Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Open source program
Fra : Anders

Dato : 30-11-09 12:23

Hej
Jeg ønsker mig et let program, hvor jeg kan sætte billeder sammen -
klippe ud af et billede og over i et andet.
Hvad kan i anbefale - jeg har nok bøvlede programmer på mit arbejde -
Axapta, Solidworks og Eplan P8, så jeg behøver ikke et rocket science
program, så jo færre muligheder der er, er næsten et plus.
Mvh
Anders

Fra : Allan

Dato : 30-11-09 23:43

Anders skrev:
> [...]
> Axapta, Solidworks og Eplan P8, så jeg behøver ikke et rocket science
> program, så jo færre muligheder der er, er næsten et plus.
Et hvilket som helst anerkendt tekstbehandlingsprogram kan gøre det, og
husk på, at det ikke er bundet af A4 formatet. Også en del
draw-programmer kan gøre det.
Og endelig i denne søde juletid kan en saks bruges under afspilning af:

http://www.youtube.com/watch?v=BkUu33QkFeg&feature=player_embedded#

God Jul

Fra : Allan

Dato : 01-12-09 00:37

Allan skrev:
> [...]
> draw-programmer kan gøre det.
> Og endelig i denne søde juletid kan en saks bruges under afspilning af:

Paint er som født til det:

http://picasaweb.google.dk/Abennes/Pictures#5410043850218158978

Det kan selvfølgelig gøre bedre - kun et forsøg

Rigtig God Jul

Fra : Klaus Ankerstjerne E~

Dato : 03-12-09 21:48

Anders skrev:
> [...]
> Axapta, Solidworks og Eplan P8, så jeg behøver ikke et rocket science
> program, så jo færre muligheder der er, er næsten et plus.

Udover de forslag som Allan foreslår, så hører følgende open source
programmer til i den lette ende:
Paint.net (engelsk version)
Irfanview (engelsk version)
Photofiltre (dansk version)

Jeg har iøvrigt lavet en guide i anvendelse af Paint.net:
http://www.aigis.dk/it/paintnet/paintnetguide1.html

mvh.
Klaus Ankerstjerne

Fra : Allan

Dato : 04-12-09 08:25

Klaus Ankerstjerne Eriksen skrev:

> Jeg har iøvrigt lavet en guide i anvendelse af Paint.net:
> http://www.aigis.dk/it/paintnet/paintnetguide1.html
>

> mvh.
> Klaus Ankerstjerne

Det er en flot guide du har lavet. Også en udemærket hj.side du har.

bh
Allan

Fra : Anders

Dato : 04-12-09 06:03

On 3 Dec., 21:48, Klaus Ankerstjerne Eriksen <k...@aigis.dk> wrote:

> Udover de forslag som Allan foreslår, så hører følgende open source
> [...]

Hej
Det er præcist det jeg mangler
Mvh
Anders