Safari skal sende en formular
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 04-12-09 21:06

På visse hjemmesider - fremfor alt Skoleintra -kan jeg få denne
meddelelse, hvis jeg vil tilbage til forrige side:

"Er du sikker på, at du vil sende en formular igen?
Safari skal sende en formular, før denne side kan åbnes igen. Det kan
resultere i dublerede indkøb, kommentarer eller andre handlinger."

Meddelelsen kommer endda to gange.

FireFox opfører sig ikke på den måde.

Det virker irriterende og idiotisk.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-12-09 21:54

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Safari skal sende en formular, før denne side kan åbnes igen. Det kan
> resultere i dublerede indkøb, kommentarer eller andre handlinger."

mjae ... hvis den side du kom fra var resultatet ef en POST kommando så
vil den idet du prøver at gå retur lave endnu en POST ... men det er jo
ikke altid det du vil, derfor spørger den ..

/thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 06-12-09 19:34

On 2009-12-04 21:05:32 +0100, ossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) said:

> [...]
> Safari skal sende en formular, før denne side kan åbnes igen. Det kan
> resultere i dublerede indkøb, kommentarer eller andre handlinger."

Det er nok nærmere skoleintra der er irriterende og idiotisk. ;) Den
bedste kompatibilitet får du med Camino, der er bygget på FireFox - den
er lidt mere Mac agtig, og så opfører ældgamle, overpatchede skoleintra
sig nogenlunde, også når man skal skrive beskeder. Jeg bruger
udelukkende Camino til skoleintra.
- David

--
Læs min blog