Loftsbeklædning med lysgennemstrømning.
Fra : Bjarne K.

Dato : 04-12-09 13:45

Er der nogen der kender til en type loftsbeklæding med kvadratiske plader,
hvor der kan monteres lamper over pladerne, og lyset så kan strømme igenne.

Jeg tænker på nogle hvide plastik plader.

Bjarne K.

Fra : Tom Andersen

Dato : 04-12-09 17:20

Hej

Jeg købte noget hvid acrylplade i et byggemarked.
Anvendes som loft i bruseniche og lyset tændes via PIR-føler.

Tom

Fra : CC

Dato : 04-12-09 20:42

"Tom Andersen" skrev i meddelelsen ...
> "Bjarne K." skrev

> Jeg købte noget hvid acrylplade i et byggemarked.
> Anvendes som loft i bruseniche og lyset tændes via PIR-føler.

..... og du kan bruge billige grundamaturer (lysstofrør) som lyskilde over
loftet

Fra : Tom Andersen

Dato : 05-12-09 10:32

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse
> .... og du kan bruge billige grundamaturer (lysstofrør) som lyskilde over
> loftet

Præcis :)

Tom

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-12-09 12:45

"Tom Andersen" <ingen@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg købte noget hvid acrylplade i et byggemarked.
> Anvendes som loft i bruseniche og lyset tændes via PIR-føler.

Ja, men det er lige det jeg tænker på.

Hvordan fik du det op og hænge ?

Bjarne K.

Fra : CC

Dato : 05-12-09 16:06

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i meddelelsen

> "Tom Andersen" <ingen@mail.dk> wrote in message

> Ja, men det er lige det jeg tænker på.
>
> Hvordan fik du det op og hænge ?

Brug T-skinner, lister etc.
T-skinne lofter ligger vist i standarder som 15, 24 eller 30 mm, fx.:
http://www.byggecenter.dk/?page=18&category_id=94&sub_category_id=450

Fra : Tom Andersen

Dato : 05-12-09 22:50

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i en meddelelse

> Ja, men det er lige det jeg tænker på.
>
> Hvordan fik du det op og hænge ?

En aluminiumsskinne L-profil limet på væggen
Jeg har adgang til rummet over acrylpladen fra en tilstødende entre...

Tom