Videresendelse af post i Outlook
Fra : Peter Rasmussen

Dato : 02-08-01 21:04

Jeg anvender Outlook 2000 og vil gerne have indstillet programmet til
automatisk at videresende til min hotmailadresse.

Hvordan gør jeg dette ?

Peter Georg

Fra : Madsen

Dato : 02-08-01 21:47

"Peter Rasmussen" <petergeorg@mobilix.net.dk> skrev:

> Jeg anvender Outlook 2000 og vil gerne have indstillet programmet til
> automatisk at videresende til min hotmailadresse.
>
> Hvordan gør jeg dette ?

Det nemmeste og smarteste ville vel være at gøre det direkte hos
din udbyder. Mange udbydere har en mulighed for at videresende
e-mails til flere forskellige adresser.
Hvis du endelig vil gøre det med Outlook så prøv at kigge på den
menu der hedder Funktioner > Guiden Regler i Outlook 2000.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-01 22:26

Thu, 2 Aug 2001 22:03:42 +0200, skrev "Peter Rasmussen"
<petergeorg@mobilix.net.dk>:

>Jeg anvender Outlook 2000 og vil gerne have indstillet programmet til
>automatisk at videresende til min hotmailadresse.

Jeg ved ikke, hvordan du kan gøre det i Outlook (det vil jo også
kræve, at du er online hele tiden) og om du kan det..

Men hvis du har din mail hos Orange (eller stort set alle andre
udbydere), så kan du gå ind på deres webmail og bede om, at mails
bliver videresendt til en anden konto.

med venlig hilsen
Knud
--