Hvilket musikstykke??!
Fra : Michael 'silver'

Dato : 30-11-09 03:52

Hejsa gruppe.

Jeg er lidt på spanden mht. at finde lige præcis dette musikstykke/medley
der er brugt til videoen. Ved efterhånden det er Hans Zimmer der har lavet
det og at det indeholder noget fra Pirates of the Caribbean musikken, men
lige præcis dette stykke er ikke til at finde.

Nogen som ved hvad det hedder og evt. link til mulig køb?.

http://www.liveleak.com/view?i=f3f_1202034773

Mvh
Michael.

Fra : MM

Dato : 30-11-09 11:08

Michael 'silver' skrev:
> [...]
> lige præcis dette stykke er ikke til at finde.
>
> Nogen som ved hvad det hedder og evt. link til mulig køb?.

Track ID på min telefon siger at det er en blanding af "I Don't Think
Now Is The Best Time" og "Drink Up Me Hearties Yo Ho" begge af Hans
Zimmer og de kan findes på Pirates Of The Carribean 3: At World's End
Soundtracket

~MM

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-11-09 17:24

On Mon, 30 Nov 2009 11:08:23 +0100, MM <EllersTak@IngenSpam.Nu> wrote:

> [...]
>Now Is The Best Time" og "Drink Up Me Hearties Yo Ho" begge af Hans
>Zimmer og de kan findes på Pirates Of The Carribean 3: At World's End

Interessant. Nu har jeg læst lidt om det der TrackID på telefoner. Er
der nogle der kan sige mig om der findes et tilsvarende program til
PCer?

Fra : Hauge

Dato : 30-11-09 17:27

Thomas Jespersen skrev:
> Interessant. Nu har jeg læst lidt om det der TrackID på telefoner. Er
> der nogle der kan sige mig om der findes et tilsvarende program til
> PCer?

Hvis du har en ukendt mp3 eller lign., så kan WinAmp klare det.

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-11-09 17:32

Hauge skrev:

>Hvis du har en ukendt mp3 eller lign., så kan WinAmp klare det.

Gælder det også, hvis musikken _er_ ukendt ?

Fra : Hauge

Dato : 30-11-09 17:41

Ivan V. Klattrup skrev:
> Gælder det også, hvis musikken _er_ ukendt ?

Hehe, det danske sprog.. Et af *brugeren* ukendt nummer.. ;)

Den finder ret sikkert ikke et totalt ukendt nummer..

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 30-11-09 17:43

Ivan V. Klattrup skrev:
> Gælder det også, hvis musikken _er_ ukendt ?

Kan et stykke musik overhovedet være ukendt? Skal der mere end én person
til der kender det, for at det er kendt?

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-12-09 15:47

Hauge skrev:

>Skal der mere end én person til der kender det, for at det er kendt?

Det vil jeg mene, ellers er alt kendt, for den der har lavet det kender
det vel.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-11-09 17:35

On Mon, 30 Nov 2009 17:27:11 +0100, Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hvis du har en ukendt mp3 eller lign., så kan WinAmp klare det.

Tak. Jeg vil kigge på den lidt senere :)

Fra : Michael

Dato : 30-11-09 19:20

Du og din telefon er satme et skatkammer :D. Er gået komplet forbi mine
ører... :)

Takker mange gange hehe.

Mvh
Michael.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-12-09 00:58

Ivan V. Klattrup skrev:

> Det vil jeg mene, ellers er alt kendt, for den der har lavet det kender det
> vel.

Den, der har lavet det, kan jo være død og borte.

--
Peter Brandt Nielsen