Wire til tørrestativ
Fra : Lars Hansen

Dato : 03-12-09 08:22

Hej Allesammen

Efter nu i nogle år at have skiftet tørresnoren på vores tørrestativ trofast
hvert forår "gider" jeg ikke mere. Hvert år har jeg købt almindelig
tørresnor, altså det med nogle nylontråde med plast udenom.

Så nu tænker jeg at lave det med det der stålwire med plast omkring,
selvfølgelig lukket i enderne så der ikke kan trænge fugt ind og få
stålwiren til at ruste.

Hvor køber man billigst sådan noget stålwire?

Mvh
Lars Hansen

Fra : TT

Dato : 03-12-09 09:39

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> wrote in message
> [...]
> stålwiren til at ruste.
>
> Hvor køber man billigst sådan noget stålwire?

Bådetilbehør eller bauhaus, har jeg set det i.

Fra : Dan Andersen

Dato : 03-12-09 11:56

On Thu, 3 Dec 2009 09:38:41 +0100, "TT" <trp@fjerndette-hajq.dk>
wrote:

>"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> wrote in message

>Bådetilbehør eller bauhaus, har jeg set det i.

Og Silvan.. Tjek også lige Harald Nyborg

mvh.Dan Andersen

Fra : Lars Hansen

Dato : 03-12-09 20:53

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse

> Og Silvan.. Tjek også lige Harald Nyborg
>
> mvh.Dan Andersen

Takker for jeres svar, men jeg fik vist udtrykt mig forkert.
Min mening var at spørge hvor på nettet man eventuelt kunne finde det til en
overkommelig pris??

Bauhaus har det ganske rigtigt, men jeg er lidt for nærig til at give 35,-
pr. meter..... Specielt når der går omkring 40 meter til tørrestativet...

Lars Hansen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 03-12-09 21:02

Lars Hansen wrote:

> Takker for jeres svar, men jeg fik vist udtrykt mig forkert.
> Min mening var at spørge hvor på nettet man eventuelt kunne finde det
> til en overkommelig pris??

Hvorfor bruger du ikke bare flagline??? Efter vinter skal den bare en tur i
vaskemaskinen og er god som ny. Holder også bedre på tøjklemmerne

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...

Fra : Lars Hansen

Dato : 03-12-09 21:04

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Carsten (3600)
> HELD... er noget der indtræffer når grundig forberedelse mødes med en

Hey.... Genialt!
Det prøver jeg da, takker mange gange.

Lars Hansen

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-12-09 21:15

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i meddelelsen

> [...]
> pr. meter..... Specielt når der går omkring 40 meter til tørrestativet...

Måske er der noget her:
http://www.twine-rope.dk/sider/35/01/350101.html

Jeg kender ikke prisen, men det kan du sikkert finde ud af.
--
mvh/Preben

Fra : langwadt@fonz.dk

Dato : 03-12-09 14:24

On 3 Dec., 20:52, "Lars Hansen" <L...@oland.danmark> wrote:

> [...]
> pr. meter..... Specielt når der går omkring 40 meter til tørrestativet...

hvor på nettet du kan finde det ved jeg ikke, men biltema har 50meter
3mm til 149,-
eller 25meter 6mm til 109,- galvaniseret og plastbelagt.

så det kan fåes til helt andre priser end i Bauhaus

-Lasse