Hvad er der galt ??
Fra : McLudo

Dato : 05-12-09 03:33

Hjælp - Jeg kan ikke se mine egne indlæg (ikke i skoene)

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 05-12-09 10:01

De er sikkert markeret læst

-Leon

Fra : McLudo

Dato : 05-12-09 14:54

Jeg kan nu se svar fra Hulstrøm og Svenningsen, men kan stadig ikke se mit
eget indlæg.

Fatter bare nada ..

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 05-12-09 17:37

Nu er jeg ikke selv bruger af Windows Mail 6. Men der er med sikkerhed en
option "visning", som kan sættes til "vis alle"

Fra : clausbp.

Dato : 05-12-09 14:08

McLudo skrev:
> Hjælp - Jeg kan ikke se mine egne indlæg (ikke i skoene)

Du har blacklistet dig selv...

Mvh. Claus

Fra : Karsten Svenningsen

Dato : 05-12-09 14:21

Har haft samme oplevelse med ind indlæg jeg postede for nyligt. Jeg kunne
ikke se det, men der blev kommenteret på det, så mindst en anden har kunnet
se det. Jeg postede det så igen, da det var endt i min draft folder, og
anden gang virkede det.

Karsten

Fra : Kent Friis

Dato : 06-12-09 01:30

Den Sat, 5 Dec 2009 14:20:51 +0100 skrev Karsten Svenningsen:
> [...]
> se det. Jeg postede det så igen, da det var endt i min draft folder, og

Så efter at have konstateret at det VAR sendt til serveren, og folk havde
svaret på det, valgte du alligevel at sende det igen, bare for du også
selv skulle have mulighed for at læse det?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : news.stofanet.dk

Dato : 07-12-09 01:09

"Kent Friis" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

svaret på det, valgte du alligevel at sende det igen, bare for du også
selv skulle have mulighed for at læse det?

OK Advokat Friis

Rækkefølgen var således:

Efter et par dage, hvor jeg stadig ikke kunne se min post (kiggedee kun
efter mit navn i fra feltet i tråden), postede jeg det igen, og lavede en
refresh i min newsreader for at se om det var dukket op. Og jeg svæger at
det først var her at jeg opdagede at der havde været en kommetar på mit
indlæg.

Håber dette kunne retfærdiggøre min ugerning i dine øjne. Men det giver jo
ikke mig svar på hvorvidt det kun er mig der ikke kunne se indlægget i
første omgang, det eneste jeg ved er at mindst en person har kunnet se
indlægget og svaret på det, men jeg så det aldrig dukke op, og det er det
første forsøg stadig ikke. Men det andet forsøg er. Og Kent det er det denne
tråd handler om, nemlig at man i nogen tilfælde åbenbart ikke kan se hvad
man selv har postet, og ikke hvorvidt den korrekte net etikette er
overholdt.

Hilsen Karsten

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 07-12-09 09:17

news.stofanet.dk wrote:
> [...]
> havde svaret på det, valgte du alligevel at sende det igen, bare for
> du også selv skulle have mulighed for at læse det?

Og af samme grund spørger du 2 gange

Torben
--
\\\\////
(@@)

Fra : Ole Pagh

Dato : 07-12-09 13:00

Til ALLE der har bidraget til denne ynkelige tråd:
Brug dog gruppen: _dk.test_ når i har problemer med opsætning af
nyhedslæser eller andet der ikke virker - det er derfor at den gruppe
er oprettet!

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : McLudo

Dato : 07-12-09 15:09

Nåå - så er denne tråd heller ej til køb og salg

---------------

Der er kommet en ny site med gratis annoncer (konkurrent(?) til dba,
guloggratis m.fl.).

De har også både:
Kompass 33 sejlbåd: kr. 55,-
27' sejlbåd: kr. 72,-
Viksund 27 motorsejler 1982: kr. 195,-
Albin Vega: kr. 185,-

Så det er nu der skal handles... lol
Man har måske råd til at købe dem alle 4. :/

Se annoncerne her:
http://dlba.dk/index.php?option=com_sobi2&catid=7

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

-------------------------------------

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 07-12-09 21:55

Ole Pagh wrote:
> [...]
> Brug dog gruppen: _dk.test_ når i har problemer med opsætning af
> nyhedslæser eller andet der ikke virker - det er derfor at den gruppe
Hvorfor bruger du betegnelsen "I" ?
Så vidt jeg kan konstatere, så er der "kun" McLudo, der har et problem, som
venlige sejlere så har forsøgt at hjælpe - rette gruppe eller ej

Mvh
Torben

--
\\\\////
(@@)

Fra : Kent Friis

Dato : 07-12-09 21:13

Den Mon, 7 Dec 2009 01:09:05 +0100 skrev news.stofanet.dk:

> [...]
> refresh i min newsreader for at se om det var dukket op. Og jeg svæger at
> det først var her at jeg opdagede at der havde været en kommetar på mit

Ok, det var bare ikke det indtryk jeg fik af at læse den første
beskrivelse.

> [...]
> ikke mig svar på hvorvidt det kun er mig der ikke kunne se indlægget i
> første omgang, det eneste jeg ved er at mindst en person har kunnet se

Fra din PC bliver indlægget sendt til EN newsserver. Det er altså enten
ankommet til serveren eller ikke.

At du ikke selv kan se det, kan betyde to ting - enten at serveren ikke
har modtaget det, eller at din newsreader ikke viser det.

Fra serveren bliver det sendt videre til andre servere så folk der
ikke har samme udbyder også kan se det.

Hvis de kan svare på det, er det under alle omstændigheder leveret til
"din" newsserver, for ellers kan den ikke sende det videre.

> [...]
> tråd handler om, nemlig at man i nogen tilfælde åbenbart ikke kan se hvad
> man selv har postet, og ikke hvorvidt den korrekte net etikette er

I må bruge en defekt newsreader. Jeg har aldrig (siden jeg startede på
usenet i 1996-97 stykker) været ude for det. Det kan tage et par
minutter inden det dukker op på serveren, men aldrig at jeg ikke selv kan
se det men andre kan.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 07-12-09 07:25

Plejer man ikke at bruge denne side til køb og salg:

http://groups.google.dk/group/dk.marked.privat.baad/topics?hl=da

Mvh/Harding