Hvad hedder.....
Fra : S.B.

Dato : 03-12-09 20:59

De der "beslag" man kan skue ind i toppen af af døren over til dørkarmen, så
man kun kan åbne døren til den ikke er længere
Lidt som dem på en terassedør, skal bare ikke køre i en skinne monteret
lodret ned i toppen af døren, som netop de fleste terassedøre har

Søren

Fra : thl

Dato : 04-12-09 00:48

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lidt som dem på en terassedør, skal bare ikke køre i en skinne monteret
> lodret ned i toppen af døren, som netop de fleste terassedøre har

Måske en dørbremse ?

http://www.carl-ras.dk/e-shop/beslag/doerbeslag/doerbremse/

mvh

Thorbjørn

Fra : S.B.

Dato : 04-12-09 16:14

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ja netop sådan en fætter jeg var på udkig efter, takker for hjælpen

Søren