ventilator til brændeovn
Fra : news.tele.dk

Dato : 05-12-09 08:06

Hej NG.

Jeg så for et år siden at man kunne få en lille ventilator/propel der kunne
sættes oven på brændeovnen. Den var mekanisk og brugte ikke strøm. Nu kan
jeg slet ikke finde den. Har fået af vide at den vist skulle hedde noget med
ECO Flame, men kan ikke finde den. Kan I hjælpe ?

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-09 10:18

http://www.ecofan.dk/

Fra : news.tele.dk

Dato : 05-12-09 12:28

tak. Det var nu ikke lige den jeg tænkte på. Mener at prisen lå på under
1000 kr