eller?

Hvis du havde gidet tjekke min header ville du have set jeg allerede
brugte noget andet ;)

> Bliver sgu langhåret af guruer der ved en masse om hvordan verden IKKE
> skal se ud.

Hvis der ikke skal mere til så har du edermugme langt hår....

--
Martin