peugeot 405..
Fra : Ukendt

Dato : 30-11-09 15:49

Hej,

Min 405'er er begyndt at tage vand ind i bagagerummet, oppefra...

Jeg har tiltro til det kommer fra hjørnet mellem bagrude og falsen ved
baggageums smækken...

Nogle der kender problemet og ved hvad der kan gøre, bilen skal holde 2 år
mere, men gerne uden alle vinduer er helt våde indvendigt...

Nogle forslag?

Kasper

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-11-09 17:05

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle der kender problemet og ved hvad der kan gøre, bilen skal holde 2 år
> mere, men gerne uden alle vinduer er helt våde indvendigt...

De er kendte for at blive utætte omkring baglygterne. Tjek pakningen, og giv
dem evt. silicone.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-09 17:54

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> wrote in message
> "Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse

> De er kendte for at blive utætte omkring baglygterne. Tjek pakningen, og
> giv dem evt. silicone.

Tror ikke det er der... eller kun der... det er som det kommer fra det
hjørne ved bag ruden...

Bilen har holdt stille siden i går og der er kommet vand ind, der er dryppet
ned ca der...

Det er også såm der er en "tagrende" inde i bagskærmet ??, men meget svært
at se pga diverse metal dele...

Kasper

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-11-09 21:48

"Kasper" <Tjae> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Nogle der kender problemet og ved hvad der kan gøre, bilen skal holde 2 år
> mere, men gerne uden alle vinduer er helt våde indvendigt...

Start haveslangen og få en med en lommelygte til at overvåge bagagerummets
indre.

--
Per

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-09 22:42

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "Kasper" <Tjae> skrev i meddelelsen

> Start haveslangen og få en med en lommelygte til at overvåge
> bagagerummets indre.

Husk at luk vedkommende ud bagefter !!

--
- Frank

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-12-09 14:22

Frank Leegaard wrote:

> Husk at luk vedkommende ud bagefter !!

Få konen til det. Han er sgu sur når han er blevet gennemblødt

--
vh
Torben