Hjemmesideskolen - konvertering.
Fra : Stig Johansen

Dato : 04-12-09 10:47

Jeg kom i tanke om, at jeg havde lovet at lægge de småprogrammer, der er
brugt, ud til download.

Det har jeg gjort, og lavet en minimal indledning her:
http://w-o-p-r.dk/notes/show.notes.asp?d=hjemmesideskolen_php&id=41

Hvis man vil se det i context, så indgår det som step 0,5 her:
http://w-o-p-r.dk/notes/show.base.asp?d=hjemmesideskolen_php&v=Steps

Hermed mener jeg, at mine løfter er opfyldt.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : jopa

Dato : 04-12-09 13:58

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmail.com> skrev>
> Hermed mener jeg, at mine løfter er opfyldt.

Fint arbejde og alting faldet på plads tilsyneladende.

--
Mvh-John
www.jp-web.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-12-09 01:53

jopa skrev:

> Fint arbejde og alting faldet på plads tilsyneladende.

Det er aldrig en nem opgave at konvertere 30 Mb
asp-kode til php, og enkelte ting er da også gået
galt undervejs.

Rapporter endelig til Anders hvis noget på siden
ikke fungerer.

Jeg har backup at det hele, da det kørte i asp, det
har Erik også, så intet burde kunne gå galt.

Alligevel har der været nogle billeder der ikke
kunne findes - de er sikkert på plads nu..

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 05-12-09 03:28

Allan Vebel wrote:

> Det er aldrig en nem opgave at konvertere 30 Mb
> asp-kode til php, og enkelte ting er da også gået
> galt undervejs.

Ja, jeg har fundet ud af, at jeg havde overset Response.redirect, så der er
en del filer, der lige skal kigges efter i sømmene.

> Rapporter endelig til Anders hvis noget på siden
> ikke fungerer.

Hvor gør vi det henne ?
Indtil videre har jeg lagt en liste over filer i denne note:
<http://w-o-p-r.dk/notes/show.notes.asp?d=hjemmesideskolen_php&id=42>

Men den er baseret på den version jeg har liggende, så det er ikke sikkert
der er lige så mange instanser nu.

> Jeg har backup at det hele, da det kørte i asp, det
> har Erik også, så intet burde kunne gå galt.

Det har jeg også ;) og også den konverterede php version, så vi har
versioner nok, hvis noget skulle gå galt.

Stig Johansen

Fra : Stig Johansen

Dato : 05-12-09 06:30

Stig Johansen wrote:

> Hvor gør vi det henne ?
> Indtil videre har jeg lagt en liste over filer i denne note:
> <http://w-o-p-r.dk/notes/show.notes.asp?d=hjemmesideskolen_php&id=42>

Nåh ja - nu skal i ikke tro, at jeg går det hele gennem med en tættekam, men
faldt over en smutter:
<http://w-o-p-r.dk/notes/show.notes.asp?d=hjemmesideskolen_php&id=43>

Det er nok noget med stien (../ eller lign)

Stig Johansen

Fra : Martin

Dato : 05-12-09 13:39

On 05-12-2009 06:30, Stig Johansen wrote:

> [...]
> <http://w-o-p-r.dk/notes/show.notes.asp?d=hjemmesideskolen_php&id=43>
>
> Det er nok noget med stien (../ eller lign)

Warning: include(online.php) [function.include]: f
include 'online.php';
include er ikke en funktion, men en defination, så smid den aldrig ind i
() - bare lige hvis vi skal overholde endnu flere standarder

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-12-09 14:06

Stig Johansen wrote:

> Nåh ja - nu skal i ikke tro, at jeg går det hele gennem med en
> tættekam, men faldt over en smutter:
> <http://w-o-p-r.dk/notes/show.notes.asp?d=hjemmesideskolen_php&id=43>
>
> Det er nok noget med stien (../ eller lign)

Den berørte mappe er pt. ikke tillinket i menuen og der skal lige slettes et
link i den første liste i oversigt.php. Der forestår et lidt større arbejde
med at skrive et php-script, der kan hente en specifiseret rss-fil hjem og
konvertere indholdet til html.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 05-12-09 14:05

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> writes:

> Hvor gør vi det henne ? Indtil videre har jeg lagt en liste over
> filer i denne note:
> <http://w-o-p-r.dk/notes/show.notes.asp?d=hjemmesideskolen_php&id=42>

Mailformularen er en mulighed, ellers her.

Jeg kigger lige din liste igennem.

--
/Wegge

Leder efter redundant peering af dk.*,linux.debian.*