Det var da nogle interessante police-cars
Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-12-09 17:03

Lidt mere ophidsende end den danske etats evindelige Mondeo og
Pug40x'ere

http://ekstrabladet.dk/gallerier/biler/article1263993.ece

Fra : Henrik B.

Dato : 04-12-09 17:16

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Lidt mere ophidsende end den danske etats evindelige Mondeo og
> Pug40x'ere
>
> http://ekstrabladet.dk/gallerier/biler/article1263993.ece

Billede 2: Den ene af de to Gallardo'er kører så ikke rundt mere...
Billede 17: Pontiac GTO? Naaah, nok nærmere en Holden...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 04-12-09 18:04

> "Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Billede 2: Den ene af de to Gallardo'er kører så ikke rundt mere...

Nej, den blev sendt til tælling på grund af en Seat Ibiza

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-12-09 19:37

> "Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Billede 2: Den ene af de to Gallardo'er kører så ikke rundt mere...
> Billede 17: Pontiac GTO? Naaah, nok nærmere en Holden...

Jeg kan ikke se detaljerne på billedet, men det kan sagtens være en Pontiac
GTO.
Den er så en aflægger af, som du er inde på, Holden Monaro.
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Henrik B.

Dato : 04-12-09 20:49

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg kan ikke se detaljerne på billedet, men det kan sagtens være en
> Pontiac GTO.
> Den er så en aflægger af, som du er inde på, Holden Monaro.

Og eftersom vi er i Australien, er det nok nærmere en Monaro. )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Klaus G.

Dato : 04-12-09 17:22

> Lidt mere ophidsende end den danske etats evindelige Mondeo og
> Pug40x'ere
De har nu ellers fået nogle Skoda SuperB med 4wd, DSG gear og en sød
3.6liter V6 motor som yder 260hk, 0-100kmt = 6,5sek. Det er nu ikke såå
kedeligt sys jeg :D

Men det stikker ikke nogen af dem du linker til :)

--
Klaus G.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-12-09 17:24

On Fri, 4 Dec 2009 17:21:59 +0100, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>kedeligt sys jeg :D
>
>Men det stikker ikke nogen af dem du linker til :)

De har fået noget nyt her for nyligt - rigtigt! Men'eh - ellers har
det jo været Vectra, Mondeo, 406 fra en side af - somme tider med "den
store motor". Men ofte noget, som selv forholdsvis normale (læs
billige) biler kunne smutte fra på lige vej - på snoet vej har
politiet ofte en fordel, fordi de har smugtrænet )

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-09 17:43

On Fri, 04 Dec 2009 17:24:08 +0100, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>billige) biler kunne smutte fra på lige vej - på snoet vej har
>politiet ofte en fordel, fordi de har smugtrænet )

Du har muligvis fortrængt det faktum, at de har en kedelig uvane med
at holde sammen i det "firma".

Der er altid en kollega henne i den næste kommune, hvis det er
vigtigt.

Og forresten er jeg da henrivende ligeglad med, hvilken model de er
kørende i, hvis de alligevel er ved at skrive en regning til mig.

Polen er nok det land hvor jeg har fået flest bøder, og de kører
fortrinsvis rundt i noget bedaget Polonez!!

Sååååeee deeeeet.......

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-12-09 17:53

On Fri, 04 Dec 2009 17:43:12 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>
>Polen er nok det land hvor jeg har fået flest bøder, og de kører
>fortrinsvis rundt i noget bedaget Polonez!!

Og der kom Folmer, som altid irriterende med en flok kendsgerninger,
der ikke sådan er at modbevise. Selvfølge kan de ringe til naboen -
men det er måske på grund af den nye reform, de har fået kvikkere
køretøjer. I gamle dage var naboen næste stationsby - nu er det næste
region ,-)) Så den der med at Ringsted kalder Slagelse og får hjælp er
ikke så nem mere, nærmeste hjælp er Odense ) Og inden da er der 10
afkørsler )

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-12-09 19:32

folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>
> Polen er nok det land hvor jeg har fået flest bøder, og de kører
> fortrinsvis rundt i noget bedaget Polonez!!

Nu har de jo også "delvist privatiseret bødeudskrivning".

--
- Frank

Fra : Mogens

Dato : 04-12-09 18:18

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Lidt mere ophidsende end den danske etats evindelige Mondeo og
> Pug40x'ere
> http://ekstrabladet.dk/gallerier/biler/article1263993.ece

Absolut nice :)

Hér er de danske gennem årene: www.123hjemmeside.dk/Politibiler

I min alder husker man især hovedvejspatruljens Volvo 164E og Zodiac/Zephyr
6. Særdeles giftige sager dengang, og som overhovedet ikke har en chance
idag. Grin bare

Fra : Ivan Madsen

Dato : 04-12-09 18:34

On Fri, 04 Dec 2009 17:18:09 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

> [...]
>6. Særdeles giftige sager dengang, og som overhovedet ikke har en chance

Næh, jeg griner ikke!
Jeg husker de "giftige" politibiler - og grineren, når man på den "let
optimerede" knallert nåede stiens "ly" ,-)) Dengang var politiets
biler en match for 90+% af hoben - det faldt så til måske halvdelen
for nogle få år siden - og nu igen stigende.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-12-09 22:15

> [...]

>6. Særdeles giftige sager dengang, og som overhovedet ikke har en chance

Og der hvor du bor nu, kørte de Porsche og Plymouth og den slags , i
gamle dage.

Det var dengang det var "eksotisk" at køre fra Nordjylland til
Hovedstaden via Frederikshavn/Göteborg, bl.a. p.gr.a unlimited køb af
toldfrie cigaretter og sprit.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 05-12-09 14:15

On Fri, 04 Dec 2009 17:03:13 +0100, Ivan Madsen

Se lige dette slideshow:

http://ekstrabladet.dk/gallerier/biler/article1263993.ece

Det er ikke kun italienerne der kan.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter_C

Dato : 06-12-09 08:19

> http://ekstrabladet.dk/gallerier/biler/article1263993.ece

Mht. billede 13 er der så ikke noget med at sådan en Nissan GTR er limited
til 110 mph når den ikke er på en racerbane ?

Rimelig grineren at se se politimanden sidde og hive og flå i rattet mens
den Toyzda Escrolla 1600 han eftersatte lige så stille trækker fra ved 176
km/t

MVH Peter C: