Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lav din egen ring-flash
Fra : Mogens Beltoft

Dato : 02-12-09 22:14

Jeg faldt over denne beskrivelse af at lave en ring-flash.
http://metku.net/index.html?path=mods/ring-light/index_eng

Egentligt er det jo en ring af LED's, men til den pris kan det vel også
bruges.

/Mogens

Fra : Infinity

Dato : 03-12-09 00:45

Mogens Beltoft wrote:
> [...]
> http://metku.net/index.html?path=mods/ring-light/index_eng
>
> Egentligt er det jo en ring af LED's, men til den pris kan det vel

Flash er det vel heller ikke snarere nogle konstant lysende LED's.
Men til den pris er det vel 72 mm ringen der er det dyrest, så det er da
bare med at komme i gang med at lave en.
Jeg tænker jeg måske kan bruge en gammel gummi modlysblænde, måske kan de
limes fast inde i den.

Tak for tippet.

PS Hvis man bestiller én eller to ring(e) af gangen bør man ikke få
problemer med tolden, da den ligger under bagatel grænsen på 80 kr (pris
incl fragt/porto).
Bestiller man mere end 2 kan man få lov at betale moms og et
opkrævningsgebyr på 150 kr...
--
/Infinity