sang fra reklame
Fra : LUNDE BABY

Dato : 30-11-09 14:10

Jeg søger en sang fra en reklame som var i tv for 2-3 uger siden på
tv2. Jeg kan desværre ikke huske hvilken reklame det er fra, kan bare
huske jeg godt kunne lide sangen. Hver eneste gang der er reklamer
kigger jeg dem altid igennem fordi jeg vil så gerne vide hvilken sang
det er.

Det jeg ved:

- Den er techno, trance-agtig
- Det er en mand (sort)der synger.
- Indenfor 2-3 uger på TV2
- Kan huske at den var meget populær på diskotek for 2 år siden, der
ville jeg også gerne vide hvad den hed.

Fra : Martin Ploug

Dato : 01-12-09 16:45

LUNDE BABY skrev:
> [...]
> - Det er en mand (sort)der synger.
> - Indenfor 2-3 uger på TV2
> - Kan huske at den var meget populær på diskotek for 2 år siden, der

Hej

Jeg kan desværre ikke komme i tanke om, hvilken reklame
det skulle være, men du kan se, om nedenstående sider
måske kan hjælpe dig.

http://www.reklamemusik.dk

http://www.yndlingsreklamer.dk

Mvh. Martin