Blur live ?
Fra : Martin Ploug

Dato : 30-11-09 21:37

Hej

Jeg kan se, at der er kommet et nyt live-album
med Blur - All the people
http://cdon.dk/musik/blur/all_the_people_-_live_at_hyde_park_02_july_2009_(2cd)-7583771

og at der er lavet en dokumentarfilm om Blur
http://www.blur.co.uk/

Det er jo cool nok, men nu er jeg igen kommet til at tænke på, om
Blurs live show Showtime dog ikke er udkommet på DVD ??
Jeg har spurgt om dette før - vist også i denne nyhedsgruppe -
men jeg mener ikke, at der kom nogen svar.. måske fordi
showet kun ER udkommet på DVD.
http://www.vblurpage.com/discography/videos/showtime.htm

Jeg kan se, at der findes forskellige videoer fra showet på
youtube.com, men jeg snyes det kunne være meget fedt at få fat i hele
showet - dog kun på helt lovlig vis.

Der er også klip fra showet her (og der står DVD efter under videoerne)
http://da.netlog.com/go/explore/videos/videoid=174911

Mvh. Martin

Fra : Infinity

Dato : 01-12-09 05:16

Martin Ploug wrote:
> [...]
> showet - dog kun på helt lovlig vis.
>
> Der er også klip fra showet her (og der står DVD efter under

Det du henviser til er videobåndet (ses på den nederste billedlinie, når den
ikke er sort)

http://www.amazon.co.uk/Blur-Showtime-VHS-Blake-Palmer/dp/B00004CQ07/ref=sr_1_29?ie=UTF8&s=music&qid=1259639896&sr=8-29
--
/Infinity

Fra : Martin Ploug

Dato : 01-12-09 16:08

Infinity skrev:

> Det du henviser til er videobåndet (ses på den nederste billedlinie, når den
> [...]

Ja, jeg skrev forkert.
Jeg ønsker den på DVD, men er den kun udgivet på VHS ?

Mvh. Martin